EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

خدافظی

 

 


سلام,میخواستم بگم که من دیگه متاسفانه نمیتونم ترجمه کنم...چون فیک vibrant colors


 دیگه توی سایت اسین فن فیک آپ نمیشه...پس دلیلی نمیبینم که ترجمه کردن این فیک رو


 ادامه بدم, و اینکه فیک کیومین که تو اون یکی فن کلاب هستnagh/ty wizard اون


 نویسندش کلان اسین فن فیک رو ترک کرده و تمام فیکاش رو هم حذف کرده که به این


 معناست من الان جایی رو ندارم که بخوام اون فیک رو گیر بیارم که ترجمش کنم...بچه ها


 خدایش اگه باورتون نمیشه میتونید برید هردو فیک رو تو سایتasianfanficsچک کنید.


ببخشید که فیک vibrant colors دیگه اپ نمیشه...خودم هم خییلی دوست داشتم اخرش ببینم


 چی میشه چون واقعا فیک جالبی بود برام ولی خب متاسفانه نویسندش این فیک رو دیگه اپ


 نمیکنه...خودم هم الان دارم برا کنکور پزشکی می خونم و وقت سر خاروندن ندارم...شاید


 هیچکس باورش نشه ولی من این 15 روز رو یه روزش هم نرفتم بیرون و سرم تو کتابام


 بود T_T.برام دعا کنید من هم ارزو میکنم شما هم به خواسته هاتون برسید.همگی خدافظ 

نظرات 9 + ارسال نظر
sss501 سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 15:56

سلام میس یوووو سوووو ماچ
آخیییی راستش منن اونvibrant volorو تاجاییکه خونده بودم لیی زیاد دوست داشتم خیلی دلم.میخواست بدونم بالاخره آخرش چی میشه. حیف شد..
ت جاییکه upکرده بودیش حداقل واسه دان بمیشه بذاری آخه من خیلی دوسش داشتم و دادم دوست دارم اینم تو لییت فیکای ایونهم باشه بازم وفت کردم بخونمش از اول.
ممنون.میشم.
الهیییی کنکور داری انشالاه موفق بشی بهترین رتبه و بهترین دانشگاه انشالله..
موفق و یلامت باشی
فایییبتیییینگ
مرسی بابت همه زحمتات..
و میاننهههه/بیانننه ک مثل قبلنا دیگه زود ب زود نمیشه بیام. دل خودمم بسی تنگ میشه واستون حیابی

Mahsa جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 02:51


من عاشقش بودممم اخه چراااا
هعییی

خیلی دلم میخواست بدونم آخرش چی میشه :/
.
موفق باشی عزیزم

طاهره سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 21:33

سلام گلم بهسلامتی کنکورتو بدی و رشته مورد علاقت قبول شی انشاالله
دلم واس فیکه تنگ میشه و تو کفش میمونم ولی خب کاری نمیشه کرد

سلام عزیزم,خیلی ممنونم

Motahareh یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 23:47

Akh mnm konkourim

ایشالله موفق شی عزیزم

faezeh یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 15:52

سلام خوبی ...اشکالی نداره ..امیدوارم موفق بشی

سلام عزیزم...خیلی ممنون

باران یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 15:11

سلاممم عزیزممممم.
ایرادی نداره.تو به درسهات برس که از همه چی مهم تره..موفق باشی عزیزم.

سلامم
مرسی گلم

Hadis یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 14:26

حیف شد خیلی واس تهش کنجکاو بودم
موفق باشی دکتر اینده

من هم کنجکاو اخرش بودم T_T
مرسی عزیزم

TNT شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 23:09

موفق باشی چینگو

مرسی عزیزم

*marziyeh* شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 19:10

عزیز دلممممممممممممممم امیدوارم کنکورت رو با موفقیت بدی.
و با یه رتبه توپ بری دانشگاه.

ایشالا بعد کنکور منتظرتم.

قربانتتتتتتتتتتتتتتتت
خدافظظظظظظظظظظظ

خیلی ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد