EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

Is my fiancé a She or a He?- part 21



درووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر


بعد از یه مدتی خیییییییییییییییییییییییییییلی طولانی برگشتم

ببخشید اینقده دیر شد ... واقعا یه سری مشکلات و درگیریهایی بود و هنوز هم هس

تا حل بشه کمی تا قسمتی طول میکشه ... ولی خب سعی میکنم دیه واقهنی حداقل یه بار در هفته بیام


 

 

خب این فیک چندپارت اخرش رو قرار بود یکی از دوستان ترجمه کنه ک .... بیخیال مهم نی دیه
خودم ادامه اش رو میترجمم ... این هم پارت 21 

تمام پارتهای قبلیش هم توی یه پی دی اف برا دانلود گذاشتم

امیدوارم ببخشید و ممنون که درکمون میکنید و صبورین


Part 21


Is my fiancé a She or a He? 1-20



نظرات 12 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 10:08

کی ادامش رو میزاری ؟ میخوام این داستانو


درود عزیزم
بزودی میزارمش
بابت این مدت واقعا معذرت میخوام

ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 16:51

عاللیییییی بود دمت گرم خیلیییییی

خواهش میکنم عزیزم

mina جمعه 2 مهر 1395 ساعت 13:17

سلام من تازه اومدم
الان فیکتو تا اینجا خوندم
خیلی عالی بود
ممنون
نخسته

درود عزیزم
خوش اومدی
نخسته واقعا
خواهش
سلامت باشی

Anid79 سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 05:40

سلااااااام...من خوانده جدیدم
از این فیک خعععلی خوشم اومده
حتی با تصور مستر روباه با اون ساپورت و صندل و لباس از خنده زمینو
گاز میزنم
خععععلی باحاله
نفس من مینی خرگوشه هم ک جاااای خود دارد...نفسیه واس خودش
کیومین ایز ریل
پارت بعد کی اپ میشه؟؟؟؟
بیصبرانه منتظر پارت بعدم
واینکه...امیدوارم هرچه سریعتر مشکلاتت حل شه عزیزم..فایتینگ...تو موفق میشی اونی..لاب لاب لاب

درود عزیزم
خوش اومدی
فیک جالبیه واقعا
اون تصویر از مستر .. کلا نابود کننده اس
به امید خودای شیوون به زودی سعی میکنم اپ کنم
واقعا معذرت میخوام بابت تاخیر
ممنون از شما

الیس دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 19:23

shabnam1986 شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 08:31 http://eunhaeisthebest1.blogsky.com

مرسی من نازه از اول خودنمش
قشنگ بود
بد نبود
مرسی

درود عزیزم
خواهش

Nazi جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 04:22

واااای عالیییهههه خیلی منتظر ادامش بودم...مرسی عزیزم

خواهش عزیزم

Mahsa چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 19:23

خیلییییی عالی بود مرسیییییییی

خواهش عزیزم

m&e&d چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 18:32

ممنون
نهایتا اومدی.خوش اومدی,دست گلت درد نکنه

شرمنده واقعا
خواهش عزیزم

sadaf giraffe چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 16:56

سلام...خیلی منتظر ادامش بودم
دست گلت دردنکنه عسیسسسم خسته نباشی:

درود عزیزم
شرمنده واقعا
سلامت باشی

باران چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 14:28

سلام عزیزم. مرسی.
چه عجب چشممون به جمالت روشن شد.. ان شاالله که مشکلاتت حل شه.

درود عزیزم
چشمت بی بال
به امید خودای شیوون که تموم بشه
خواهش عزیزم

saeed چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 13:41

چقد منتظر ادامه ش بودم
تچکر ک گذاشتیش



شرمنده دیر شد
خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد