EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P18

سلاااااااااااام چینگو خوجملی های خودم

با اینکه کم لطفی میکنید و نظرات خیلی کمه ولی پارت بعد رو براتون آوردم

از این به بعد کلی ایونهه خواهید دید

ممنونم از همگی عشقولیایی که نظر میذارن و درباره فیک باهام حرف میزنن ، ممنون که اینهمه حس خوب بهم میدین

بخخخخخخخخخخخل

 بفرمایید ادامه

 

ادامه مطلب ...

سرزمین انسانها - S2/P17

سلاااااااااااام چینگولی ها

بابت تأخیر ات پیش آمده عذرخواهی مینموعم

سال نوتون مبارک باشه

ممنون از همگیتون به خاطر نظراتتون ، دوستتون دارم

ممنون از سایلنت های گل

تولد هیوکی و وونی هم مبارک

به دلایلی آپ هام به تأخیر افتادن

اول تعطیلات عید و بی نتی

دوم خراب شدن لپ تاپ و نابودی کاملش! هنوز درست نشده

سوم خل شدن گوشی و ناتوانی در تایپ کلا

بلی

امروز لپ تاپ یه بنده خدایی رو گرفتم حداقل یک پارت بذارم

در آخر... 

دانشگاه خره 

مدرسه خره

امتحان از اونا خرتره 

فداتون  برین ادامه...   ادامه مطلب ...

عیدیییییییییی ( فصله 3 )





سلووووووووووم یعنی ببینین قولم قولهههههه !!!

میخوام از عزا درتون بیارم خدایی خیلی سخته بعده 13 آدم یهو فرداش بره دانشگاه یا مدرسه

خب اینم از عیدیییییی فصله 3  REMOTE

امیدوارم که دوسش داشته باشین و اینکه .....

از فصله بعد گروه اکسو میاد !!!!!

بدانید و آگاه باشید !!! بعلهههههههه

نظرم یادتون نرهههههههه !!


REMOTE  3



remote fasle 1&2



سلااااااااااااااام

من بعده قرنها برگشتم

میدونم به خونم تشنه این ولی خب با خبرهایه خوبی اومدم ...

اول اینکه فصله 2 رو هم تموم کردم و میتونین بخونینش !

یادتون نره که فصله 2 از زبان هیوکه !!!!

و اینکه فصله بعدی هم تا اخره عید تموم میکنم 

دیگه... اینکه خیلییییییییییی دوستتون دارم  درسته که غیبتام زیاد شده ولی همیشه اینجایین 


فصل 1


فصل 2