EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 52

سلااااام به همه عزیزای دل نینی

چینگو های گل میدونم وب یه مقدار غیر فعال شده 

ولی امیدوارم درکمون  کنید

هم دانشگاه ها شروع شدن

هم عید نزدیکه  و خود من درگیر خونه تکونی هستم

این وسط اتفاقات غیرمنتظره ای هم پیش میاد! که برنامه هامون و به کل میریزه بهم! 

این پارت رو به خواست من،  عشقم الی ترجمه کرده

نه مترجمه نه نویسنده فیک!  گفتم که یوقت عخشم و با کسی اشتباه نگیرید! 

برید پارت قبل و بخونید که یادتون بیاد چی به چی بود! 

^_^

سوری که کوتاهه ، باشد که کامبکی قوی داشته باشیم ^o^

آممممین! 

بی زحمت نظر بذارین که حس کنم تنهامون نداشتین و برام قوت قلب شه (^_-)

ممنون


 نفرین 52


نظرات 17 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 23:15

ایووووووووولا
بلاخره پیدا کردششششش دمت گرم تیکی تیکی
هههههخخخ امیدوارم بتونه کمک کنه هرچند کوچیک
مرسییییی

اسرین شنبه 19 تیر 1395 ساعت 14:18

سلام ....بابت رمز ازتون ممنونم....داستان رو خوندم اونقدر جذاب بود که نتونستم ثانیه ای بیخیال بشم راستش کل داستانو دانلود کردم و یه جا خوندم آخه اونقدر سرعت اینترنت ضعیف بود که نتونستم همون لحظه پارت پارت بخونم و نظر بزارم واسه همین یه معذرت خواهی به شما بدهکارم .....داستان بینظیری بود امیدوارم هرچه زودتر قسمت جدید رو بزارید..می خوام بدونم چه بلایی سر دونگه هه میادو کیو هم میتونه موفق بشه طلسم رو باطل کنه.....دوباره مرسی موفق باشید....بوس بوس

MaryED شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 15:34

سلام
واقعا دست الی جان درد نکنه
دست تو هم درد نکنه
ممنون

TNT جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 21:15


جوووووووووووونززززززززززززززز

linda چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 14:27

اگه کیو واقعا یه راهی پیدا کنه که بتونه نفرین رو از بین ببره واقعا عالی میشه
مرسییییی بابت ترجمه

*marziyeh* چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 00:37

سلام نیلوفر جونی. خوبی؟

راستش من دیگه میخواستم نفرین رو به فیک های نیمه تمومی که خوندم اضافه کنم.

ممنون که دوستت برامون ترجمه اش کرد.
مرسی

z سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 21:37

سلااااام
خدایا نفرین آپ شد
الان نیشم تا بنا گوش بازه
خخخخخخخ
میسی هم خودت هم عشقت
امیذوار روال آپ برگرده
بازم میسی

bluemoon سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 08:38

مرسی عزیزم بابت ترجمه...وای خیلی این فیک باحاله..آخ جون بالاخره آنجلمون وارد داستان میشه

tarane سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 00:08

سلام گلم .
وای خیلی خوشحال شدم یه قسمت دیگه گذاشتی ممنون . واقعا منتظرش بودم .فقط یه ذره قسمت های قبل از یادمون رفته بود.ولی بازم عالی بود
مرسی با وجود مشغله برامون داستان رو میذاری و ولش نکردی نصفه . ازت بی نهایت متشکریم.

Motahareh دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 15:29

وایییی بالاخره!!!! نمی دونم چرا هر موقع که به این فیک فکر می کنم که کی آپ میشه فرداش آپ می کنید!! خخخ
مرسی بابت ترجمه!!!

هارابوجی دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 15:17



























































این دیگه نهااااااااایت ذوقم بود خخخخخخخ

طاهره دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 10:12

سلامممم نینی واقعا باورم نمیشه این فیکه دوباره آپ شد. خخخخخخخ فککنم دونی الان از کره خارج شده باشه میدونی چن وقت پیش از خونه زد بیرون
تیکی چه لطیف نشسته بود.یه خبری هم از اون ماهی بخت برگشته بهمون بده ببینیم خودش و هیوک در چه حالن.
مرسی عزیزم دستت عشقت طلا که ترجمه کرد و بعد از مدتها از چشم انتظاری درمون آورد

sara83 دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 10:07

مرسی عزیزم خیلی خوب بود

m&e&d دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 07:56

تشکروسلام
نهایتا,طلسم شکست و یه قسمت اپ شد,خیلی وقته فکرکنم گذشته ,ولی خوب بازم دستتون درد نکنه که یادتون هست و سعی میکنین به هر حال ادامه بدین این داستان رو ,این فیک از فیکهای مورز علاقه امه امیدوارم ادامه پیدا کنه.

Sheyda دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 00:16

ماهیم چی شدتک و تنها کجا رفت
مرسی عزیزم

Hadis یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 23:18

سلام مرسی ک این فیکو اپ کردی... راستش تنها چیزی ک الان از این فبک تو ذهنمه اینه ک دونگهه رفته ... . مرسی نخسته

سلام چینگو
خوهش میشه
والا منم درست یادم نیست
سعی میکنم ترجمه کنم که بفهمیم چی به چی ‌شد
فدایت

Mahsa یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 23:15

واییییییییییییی
باورم نمیشه بالاخره آپ کردیششششش

آیم ذوق مرگگگگگگگگ

چقده کم بود ولی

الان دقیقا یادم نیس دونگهه چی شده بود

ممنان ،دستت ندرده

سلام چینگو
ولی خدا کنه طلسمش بشکنه و بیفته رو روال عادیش
کمه ولی فعلا همین ازم برمیومد ، سوری
خوهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد