EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P27

سلام چینگو گلی ها

اینجانب با پارت جدید اومدم 

به جان خودم خیلی سعی کردم بیشتر شه

نمیدونم شده یا نشده


بپرین ادامه... 

   ادامه مطلب ...

سرزمین انسانها - S2/P26

سلام چینگو گلی ها

اینجانب از سفر برگشتم و این پارت و امروز نوشتم. 

ممنون از هالمونی که زحمت آپ  پارت قبلی رو کشید و ممنون از پانیذ گلی که این پارت رو برام لینک کرد. 


میخواستم یکم باهاتون بحرفم و دردودل کنم

من با هر پارت بیشتر از آپ قبلیم دارم مورد کم لطفی دوستان قرار میگیرم و داره کم کم این قضیه اذیتم میکنه. 

قول دادم این فیک نیمه تموم نمونه و رمزی نشه و به خاطر اون 7-8 نفری که هربار عشقشون و بهم نشون میدن دارم ادامه میدم. 

شک نکنید اگر بعد از این فیک بخوام به نوشتن ادامه بدم رمزی خواهد شد و هر پارت اون رمز عوض میشه!!

معذرت میخوام ولی واقعا خیلی براتون صبر کردم و هیچ تغییری تو این روند ندیدم. 


بپرین ادامه... 

  ادامه مطلب ...

چند شاتی Bunny...bunny 3



درووووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


خب خب با ادامه چند شاتی اومدم

ممنون از نویسنده گرامی نیکی جونم


اما قبلش چندتا توصیه و هشدار هس حتما بخونید ... بعد نیاید بگید چرا اینجوری بود یا تو جمع خودتون بگید

والا هشدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار میدم از الان

برید ادامه ک ک ک ک


 

ادامه مطلب ...

سرزمین انسانها - S2/P25



دروووود بر همگی
وقتتون بخیر


خب خب ... نوه گلم مسافرت هس و در همین حین هم فیک رو نوشت و داد ک بزارم وب

تا بدقولی نکرده باشه و خواننده هاش اذیت نشن


برید ادامه


 

ادامه مطلب ...

Is my fiancé a She or a He?- part 21



درووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر


بعد از یه مدتی خیییییییییییییییییییییییییییلی طولانی برگشتم

ببخشید اینقده دیر شد ... واقعا یه سری مشکلات و درگیریهایی بود و هنوز هم هس

تا حل بشه کمی تا قسمتی طول میکشه ... ولی خب سعی میکنم دیه واقهنی حداقل یه بار در هفته بیام


 

ادامه مطلب ...