EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 39



درود بر همگی

وقتتون بخیر، خوبین


هنوز باران عزیزم نت نداره ... این پارت هم رسوند بهم که بدقول نشده باشه ... دخملم اینقده بفکر هس بهله

این پارت هم زحمتش رو سمیرا جون کشیده

پارت 39

In The Name Of Love -PARt 2


クリスマス のデコメ絵文字ســـــkon'nichiwaــلام クリスマス のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字دوســـــتز من نویسنده جدید این وبلاگم....マイメロ のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字منـــــــو به اسم kim taenyمیشناسن ولی اسم اصلیم شقایقマイメロ のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字قبلا تو وب زهرا بودم،الان اینجام در خدمت شما عشـــــقولامマイメロ のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字امیدوارم همه اینجا باهم همـــــــکاری کنیم^^ نظرات کمتر از دانلودش باشه رمزی میــــشه..マイメロ のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字پس ســـــــعی کنیم باهم راه بیایم کـــــــه مجبور نــــشم رمز بزارم^^マイメロ のデコメ絵文字


روزای آپ : شنبه-دوشنبه-چارشنبه


マイメロ のデコメ絵文字چون خیلیا توی تلگرام قسمت 1 رو خوندن من از 2 گذاشتم..

ولی باز کسی خواست شمارشو بده پارت 1 رو بفرستم واسش pv نظرشو بگه..マイメロ のデコメ絵文字.


فیـــــــک بـــــــه نام عــLOVeــشق قسمت 2


http://s6.picofile.com/file/8194769450/i_the_name_of_lovr_by_kimtaeny.png



دانــــــــــDownloadـــود





نام فیــــــک : بـــin theـه نــــnameـام عــloveـشق

زوج : ایــــeunهــhaeـه

رده سنی : +16

نقش ها : شیوون_ یونا snsd) _ ایون _ دونگهه_شیندونگ

ژانر : طنز_عاشقانه_هپی اند

زبان نوشتار : خیلی عامیانه (دوستانه)

خلاصــــــه :

ایون و دونگهه عشق رو نمیشناسن ،بهش ایمان ندارن...

تا اینکه ایون بعد از چند سال تحصیل در نیویورک برمیگرده سئول و در مدرسه ای که دونگهه درس میخونه انتقالی میگیره ولی.اونجاست که وارد زندگی هم میشن و سرنوشت اعتقادشون عوض میشه......




نفرین پارت 38



دروووود بر همگی

وقتتون بخیر

خب امروز اولین روز ماه رمضان بود....روزه همگی قبول حق ... برای همدیگه دعا کنید 

خب اینم از قسمت بعدی 

این قسمت هم زحمتش رو سمیرا جون کشیدن

پارت 38

going to die ? 15






سلاااااااااام

حال کنین دارم هر روز اپ میکنم دیگه 

باورتون میشه بازم با این فیک اومدم ...خخخخ خودم باورم نمیشه

حالا که فعال شدم نظر یادتون نره نسی رو کشتم تا اینو بهم بده

خیلی باید منو تشویق کنینااااا اینا همش جبرانیه به علت غیبت طولانیم !!!

بلهههه این شما و اینم این قسمت 

قسمت بعدم اخریههههه



( one shot ( eunhae


فرمتش رو عوض کردم دوستانی که نتونستن بخونن حالا دانلود کنن !


سلاااااااااام


من اومدم با یه تک شاتی نویسندش هم نگینه


یکی از دوستایه خوبم که بازم قراره تک شاتی بزاره


نظر فراموش نشهههههه


و اینکه قراره چند نفره دیگه هم بهمون اضافه بشن سورپرایزا اروم اروم شروع میشه  coming soon....


دانلود




نفرین پارت 37



دروووووود بر همگی

وقتتون بخیر، خوبین؟

خب باران عزیزدل مامی هنوووووووووووز نت نداره و معذرت خواهی کرد که خودش اینو نتونسته براتون بزاره

خب جواب کامنتاتون رو همین که نت داشته باشه میده و اینکه دوستتون داره

این قسمت هم زحمتش رو سمیرا جون کشیده ( اگه اشتباه نکنم)


دوستان ... پست رمز فیک ها رو توی پست ثابت گذاشتم 


پارت 37

going to die ?



سلاااااااااااااام


ببینین چه زود اومدم آخرای این فیکه و امیدوارم ازش خوشتون اومده باشه


و اینکه نظراتتون خیلی مهمه نظر کم باشه تو تابستون فیک بی فیک مخصوصا کلی برنامه هم ریختم براتون


پس بچه های خوبی باشین و نظر بزارین برایه همه ی فیک ها این یه اخطار بود بعععععله جدی بگیرین 


خب این دانلود قسمت های قبلیه این فیکه 


going to die ? 1 _ 13


اینم قسمت جدید


going to die ? 14


نفرین پارت 36



دروووووود بر همگی

خوبین؟ وقتتون بخیر

خب نت باران همکاری نکرده و نذاشت خودش اپ کنه

با اجازه اش من این قسمت رو اپ کردم ... دعا کنید زووووودتر این امتحانای کوفتی تموم بشه

در ضمن این قسمت هم ترجمه سمیرا جون هس... ممنون عزیزم

از باران جونم ممنون که این قسمت رو بهمون رسوندش .... فدایی داری دخملم 

خب برید ادامه و بخونیدش

اطلاعیه !




سلاااااااااااااام

جوجو اومده بااااا .... اول اینکه تو لیست تک شاتی ها . تک شاتی های نسی رو هم گذاشتم چند نفری خواسته بودن !

و اینکه بالاخره نسی رو گیر آوردم و قراره going to die  رو آپ کنه 

دیگه چی بود ؟؟؟ آهان remote  هم از اول تیر میذارم 

خب دیگه دوستتون دارم زیاااااااااااد 

سرزمین انسانها - 1

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

معرفی فیک جدید


سلاااااام به همه عشقولک های نی نی 

اییییینجاااانب آمده ام با فیییییک جدید 

طاقت نیاوردم بعد امتحانات کامبک بنمایم


راااستی .... رمز خواستینم تو همین پست درخواست بدین پلیز

تو پستای دیگه ممکنه نبینم و رمز به دستتون نرسه


معرفی فیک  


نفرین پارت 35



تف تو هر چی امتحانه ... الان که دارین این رو میخونید من امتحانام شروع شده  تا 4 تیر هم درگیرم


به امید موفقیت همگی بچه ا توی امتحاناشون ... چه کنکوریا چه دانشجوها

عاشقتونم جینگولای خودم


با تچکر از سمیرا جون که زحمت این چند قسمت رو کشیده وگرنه همتون تو کف میموندین تا بعد امتحانا خخخخخ


پارت 35

 

رؤیای شیرین - 2

سلاااااام به عخشهای نی نی

امشب تولد مامان گلمه

کسی که بی اندازه دوسش دارم 

کسی که اگه نبود ما هم اینجا نبودیم.

کسی که اگه نبود هیچوقت من NiNi Fishi نمیشدم .

اون دلیله اینجا بودنمونه

مامااااااانییییی 사랑해요

این رو از من به عنوان هدیه تولد قبول کن 


رویای شیرین 2

نفرین پارت 34




تولد کاپلمه امروز به افتخارش یه قسمت طولانی از نفرین میذارم...


پگی جونم تولدت مبارک عششششششقم...



ترجمه این بخش هم زحمتش گردن سمیرا جون بود , دستش درد نکنه



پارت 34


تولدت مبارک پگی جووووووووونم



دروووووووووووووووووووووووووووود بر همگی

خوبین، خوشین؟؟

خب خب از قراین که معلومه امروز تولد داریم اونم تولد عشق مامیش

مدیر گل گلاب وب، عزیزدل کاپلش باران، مامان گل نی نی


 

تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک