EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 70

درووووووووووووود برهمگی
وقتتون بخیر
واقعا شرمنده، فکر کردم هفته قبل اپ کردم، ولی الان دیدم که نه فراموش کردم
الان دو پارت باهمدیگه اپ میکنم

باز هم واقعا شرمنده و ببخشید بابت فراموشیم


نفرین 70



تا درووووودی دیگر 

بدرووووووووووووووووووووووووووووود

نظرات 2 + ارسال نظر
TNT چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 16:57

درود و واااو!!!
لامصب چه هیجانی,چه ریخت و پاشی,چه تلفاتی,چه جادوگر عفریته ای!
عن خانومو نگاه توروخدا, رید به همه چی! :/
اون شجاعتی که با همه ترسات میاد سراغت, اونم فقط برای محافظت از ادمای عزیز زندگیت, خیلی دوس داشتنیه!
خوشحالم که هیوک زنده س..و واقعا خداروشکر که جادو دور و برشون هست..امید دارم به درمان چشماش! :)
حیف که اخراشه, دلم نمیخواد تموم شه!
دستتون مرسی!!! :)

درووووووووووووود ... کوجا بودی
بهله بهله ... کلی اتفاق هیجانی افتاد
والا کلی خرابکاری کرد مسخره خانوم
منم دلم نمیخواد ولی دیه زیادی طولانی شده اپ این فیک
سرتون مرسی

باران شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 15:17

وااای...خداجون... عالی بود.... فوق العاده بود... طفلک توکی! کانگین از دست داد.... من بشدت منتظرم

اره خیلی گناهی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد