EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

Is my fiancé a She or a He?- part 20



درووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب خب این هم پارت بعدی

part 20



بدروووووووووووووووووووووود

17 VIBRANT COLORS

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اطلاعیه - نظرسنجی

چینگو ها

سلااااامی دوباره

اینجانب یه عرض/اَرض کوچولو دارم

درحال نوشتن فیکی جدید میباشم

ولی

فاز خود را نمیدانم!

گزینه اول: فیک سرزمین انسانها رو تموم کنم بعد این یکی رو شروع کنم؟ 

گزینه دوم: فیک جدید رو شروع کنم و همزمان با سرزمین پیش ببرمش؟ 

ازونجایی که فیک خون ایونهه شیپرها هیچوقت به آخرین حدش نمیرسه این نظرسنجی رو گذاشتم

کامنت بذارین که ببینم نظر خواننده های گلم چیه

طبق بیشترین رأی شما عمل میکنم! 

منووووووووونم 

بو.وووووووس 

بخخخخخخخل

سرزمین انسانها S2/P10


سلااااااام به همه

دیدین واسه تولدم هالمونیم و بقیه خاندان ایونهه چه سنگ تمومی گذاشتن؟؟؟!

من که عاشقش شدم

(از همگی واسه زحمات و تبریکاشون + عزیزایی که تو کامنت ها تبریک گفتن) خیلی ممنونم

دیدم غیبتم خیلی داره طولانی میشه و امتحان شنبه ام هم آسونه 

پپپپپس 

یه پارت آماده کردم براتون

از عزیزایی که نظر میذارن صمیمانه تشکر مینمایم و بابت جواب ندادنام هم عذر میخوام

از اینکه عشقتون رو با وجود کم کاری من بهم نشون میدین خیلی مرسی

ببخشید که نمیتونم ج بدم

با این وجود خوشحال میشم بازهم نظراتتون رو بخونم و انرژی بگیرم.


آخر حرفام هم بگم که از همه اونایی که تو مدت آشناییمون  تا الان

چه اینجا چه تو تلگرام

ازم ناراحت شدن

ازشون معذرت میخوام و امیدوارم که ببخشنم.


بفرمایید ادامه...

  ادامه مطلب ...

Is my fiancé a She or a He?- part 19



دروووووووووووووووووود دوباره بر همگی

وقتتون بخیر


part 19



بدرووووووووووووووووووووووووووووود

اطلاعیه 3



دروووووووووووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر


اول از همه ....بابت تاخیر اپ واقعا معذرت .. اصلا وقت نمیشه اپ کنم

امروز پارت بعدی فیک کیومین رو میزارم

خب دوتا خبر دارم....


اول اینکه لینک تمام پستهای وب رو درست کردم ( اگه دانلودی ها مشکل داره بگید)


دوم اینکه ... فنکلاب شیچول برای روز شیچول یه مسابقه گذاشته ... 


پیام مدیر فنکلاب شیچول در مورد مسابقه 

مسابقه وان شات برای روز شیچل :

دوستان کمتر از یک ماه مونده به روز شیچل (10 فوریه) و ما تصمیم گرفتیم برای این روز فرخنده دوباره مسابقه وان شات بزاریم بین شیچل شیپرای عزیز... مسابقه وان شات کریسمس با وجود اینکه کمتر از یک هفته فرصت داشت ولی باز استقبال خوبی شد ازش ...این بار خواستیم زودتر اعلام کنیم تا شرکت کننده های بیشتر افتخار بدن و شرکت کنن... از الان شروع کردیم به برنامه ریزی تا اوقات خوبی رو برای شما در روز شیچل رقم بزنیم ... از شما نویسنده های عزیز چه اونایی که باتجربه ان و پیشکسوتن تقریبا وچه اونایی که تازه کارن و مستعد میخواییم در کنار ما روز شیچل رو برای همه ی الفا به یاد موندنی کنید...موضوع وان شاتها هم مرتبط با روز شیچل باشه و یا حداقل بهش اشاره بشه و غمگین هم نباشه بی زحمت ^_^... درمورد جایزه هم اعلام میکنیم حتما ... سه نفر اول اگر دوست داشته باشن میتونن توی فن کلاب کارشون رو به عنوان نویسنده داستان شروع کنن ...دوستان خواننده  هم با نظراتشون پیشنهادات و انتقاداتشون میتونن بهمون کمک کنن تا بهتر انجام وظیفه کنیم... ایمیل فن کلاب رو میزارم با دو تا آیدی و منتظر وان شاتهای زیباتون هستیم 


sichulland102@gmail.com

Hasti_e@ 

Fatemeh_sr4@


Happy Birthday Nini Fishi



Happy Birthday Nini Fishi

Happy Birthday My dear granddaughter


بهله امشب و فردا بهترین روز برای من و خانواده ام هس

تنها نوه گلم بدنیا اومد و باعث شادی توی زندگی یکنواخت و دلسردمون شد

باعث شد زندگیمون پر از شادی و نور و گرمی وسط زمستون بشه


توی ادامه کمی دلنوشته هس برای تنها نوه گل و عزیزدل هالمونی

 

ادامه مطلب ...

Is my fiancé a She or a He?- part 18



دروووووووووووووود بر همگی

خوبین، وقتتون بخیر

بعد از کللللللللللللللی وقت برگشتم ....

میدونم خیییییییییییییلی وقت نبودم و یهووووووووووووویی غیب شدم ....

بابتش واقعا از همگی معذرت میخوام و امیدوارم ببخشین منووو

واقعا عمدی نبود ... هم از خودم حالم خوب نبود هم درگیر یه سری مشکلات شدم نتونستم اپ کنم....

نه اینجا بودم نه فنکلاب های کیومین، ایونهه، شیچول ... البت از دیروز اپ شروع کردم ( فنکلاب شیچول اول اپ شد)

باز هم بابت این مدت معذرت میخوام... ولی دیه همچین چیزی رخ نمیده ... حداقل یه خبری میدم 

I'm sooooo sorry


part 18



بدرووووووووووووووووووووووووود