EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه نفرین


دروووووووووووود برهمگی
وقتتون بخیر


بابت این مدت واقعا متاسفم و شرمنده
تمام این دوهفته درگیر جابجایی و نبود نت بودم 
تا اخر هفته اخرین پارت  نفرین رو میزارم
و بعدش( البت زمان نمیتونم بگم) فایل کامل فیک رو میزارم

البت شاید کمی شیطنتم گل بکنه ( پتال هسم دیه ) و قسمت آخر رو رمز بزارم

.

.

تا اخرهفته قسمت آخر رو آپ میکنم


بازهم بابت همراهی و صبوریتون ممنون


بدروووووووووووووووووووووووود

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 12:39

سلام دوباره دوست عزیز... ما برات صبر میکنیم .. با آرامش ب کارات برس دختر خوشگله!! از اینکه گفتی بقیه فیک ها رو دوباره مرتب میکنی و اپ می کنی خیلی خیلی خیلی ممنون... من ی نگاه ب داستان ها انداختم یا رمز داشت یا نصفه بود

درود دوست عزیز...
ممنون از شما
ممنون ...
توی پست ثابت .. لیست فیکهای کامل شده هست
اگ بجز این فیک میگید .. درسته نصفه مونده فیک
به امید خودای شیوون ... فیکهایی که دست خودم هس رو سعی میکنم تموم کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد