EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

going to die ?



سلاااااااااااااام


ببینین چه زود اومدم آخرای این فیکه و امیدوارم ازش خوشتون اومده باشه


و اینکه نظراتتون خیلی مهمه نظر کم باشه تو تابستون فیک بی فیک مخصوصا کلی برنامه هم ریختم براتون


پس بچه های خوبی باشین و نظر بزارین برایه همه ی فیک ها این یه اخطار بود بعععععله جدی بگیرین 


خب این دانلود قسمت های قبلیه این فیکه 


going to die ? 1 _ 13


اینم قسمت جدید


going to die ? 14


نظرات 27 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:07

قسمت 14 رفته تو پیوندها نمیتونم دان کنم واییی خیلی خوبه

jr charisma شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 05:17 http://nuest-jr-story.mihanblog.com

ممنون عزیزمممم
این فیک ترجمس؟
خیلی قشنگه
دستت درد نکنه عزیزم
فیشی چیزیش نشه
یسونگی که تو اشغالا زندگی میکنه دیدن داره

jr charisma شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 01:33 http://nuest-jr-story.mihanblog.com

سلام
وااااای
من که اصن یادم رفته داستان چی بود
برم دوباره بخونم
برمیگردم نظر میدم
ممنون

*مهتا* چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:54

سلامممممم عشقم
هییییی دون دونم گونا داره خوووووو اگه یه تار مو ازش کم شه عاقت(آقت،آغت) میکنم هاااااا
ممنوووووووووووووووووووون عزیزه دلم

سلاااام نفسک
خخخخ من چی کاره بیدم هارامونی ؟؟ من فقط اپ کننده هستم همین
خوااااااااااهش

الینا سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 13:43

مرسییی عزیزمممم

خواهشششش گلممممم

m&e&d سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 11:53

بله.من خوندم و برگشتم,برخلاف اکثر فیکها اینا خیلی زود شروع کردنو دست بکارشدن معلومه خیلی عجله داشتن ونمیتونستن صبرکنن طفلک دونی تنفر رو بهانه کرد و زد به سیم اخر .مگر اینکه یه همچین پیشگویی برا دونی بشه تاسرعقل بیاد

خیلییییییی... عجله داشته خیلی زیاد
یه نفر بالاخره از یسونگ دفاع کرد

sara83 سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 09:23

من فیلمشو ندیدم ولی خیلی قشنگ بود امیدوارم اخرش بد تموم نشه
دونیییییییی همیشه یه جوری سختی میکشه
مرسی عزیزم از این که گذاشتیش

هییی من که نمیگم
اره بچه
خواهششششش

aida سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 08:45

Eeeeeee!!!!!!! Akhe in ch pishgoiiy bud
Ey kheir nabiniiii hehehe
Bichar bacham esteres dare hala fahmide dusesh dare
Ba yani khosham umad zerty un aval hyuk shuru kard akh k man cheghad asheghe inam
Mersiiiiiiii pegah joon

بیچاره سونگی بابا خب دسته اون نیست که تقدیرشه
خخخخ ایونهه ان دیگه چه انتظاری داری

bita سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 08:23

ممنونننننننن
من تازه دارم شرو میکنم به خوندن

اورین بخوووون

m&e&d سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 00:09

سلام.ممنون من هنوز نخوندم دان کردم ولی وقت نکردم بخونم ازترس شما اول اومدم یه تشکربکنم وبعد خوندن کامنت بذارم.

اشکال نداره هر وقت تونستی بخون
من ترس ؟؟؟ خخخخخ

sheyda دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 23:01

بخاطر پیش گویی یسونگ حسابی خوش بحال هیوکی شده
بیچاره ماهیم
مرسی عزیزم

اره خیلیییییییی
خواهشششششش

aida دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 21:44

Akh joooooooooooooooooooon
Pegaaaah asheghetaaaaam
Mersiiiiii
Bodoam bekhunam...
Binam ramz mamz ke nadare??? Ha

منممممممممم
خواهشششش
نه رمزدار نیس

sogand دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 21:20

ننننننننننهه درست میبینماخ جون بالاخره میفهمیم اخرش چی میشه مرسی

هی دارم سورپرایزتون میکنم حال کنین فقط
خواهششش

sara..... دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 17:16

خوبه ک دوباره شروعش کردی....من اینوقبلانخونده بودم

خووووووووبه

دراگون دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 16:44

مرسی...ترجمه ایه دیگه درسته؟؟ اسم فیلمشم همینه؟؟
ترجمش میشه " قراره بمیرم؟" ؟؟؟؟

بلههههه نه اسمش این نیست اسمش اینه زندگی یا چیزی شبیه ان

لیندا دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 16:13

خوشحالم که دوباره برگشتی
دیگه داشت این فیکو یادمون میرفت
بیچاره دونگهههههه
یعنی واقعا قراره بمیره؟

مرسیییییییی
از دسته نسی چه کنم دیگه
هییییی حالا صبر کن چیزی نمونده تموم شه

Sisdarling دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 16:06

Hooooooorrrraaaaaaaaaa edame! Azizam donghae

هوراااااااااا

زهرا س دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 15:56

ممنون
بیچاره هائه الان خیلی استرس داره

خواهشششش
اره عزیزم ماهیییی

طاهره دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 14:41

یا بالاخره قسمت بعدرو خوندم.خیلی عالی بود.دمت گرررررررم.
چرا یسونگ اون پیشگویی رو کرد؟همیشه باید تو مخ باشه این یه یه.
معجزه میشه عشق هیوک به هائه
اوخی هیوکی از دبستان عاشق دونی بود.ای دونی ماهی که همیشه دیر دوزاریت میفته.
زوووووودی ادامه شو بزار عزیز دلم.
مرسی بوس بوس

خوشحالم خوشت اومدهههه
بیچاره سونگی ... خب نمیدونست هائه اینطوریه که ...
آرهههه جفتشونو عشق اشت
بووووووووس

المیرا16 دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 13:33

سلاااام خوبی؟
من الان تا ق یک تا 14 رو خوندم.قشنگ بود
فیلمشم قشنگ بود
توی فیلمش انجلینا بازی میکرد.خخخخ الان قیافه ی یسانگ رو با اون مرده که پیشگویی کرده مقایسه میکنم میبینم خیلی داغونهه خخخ
اون مرده وضع لباساش خیلی داغون بوداا
بعد جولی مارک سرتا پا پوشیده بود
فرقش فقط در اینه که تو فیلمش طرف مقابل که هیوک باشه یه بچه داشت
خخخ میسی منکه اخرشو پس میدونم
میسسسسسی با اینکه چهار سال از دیدن اون فیلم میگدره که دیدم
ولی انقد قشنگ نوشتی که تک تک کل کلا شونو یادم اومد

سلام تو خوبی ؟؟
اااا 3 نمیکردی نه این ترجمس اولش خوده نویسنده گفته که از اون فیلم نوشته
میخواستم اخره فیک بگم که اگه کسی فیلم رو ندیده ببینه بعد شخصیت ها رو باهم مقایسه کنن

M دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 13:01

خیلییی خیلییی ممنون

خواهش میشهههه

negin دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 12:36

وااااااااای
گذاشتیش بالاخره من خیلی این فیک رو میدوستم ادم رو دنباله خودش میکشه لامصب
دونی میمیره ؟؟ گناه داره که
تو رو خدا زودی بقیشو بزار
بوووسسس

خخخخ توام دنباله اخرشی پس
اره خیلیییی
چشمممم

mahsa دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 12:33

خیلی قشنگ بودعالی
لحظه ای که حس پشیمونی روتوصیف کردکاملادرکش کردم
خوب مطمنابراش سخت بوده ولی الان ب اش بیشترسخته
خیلی بده بدونی که قراره بمیری
ولی یسونگ گفت معجزه میتونه عوضش کنه به نظرم اون معجزه عشق که دونی پیداش کنه وبفهمش
مرسسسسسسسی عزیزم

خوشحالم دوسش داری
اره منم دلم براش سوخت
خواهش میشههههه

hana دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 11:57

enghad delam mikhast bedonam akhare in fice chi mishe.....
mersi babate dobare gozashtanesh

اره همه دنباله اخرشن
خواهش میشه گلم

نگین دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 11:45

خیلیییی قشنگ بووود
الهی هائه چه ترسیده و نگرانه

خواههههش میشه
اره فداشم

mino دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 11:20

هاعه هیوک؟؟؟ دوس دارم خخخخخخ . ممنون عزیزم

نه ایونهه س
منممممم خواهششششششش

مهندس جنین دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 10:46 http://jenin.blogsky.com

:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد