EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P16

سلاااااااااااام به همه چینگو های گلم
اینم از پارت 16
ممنون از همگیتون به خاطر اینکه رومو زمین ننداختین و نظرات و به 20تا و یکم بیشتر رسوندین
فکرکنم آخرین آپم تو سال 94 باشه
البته ممکنه فرصت کنم و یه پارت دیگه هم بذارم ولی بعیده
سوری
ایندفعه هم بی زحمت تعداد نظرات و ببرین بالا
تنک یو و بفرمایید ادامه... 
 
ادامه مطلب ...

سرزمین انسانها - S2/P15

سلاااااااااااام همگی

عذرمیخوام بابت تأخیر پیش اومده 

این پارت رو با گوشی می آپم و لینک کردنش سخته! 

اگر غلطی چیزی داشت ببخشیدا

الان که این پست رو میذارم تقریبا ساعت 2 هست! 

خوابم میاد  zZzZ

پر حرفی نکنم

بفرمایید ادامه... 

 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه



درووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر


خب درسته خودمم... میترا ک ک ک ک

بابت این مدت که نبودم و البت خبری هم از نبودنم ندادم معذرت میخوام

خب اول اینکه من باز یه مسافرت تقریبا یه ماهه بودم و نتونستم ترجمه انجام بدم و اینکه برا همین کارام همشون مونده

دوم اینکه همونجور که نوه گلم گفتن ... درگیر خونه تکونی شدم ( امروز شروع کردم )

سوم ... تمام سعیمو میکنم که هرجور شده کمی ترجمه کنم و بزارمش 

امیدوارم درکم کنید واقعا کمی شرایط برام سخت شده ( بغیر از سفر)

بویژه ... همونطور که مطمئنن میدونید چندتا فیک دارم و خب کمی وقت گیر میشه و با این شرایط که برام بوجود اومده نتونستم به موقع کارام رو انجام بدم

ولی خب قول میدم سعی کنم زودتر ترجمه رو شروع کنم


ممنون ChoiHoney که درک میکنی خانومی

خب فیک نامزدم دختره یا پسر تمام ذخیره ترجمه ایم تموم شده ( تمام پارتهای ترجمه شده قبل تموم شد)
باید خودم ترجمه کنم که خب با این شرایطم کمی عقب افتاده ... ولی سعی میکنم زودتر انجام بشه


خب ببخشید زیاد حرف زدم .. باز هم بابت تمام صبری که بخرج میدید و درکمون میکنید ممنون

بابت این مدت کم کاری هم معذرت میخوام 

از الیشا جون و نینی جونم ممنون که در نبودمون فعالیت داشتن


باز هم از همگی ممنون



نفرین پارت 52

سلااااام به همه عزیزای دل نینی

چینگو های گل میدونم وب یه مقدار غیر فعال شده 

ولی امیدوارم درکمون  کنید

هم دانشگاه ها شروع شدن

هم عید نزدیکه  و خود من درگیر خونه تکونی هستم

این وسط اتفاقات غیرمنتظره ای هم پیش میاد! که برنامه هامون و به کل میریزه بهم! 

این پارت رو به خواست من،  عشقم الی ترجمه کرده

نه مترجمه نه نویسنده فیک!  گفتم که یوقت عخشم و با کسی اشتباه نگیرید! 

برید پارت قبل و بخونید که یادتون بیاد چی به چی بود! 

^_^

سوری که کوتاهه ، باشد که کامبکی قوی داشته باشیم ^o^

آممممین! 

بی زحمت نظر بذارین که حس کنم تنهامون نداشتین و برام قوت قلب شه (^_-)

ممنون


 نفرین 52