EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

موسیقی مورد علاقه من 2

سلاااام چینگوهای گل

اینم از پارت دوم این فیک

این پارت هم میتونه پارت پایانی باشه هم نباشه!

ولی تو خم.اری نمیذارتتون

منتظر نظرات انرژی بخشتون هستم

 
 

Download


نظرات 16 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 13:26

خخخخ این بچه پرو چی میخواست اخه

المیرا10 جمعه 13 آذر 1394 ساعت 14:09

عالیییییییییی بود..گلم مرسی دستت درد نکنه...

فدااای تو
خوهش میشه

yasaman سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 20:19

دستت طلا

فداااات

faezeh سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 16:44

سلام خوبی خسته نباشی ممنون به خاطر هر دو پارت جونم نگرفت پارت قبل نظر بزارم پس دوبل تشکر میکنم ..ممنون خیلی خوب یود

سلام گلم، سلامت باشی
خوهش میشه عزیزم
قربونت

طاهره دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 21:03

سلام عخشم
ای وای من چه زود همه چیو اوکی کردن رفتن سر خونه زندگیشون. عاشقش شدمممم رفت. مودونی از چیش خوشم اومد اینکه ریتمش کلا شاد و باحال بود. از بس فیکایی که توش مشکل و غم واس ایونهه پیش میاد خوندیم که کلا افسرده شدم ولی این کلی شاد بود و دوسش داشتم و اگه به همین منوال شاد بودن پیش بره واقعا واقعا دلم میخواد ادامه ش بدی گلم.
یه دنیا تشکر چینگو خوشملم

سلام گلی
خخخخخ میخواستم زودی برن سر خونه زندگیشون کارای ایونهه ایشون و تو خونه بکنن نه تو مهدکودک
عزیزم
قربونت
خوهش میشه

hasti دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 18:43

این چقد ناناز بووووود
ماهی ناااااز
لطفا ادامش بده مرسی

خخخخ
ببینم چی پیش میاد

خوهش میشه

Mahsa دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 00:40

عالی بود مرسی فقط میشه پارت یکش رو دوباره بذاری

خوهش میشه گلی
انجام شد

باران یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 20:41

سلامممم عزیزممم . مرسی.

سلام گلم
خوهش میشه

*marziyeh* یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 20:40

سلام نیلوفر جونی خوشگلللللللل
خوبی؟؟؟؟؟؟

وایییییییییی مرسی اینو گذاشتی.
خیلی منتظرش بودم.

خوب نوشته بودیش. واقعا خوشم اومد.

هم مستقل بود هم به پارت قبل ربط داشت.

دست گلت درد نکنه.
مرسییییییییییییی

سلام گلم، تنک یو
خوهش میشه عزیزم
خخخخ چینجا؟؟؟؟ خوشحالم
بلی
قربونت
بخخخخخل

tarane یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 14:24

سلام عزیزم.
میشه لطفا قسمت اولش رو هم دوباره بذاری ؟ من رفتم اون قسمت رو بخونم دیدم فلفلی شده .
ببخشید که باعث زحمتت شدک و ممنون.

سلام گلی
انجام شد بانو
بلی، نمیدونم کی لینکش رو گزارش داده بود
خوهش میشه

Sheyda یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 13:40

قشنگ بود.مرسی عزیزم

فداااات
خوهش میشه

Hadis یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 12:52

ادامه شو زود بذار خیلی باحاله ،اخی فیشی .ممنون

گلم هنوز برای ادامه دادنش تصمیمی ندارم
ببینم اوضاع چه جوری پیش میره
خوهش میشه

mino یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 09:25

چه قدر زود نامزد شدن
اخی ماهیم کباب شدخخخخخخ.
اخرش قشنگ بود تو حموم
ممنون عزیزم
راستی من هنوز میگم باید منومجازات کن رو ادامه بدی خوب من تو خماریش موندم

زودی بهم رسوندمشون
خخخخ
حموم
خوهش میشه گلی
درباره اون راستش هنوز حرکتی نکردم.
ولی سعی میکنم با یه ویرایش درستش کنم

Motahareh یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 09:11

خیلللییی خوب بود!!
ج/ر ش داد واقعن!!

لایک داری

مهشید شنبه 7 آذر 1394 ساعت 23:53

خیییلی عااالی بووود
عااااااشق اونهه ی fluffy هستم
ممنووون خیلی فوق العاده بوووود .... لطفا ادامه داده بشه

عزیییزم
من که معنیش رو نمیدونم ولی هرچی هست خوبه دیگه حتما
خوهش میشه
ببینم چی پیش میاد گلی

paniz شنبه 7 آذر 1394 ساعت 22:29

پانیذم یه عدد فیشی.حخخخ عالی بود.چقد خوب میشه طولانی بشه و ان/////سی خخخخ.ممنان.

خوشبختم فیشی
باید ببینم چی پیش میاد و ممکنه ادامه دار شه
ولی اگه بشه قطعا ان///سی خواهد بود
خوهش میشه گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد