EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه سرزمین انسانها



درود بر همگی
وقتتون بخیر

از طرف نوه گلم یه پیام برای خواننده های گل فیک "سرزمین انسانها"
نوه گلم گفتن ک شرمنده نتونست قبل از شروع امتحانهاش یه پارت دیه بزاره
ولی سعی میکنه زودی برگرده ( بعد از امتحانهاش دیه)

باز هم ببخشید
بدرووووووووووووووووووووووود

سرزمین انسانها - S2/P21


سلام دوست جونیا

تولد مامان جونم مبارک

مامانی ایشالا به آرزوهای قشنگت برسی و 120سال با خوشحالی و سلامتی زندگی کنی

دوستت میدارم

بخخخخخخخل گنده

생일축하합니다

 

ادامه مطلب ...

Happy BirthDay Pegi



Happy Birth Day


بهله بهله ... تولد داریم

اونم تولد مدیر عزیز وب .... دخمل گل خودم

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

ببخشید چیز زیادی نتونستم اماده کنم ... امیدوارم دوسش داشته باشی عزیزدلم

بریم ادامه 

ادامه مطلب ...

سرزمین انسانها - S2/P20

سلام به همه چینگوهای گلم

خوبین؟ خوشین؟

با امتحانات چه میکنید؟

بابت تأخیرهام معذرت، منم درگیر درس و بدبختیامم و نمیرسم زودتر آپ کنم، لپ تاپم هم همچنان مشکل داره

یه سری کم لطفی هم از یه سری دوستان دیدم که روحیم و خراب کرده و اگر دوستایی که نظر میدن و هوام و دارن نبودن نوشتن و رها میکردم...

اینکه به نظر بعضی من اصلا نویسنده نیستم و بیخود وقت بچه ها رو میگیرم!!!  از عزیزانی که نظرشون اینه میخوام که نوشته هام رو نخونن  که مجبور نشن اینارو بهم بگن

من که از سنگ نیستم، یه ظرفیتی دارم

این پارت لینک دانلود نمیذارم که نبینم فیکم چقدر دانلود میشه و انتظار نظر نداشته باشم. 

اما از دوستانی که تا الان نظر دادن و پشتم بودن ممنونم و منتظرم بازم ازشون عشق بگیرم

دوستتون  دارم

بفرمایید ادامه... 


  ادامه مطلب ...