EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

فیک " سفر به موکپو "

دروووود بر همگی
وقتتون بخیر

به درخواست یکی از دوستان فایل دانلود فیک " سفر به موکپو" رو میزارم ( البت با اجازه مدیر چنل فیک )


Journey_to_Mokpo

زوج:ایونهه..

ژانر:رمنس..انسی..عاشقانه..جنایی

هپی اند

مترجم: لی ایونهه و...


Journey to Mokpo (My EunHae Reality - MyEunHae.IN)

نظرات 5 + ارسال نظر
Hyuna شنبه 22 دی 1397 ساعت 21:56

سلام.من این فیک اولین فیکی بود که خوندم و خوشم اومد.از این نویسنده یا فیکی که حس و حالش مثل همین ساده و دوست داشتنی باشه میشه معرفی کنید

درود و وقت بخیر
اره واقعا جالب بود
چشم اگ دیدم حتما معرفی میکنم

pari دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 00:14

سلام عزیزم خوبی؟
یه دنیا ممنون بابت پاسخگوییت،شرمنده کردی.نمیتونم جبران زحمت کنم فقط میتونم دعا کنم همگی به بهترین آرزوهاتون که باعث پیشرفت و سربلندیتون میشه برسید
شبت بهشت

درود عزیزم
ممنون .. شما بهترین؟
دشمنت شرمنده اینو نگو عزیزم
کاری نکردم ... ممنون از شما عزیزم
شب شما هم بهشت و زیبا

sss501 پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 15:02

salaaaaaaaaaaaaam
ba'de moddate madiiiiidiiiiiii ooomadam
eyyyyyyyyyyy jaaaaaaaaaaaaane ajiiiiiiiiiish chekhade
delam suukhiid vase fishiiiiiiim

basiiiiiiiiii kooooooomaaoo ...meeeeeeeeer30..

درووووووووووووووووود از اینورا
بهله بهله خوبه خودت میگی بعد از مدتهای مدیدی
فیشی خیلی گوناهی بود اینجا
بسی خواهش میکنم عزیزم

pari چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 07:20

راستی یه سوال این فیک 4قسمت هم به صورت اضافه داره که اگه اشتباه نکنم بهش افتر استوری میگن،اگر هم اشتباه نوشتم شما ببخش، چون یه زمانی به سایت آسیافنفیک میرفتم انجا نویسنده به درخواست خواننده ها و اینکه آینده ایونهه رو نشون بده 4قسمت هم از آیندشون نوشت یعنی 5سال بعد از ان ماجرا،میخواستم بدونم ان 4 قسمت هم ترجمه شده یا نه؟البته با عرض پوزش و شرمندگی فراوان و اینکه دوباره معذرت میخوام که دیر تشکر میکنم،تقریبا 20روزی ست که شما فیک رو گذاشتی و من.....باور کن همین امروز وارد سایت شدم و گرنه آدم قدر شناسی هستم، به هر حال بازم معذرت میخوام
و یه سوال دیگه با پوزش فراوانشمانوشتی فیک رو با اجازه مدیر چنل فیک گذاشتی،تا جایی که میدنم خیلی وقته سایت این فیک به روز رسانی نمیشه و این فیک هم داخل سایت نبود،پس چنل زدند؟یعنی انجا فیک میزارند؟من تلگرام ندارم و خیلی دوست دارم بازم فیک های ان گروه رو بخونم باید چیکار کنم؟
بازم یه دنیا ازت ممنونم و امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و بهترین ها که باعث پیشرفتت میشه برات اتفاق بیفته

هممممممم تا جایی که یادمه همین بود فیک
ولی باید به سایت سربزنم ... اگ باشه احتمال زیاد ترجمه نشده دیه
اینقدر اینو نگو عزیزم ... مهم اینه ک تونستیم کمکی بکنیم
چنلی که گفتم یه چنل فیک برای کاپلای سوجو هس که از قبل بوده و الان توی تلگرامه
وگرنه نه خود سایت چنل نداره ... فیکهای گروه سوجو رو توی این چنلی که گفتم اپ میشه

pari چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 07:04

سلام خیلیییییییی ممنون.نمیدونم چه جوری تشکر کنم من این فیک رو همون زمان که ترجمه میشد خوندم و واقعا عاشقش هستم.از طرف من از مترجم عزیزش تشکر کن که فیک به این خوبی رو ترجمه کرده.و یه دنیا از شما ممنون که فیک رو گذاشتی و اینکه شرمنده که دیر تشکر میکنم چون اصلا به اینترنت دسترسی نداشتم و درگیر بودم ولی صبح که امدم و دیدم این رو گذاشتی از خوشحالی داشتم بال در می اوردم.بازم ممنونم

درود عزیزم
خواهش میکنم ... کاری نکردم ک
دشمنت شرمنده ... این حرفو نزن عزیزم
خودای شیوون شکر که تونستم لینکشو گیر بیارم
باز هم خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد