EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P9

سلاااااام  به همه

عاقا یه پارت به نظر خودم طولانی آوردم

ازونجایی که دخملای خوبی بودین زود آوردمش

ولی جدا دیگه اصلا وقت سر خاروندن ندارم.

بابت کامنتها که نشد ج بدم ببخشید، جونه نینی وقت نکردم.

اما خوندمشون

دسسسسستتون دردنکنه و خوشحالم که این فیک رو دوست دارین

راستی ... عکسایی که تو فیک میذارم کاره خودمه ها

اینی که تو این پارته هم خودم درست کردم

نخندین بهم

دیکه خیلی نحرفم.

بفرمایید ادامه...


 

ادامه مطلب ...

سرزمین انسانها - S2/P8


سلااااااام چینگوهای گلم
عاااااقاااااا
امتحان میانترم خر است
اما امتحان پایانترم خرتر است!!!
من امتحانام دارن شروع میشن و ازونجایی که شدیدا شب امتحانی هستم باید برم به درسام برسم
تا بعد از امتحانام که نمیدونم چندم میشه نمیتونم آپی داشته باشم
ولی بهتون این مژده رو بدم که از این به بعد داستان قشنگتر خواهد شد!!!
..........
پس دوستای گل نینی این پارت که از قبلیا طولانی تره رو بخونید و نظرات قشنگتون رو برام بنویسید
لطفا این بار به تعداد اون عزیزانی که هر پارت برام نظر گذاشتن افزوده بشه تا با انرژی برگردم.
از بین 120 تا آمار بازدید انتظار کامنت بیشتری میره!!
و اینکه این پارت هم رمزی نشد! زیرا نینی تنبل است!!
.....................
درباره فیک لازمه یه سری توضیح بدم
اول اینکه هیوک و کیو دونگهه رو تو مهمونی ندیده بودن!
فقط چولا، چانگمین، یونهو، گیون سوک خره و نگهبانای دم در دیده بودنش.
پس هیوک و کیو ادن رو به جا نمیارن!!!
دوم درباره حالت تهوعی که ادن داشت ...
این بچه تو مؤسسه همه چیزش کنترل شده بود و تمام غذایی که تا حالا میخورده مکمل هایی به شکل فرنی از موادغذایی لازم (پروتئین، ویتامین، کربوهیدرات و .... ) برای بدنش بوده تا اعضای بدن سالمی برای پیوند به سفارش دهنده اش داشته باشه.
و حالا معدش طاقت تحمل همچین غذای سنگین و ناسالمی رو نداشته.
امیدوارم به سؤالاتتون جواب قانع کننده ای داده باشم و سؤالی تو ذهنتون باقی نمونده باشه.
فدااااتون
و السلام!!!!
بفرمایید ادامه... 
 
ادامه مطلب ...

تو فقط ماله منی لی دونگهه 3



سلااااااااااام عرض شد الان میگین این از کجا پیداش شد
میدونم ستاره سهیل شدمو کم پیدام ولی واقعا واقعا ... کارام فوقه سنگین شده و من بینهایت بیانه !
خب نویسنده قسمته جدید رو بهم داد و منم آپش کردم 
یادم هم هست remote  نصفه مونده میخوام عینه فیکه savior  یهویی کلشو برا دان بذارم اینطوری بهتر نیس ؟؟
باز اگه پیشنهادی دارین بگین !!!
و حالا بشاتابید به ادامه ....


 
ادامه مطلب ...

VIBRANT COLORS 16

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

Is my fiancé a She or a He?- part 17



درووووووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر

بچه ها درمورد پستهای قبلی که هنوز خراب هسن کمی بهم وقت بدین
تا حدودی درست کردم ولی هنوووز مونده .... اگه میخواین سریع بخونین و صفحات جانبی هنوز درست نشده قبلا هم گفتم
به اخر eunhaeisreal یه 1 اضافه کنین ( همون ادرس باشه فقط یه یک اضافه کنین)
سعی میکنم سریعتر درستشون کنم
باز هم بابت تاخیر معذرت میخوام



بدروووووووووووووووووووووود

Is my fiancé a She or a He?- part 16



دروووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب اول از همه تولد فرزند گلم زارا جون رو تبریک میگم ... دیروز تولدش بود و امیدوارم بخاطر این فراموشکاری منو ببخشه

دوم اینکه بابت این بی نظمی در اپ و کلا درمورد وب منو ببخشید... یه سری درگیریها و مشکلات وجود داره که نمیرسم انجام بده همه کارارو باهم

ولی به زودی همه چی کامل و بطور منظم انجام میشه


part 16



بدرووووووووووووود


سرزمین انسانها - S2/P7

سلااااام چینگوهای گل

این پارت آناتومی خونه هیوک رو میارم جلو چشمتون!!!!

این پارت هم رمزی نشد!!!

نینی فیشی خسته اسسسسس

ببخشیدا ... من خعلی خوابم میاد

زیاد حرف نزنم امشب!!!

بفرمایید ادامه مطلب...

 

ادامه مطلب ...

موسیقی مورد علاقه من 1

سلااااام چینگوهای گل

اینم پارت یک این ف.یک

من تازه دیدم فلفلی شده!!!

ممنون از اطلاع رسانیتون

برای اون عزیزانی که تازه میخوان بخوننش بگم که انسی دار میباشد! بعدا نگی نگفتی

ممنون

بخخخخخخخل گنده

بفرمایید ادامه مطلب...

 

ادامه مطلب ...

موسیقی مورد علاقه من 2

سلاااام چینگوهای گل

اینم از پارت دوم این فیک

این پارت هم میتونه پارت پایانی باشه هم نباشه!

ولی تو خم.اری نمیذارتتون

منتظر نظرات انرژی بخشتون هستم

 
ادامه مطلب ...

Is my fiancé a She or a He?- part 15



درووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر

ببخشید دیر شد


part 15



بدرووووووووووووووووووووووووووود

سرزمین انسانها - S2/P6


سلااااام چینگوها گل

همونطور که خبر دارید مستر پرفکت هم اعزام شد و به شیندونگ، سونگمین، ایونهیوک و دونگهه ملحق شد.

الان سوجو از هر زمانی بیشتر به فن هاش احتیاج داره

فن هایی که بهشون نشون بدن همیشه پشتشون هستن و هواشون رو دارن

ELFهایی که تحت هر شرایطی ELF باقی میمونن!!!!

امیدوارم پسرهامون این مدت رو به خوبی و خوشی بدوووون هیییییچ مشکلی  با موفقیت پشت سر بذارن و به حمایت الفهاشون تکیه کنن و قویتر و پرانرژی تر از قبل به این خانواده بزرگ برگردن!

و امیدوارم فن.فی.ک ها بتونن اوقات خوبی رو تو این موقعیت های سخت برای  خواننده هاشون بسازن

 راسسسسستییییی

بابت تأخیر تو جواب دادن به کامنتهای قشنگتون معذرت میخوام، ولی مطمئن باشین که میخونمشون و ازتون انرژی میگیرم

چون نتونستم برای همه عزیزایی که درخواست داده بودن  رمز رو  ارسال کنم این پارت رمزی نیست!


خیلی حرف زدم!!!!

بفرمایید ادامه مطلب...

 


  ادامه مطلب ...

Is my fiancé a She or a He?- part 14



درووووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب اول اینکه بابت مشکلی چندروز برای وب پیش اومد از تمام دوستان بابت تحمل کردن ممنون و  معذرت

و همچنین از پگی دخملم که سریع درستش کرد

دوم اینکه ... لینکهای پست ثابت رو درست کردم ... فقط یه مدت بهم وقت بدین که لینکهای پستهای دیه رو درست کنم 

سوم اینکه .. تمام کسانی که درخواست رمز کردن توی پست ثابت ... بابت تاخیر ازهمتون معذرت میخوام ... ولی حتما تا دو روز اینده برا همگی رمز رو میفرستم

بابت همراهیتون سپاس


part 14



بدرووووووووووووووووووووووووووود