EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 61

دروووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر

خب پارت بعدی رو اماده کردم ....
امیدوارم ... دوستش داشته باشین 
رمز هم هنوز همون قبلی هست...


پارت 61




تا درودی دیگر 
بدروووووووووووووووووووود

نفرین پارت 60

دروووووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر

خب ببخشید باز هم دیر شد...
ولی خب بجاش کللللللللللللللللللللی هست اینبار هم....

امیدوارم دوستش داشته باشین ... و بالاخره یه اتفاق شیرین میفته

در ضمن رمز همون قبلی هست ... 


نفرین 60



بدرووووووووووووووووووووووود

نفرین پارت 59

درووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر
چطورید با بارون ( خودم که حسابی حال کردم با بارون )
خب بابت دیر شدن ببخشید... اخر اون هفته و اول این هفته شهادت بود و نمیشد اپ کرد
بعدش هم که من شدید درگیر شدم .. برا همین دیر شد
ولی خب حسابی خوبه این پارت .... رمزش هم همون رمز قبلی هست
امیدوارم دوسش داشته باشین


نفرین 59 



خب فعلا
بدروووووووووووووووووووووود