EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

little sunshine-last part-part33




هااااای,امدم با قسمت اخررررر:( خلاصه حرفامو میزنم چون وقتم کمه,ممنونم از تمام کسایی که همراهم بودن و با وجود تمام خوبی و بدیاش فیکمو خوندن,از کسایی که توی ترجمه کمکم کردن مثل پانیذ و شیوا و محدثه,مواظب خودتون باشین,خدافظ شما^-^

 


 












نظرات 4 + ارسال نظر
Mahsa جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 18:34

خیلی عالی بود ممنوووووون

FishHam چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 01:06 http://www.jewelfish.blogfa.com

سلام مطهره ی عزیزم ...تبریک میگم بابت اتمام فصل اول این فیک... و با تشکر برای فیک عاولیت که من از وسطاش شرو به خوندن کردم ولی تا حالا هر قسمتو دنبال کردم فیک واقن خعلی خوب ترجمه شده بود...تیکه های انسی دارشو خعلی قشنگ تونستی ترجمه کنی واقن مرسی..و ی تشکر ویژه که قصد ادامه ی ترجمه ی فصل دومو داری هرجاش به کمک احتیاج داشتی رو من حساب کن ^__^ ... امیدوارم همیشه و همجا موفق باشی منتظر کاروی بعدیتم و البته شرمنده که تا حالا تو وب واست کامنت نزاشتم چون خودمم نویسندم درکت میکنم ولی خب میدونی که اصن زیاد اوضام جالب نبود...بازم مرسی و فلن♡

nafas سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 22:37 http://beest20.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
98618

tarane سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 21:29

سلام عزیزم.
ممنون از تو که داشتان رو تموم کردی . زحماتت برای ما با ارزشه.
و بالاخره هیوک و دونگهه رسما مال هم شدن و با وجود دختر کوچولوی خوشگلشون همه چیز براشون کاملتر از قبل خواهد بود .
ممنون عزیزم بی نهایت عالی بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد