EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین



درووووووووووووود برهمگی


وقتتون بخیر


خب خب بعداز کلی وقت با فایل کامل نفرین برگشتم 

این مدت ( 10 روزه سرما خوردم ) برا همین نتونستم بیام ....

ببخشید واقعا

خب میخواستم کمی خباثت کنم ولی ... نشد دیه ( سرماخوردگی روحمو لطیف کرد) به امید خودای شیوون سر فیکهای دیه ک ک ک

فیکهای هم که درموردشون نظرسنجی گذاشتم حتما همینکه بهتر بشم ... فیک کیومین(نامزدم دختره یا پسر؟) بزودی قسمتهای بعدیش رو میزارم

فیک ایونهه که توی فنکلاب ایونهه اپ میشه( دوقسمتش اپ شده)



The Curse - Full




تا درودی دیگر

بدروووووووووووووووود

Hot N Cold Complete


درود همگی وقتتون بخیر بنده الهام ایونهه هستم بعنوان مترجم و نویسنده جدید این سایت درخدمتتونم و امیدوارم بتونم رضایتتونو جلب کنم.

 خب بالاخره ترجمه این فیک به اتمام رسید!

از تمامی خواننده های عزیزم که حدوددوسال همراهم بودنو منتظر اتمام این فیک بودن و بهم انرژی دادن بسیار سپاسگزارم

همچنین از کسایی که کمکم کردن تا این فیک بالاخره آپلود بشه و تیمی که حالا دارم باهاشون همکاری میکنم هم خیلی ممنونم و در نهایت امیدوارم زین پس زودتر آپلود بنمایمو شما خوبان انقدر منتظرم نمونین

ضمنا من منتظر نظرات ارزشمندتون هستم~



 Download Hot N Cold Complete


دانلود آهنگ فیک