EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه

هرکی هر رمزی میخواد زیر این پست کامنت بذاره

سلام چینگوهای گلم

امروز فرصت کردم یه سری به کامنتها بزنم و متوجه شدم ناراحتی هایی پیش اومده

اول اینکه: اینجا توی بلاگ اسکای هرکسی میتونه کامنتهای پست های خودش رو جواب بده! یعنی هیچکدوم از نویسنده ها نمیتونن دخالتی تو پستهای بقیه بکنن، حتی رمز پست های همدیگه رو هم نمیتونیم ببینیم! 

دوم اینکه: میترا هالمونی که از مدیرهای اینجاس الان مسافرته و از زمان برگشتنش اطلاعی ندارم! پس کامنتهای پست های اون نمیدونم کِی جواب داده میشن! 

سوم اینکه: بابا باران خیلی خیلی درگیر هست و به نت هم دسترسی درستی نداره! 

آپ کردن فیکها اول  به شرایط نویسنده و بعد از اون به سرعت نت وابسته اس! هرکدوم مشکل داشته باشن آپ صورت نمیگیره.

چهارم اینکه: با هالمونی صحبت کردم و قرار بود قسمت روزهای آپ جدول به کلی پاک بشه چون شرایطمون شدیدا متغیره و روزهای آپ معلوم نیست! 

اما هالمونی به نت دسترسی نداره تا جدول رو درست کنه! 

پنجم اینکه: فصل اول فیک سرزمین انسانها به طور کامل توی قسمت completed dreams یا همون فیکهای تموم شده گذاشته شده!


در آخر بگم که:

به لطف دوست گلمون سوگل آپ فیکهای این وبلاگ تو هر سه گروه نوچت (تلگرام)  اعلام میشه!

اکثر شما دوستان هم تو یکی این گروه ها عضو هستین، پس لطفا جدول رو فراموش کنید. 


انشاءالله که عزاداریتون قبول باشه

التماس دعا


پیام تسلیت و اغاز ماه محرم


هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله .

حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد .


محرم آمد و دلها غمین شد

غم و عشق وبلا با هم عجین شد

“حسین” آماده، بهر جانفشانی است

دوباره فاطمه قلبش حزین شد . . .

“فرا رسیدن ایام عزاداری سید الشهدا بر شما

و تمام شیعیان و دلسوختگان و عاشقان “امام حســـین علیه السلام” تسلیت باد.”


باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست

باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست

آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست

قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست

محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است

.............................................................................................................

این ایام رو به تمام شیعیان جهان و دوستان و همراهان گرامی تسلیت میگم

وب تا 13 محرم تعطیل و اپ نخواهد داشت

در این ایام دوستان خودتون رو دعا کنید

یا حق

سرزمین انسانها - S2/ P1

دوباره سلام


اینم از اولین پارت از فصل دوم

درباره این فصل باید بگم که زوج اصلیش ایونهه هست

و زوج های فرعی شیچول و کیومین هم داره

هپی اند هم میباشد

اون پارتهایی که انسی داشته باشن هم قبلش بهتون میگم که اگه دوست نداشتین نخونینش


درباره آپ این فیک باید بگم که فکرنکنم بتونم منظم آپ کنم! 

چون که دانشجو هستم و بعضی روزها میرم یونی و بقیه روزها رو باید  درس بخونم

پس یه روز رو نمیتونم برای آپ مشخص کنم

اما قول میدم  خیلی منتظرتون نذارم. 


اینم بگم که من همچنان لپ تاپم داغونه و دارم فیک رو با گوشیم آماده و آپ میکنم. دیگه خودتون ببینین چه بدبختی دارم میکشم. 

بابت کامنت های جواب داده نشده عذر میخوام و از همین جا از همتون ممنونم که کامنت میذاشتین، درسته که نمیتونستم جواب بدم ولی میخوندمشون و انرژی میگرفتم. پس لطفا ازم ناامید نشید و بازهم برام کامنت بذارید 

این فیک فعلا رمزی نیست!!! 

بفرمایید ادامه مطلب



 

ادامه مطلب ...

Happy birthday my love


생일축하합니다 

생일축하합니다 

생일축하 우리 동해

생일축하합니다 


 

ادامه مطلب ...

Is my fiancé a She or a He?- part 5



درووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


part 5



بدرووووووووووووووووووود


تو فقط ماله منی لی دونگهه 3



سلاااااااااام بچه ها ببخشید که دیر دارم آپش میکنم

اخه قسمته بعدی که دارم اخرین پارتیه که نگین ترجمه کرده و بقیشو فعلا بهم نرسونده

باااازم بیانه دوستتون دارم برین ادامه ...........



 

ادامه مطلب ...

VIBRANT COLORS 14

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

Is my fiancé a She or a He?- part 4



درووووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب خب من همچنان در مسافرت هسم


part 4



بدرووووووووووووووود


Is my fiancé a She or a He?- part 3



درووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب قبل از هر چیزی بابت این مدت واقعا معذرت ... مسافرت هسم و خیییییییییییلی کم پیش میاد نت داشته باشم

از اخر هفته قبل کلا نت نداشتم تا الان ( ساعت1.10 شب) ....

از نوه گلم بابت خبررسانیش ممنون .. از همه همراهان هم معذرت هم ممنون

سعی میکنم چند قسمت از این که اماده هس پست اینده بزارم حداقل وب زیادی خالی نباشه تا به امید خدا برگردم ( تا اخر هفته دیه نیسم البت)


part 3



بدروووووووووووووووووووووووووود


VIBRANT COLORS 13

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اطلاعیه

سلاااااام چینگوهای گل

هالمونی میترا گفت بهتون خبر بدم که مسافرته و نت در دسترسش نیست که چیزی آپ کنه! 

به محض یافتن نت پست میذاره

از طرف خودم هم میخواستم بگم چینجا... چینجا سوری

لپ تاپم هنوز درست نشده و جواب دادن کامنتها با گوشی هم سخته ولی همه کامنتهاتون رو خوندم برای ادامه انرژی گرفتم. 

امیدوارم من رو ببخشین و ازم دلگیر نشین. 

ایشالا زودی با ادامه داستان بر  میگردم و کامنتها رو جواب میدم

بخخخخخخخخخل گنده :) 

مرا ببین پارت 20 -پایان



درووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر

خب این فیک هم تموم شد .. از عسل بانووو ممنون .. بابت وقتی که گذاشتن و اینکه اجازه اپ توی وب رو دادن
از تمام همراهان این فیک هم ممنون


پارت 20- پایان



بدروووووووووووووود

تو فقط ماله منی لی دونگهه 2




هلووووووووووووووووووووو

خب تو برنامه یه روزه مشخص هم برایه این فیک تعیین میکنم که همون روز میذارمش

یه پوستر هم باید براش درستشه هر کی میتونه ممنونش میشم

خب اینم از این قسمت دسته نگین جووووووووونی درد نکنه

برین ادامه ..........

 

ادامه مطلب ...

مرا ببین پارت 19



دروووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


من همچنان در سفر .. این هم پست آینده


پارت 19




بدرووووووووووووووووود

Is my fiancé a She or a He?- part 2



دروووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر

خب چندتا چی بگم بعد برید داستان رو بخونید
اول اینکه من یه مدت نیستم ... البته پست ها رو میزارم و همین که نت گیرم بیاد حتما سر میزنم .. پ فکرنکنید اصلا نیستم
دوم اینکه .... بهتره درموردش حرف نزنم ... تا الان سه بار متن رو پاک کردم .. چون حوصله کل کل کردن بایه عده سر این موضوع ندارم
فقط امیدوارم واقعا داستانهایی که گذاشته میشه رو دوست داشته باشین همین
برید داستان رو بخونید


Part 2



بدرووووووووووووووووود