EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P21


سلام دوست جونیا

تولد مامان جونم مبارک

مامانی ایشالا به آرزوهای قشنگت برسی و 120سال با خوشحالی و سلامتی زندگی کنی

دوستت میدارم

بخخخخخخخل گنده

생일축하합니다

 

 

سرزمین انسانها - S2/P21


 

نظرات 18 + ارسال نظر
sana دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 20:06

سلام رفیق
من تازه شروع کردم به خوندن فیک های اینجا
می خواستم تا جایی که آپ شده بخونم بعد نظر بدم
ولی نشد
این قسمت با قسمت قبلی جور نیست
از قسمت یازده پرده شده هفده بعد بیست و یک و.... نمیدونم قضیه چیه. من واقعا مشتاقم بخونمش ولی نمیشع
میشه یکم برای خوندنش راهنمایی کنی
منتظر جوابت هستم

Soojin شنبه 22 آبان 1395 ساعت 23:06

واوووو ماهی حامله ست

mino چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 00:55

اخی‌ دونگهه چش شد بمیرم براش .
چقدر دونگهه گوگولی منم میخواااام .
ممنون عزیزم

TNT شنبه 12 تیر 1395 ساعت 09:46

همچنان هنو نخوندمش ولی چشم بسته میگم توووپه ممنانت

sahar--tjr جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 18:11

چرا من اول فک کردم هائه حاملس؟!!
هم حالت تهوع داشت...هم هوس کرده بود...زمینم ک خورد خونریزی کرد
نهههههه...اومدن بیمارستانننننن...اگه پیداش کننننن
نه تورو خدااااااا...بلایی سرش نیاددددد
مرسی اجی

اسرین جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 17:32

حالا بیا و درستش کن با پای خودشون رفتن لونه شیر .........
آخه آدم عاقل بچه رو تو خونه تنها میزاره ...اصلا شین دونگ کجاست مگه قرار نبود مراقب ادن باشه.....
مرسی...خسته نباشی....بوس بوس

sara83 پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 17:17

خیلی جالب بود مرسی عریزم خسته نباشی

Sheyda پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 14:58

ای وای نزدیک بود بچه از دست بره
یعنی قسمت بعد هیوک متوجه میشه که داره بابا میشه
مرسی عزیزم

*marziyeh* چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 15:20

سلام سلام. خوبی؟؟؟ خسته نباشی. امیدوارم امتحانا رو با موفقیت بپوکونی.

نگووووووووووو که دونگهه باردار بوده و این چیزا؟!!!!
چشم هیوک روشننننن.

اقا خیلی باحال خدمتکارشون علیه این مینهو بدبخت جبهه میگیره. کلی خنده داره. مینهو هم گیج و از همه جا بی خبر.

منتظرم ببینم بعدش چی میشه. خیلی ممنون.

باران چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 13:03

سلامممم عزیزممم . مرسی.:
چرا مینهو گفت ادن کسی رو نداره... پس هیوکی چیکاره است...
الان سونگمین کجاست؟؟یهویی همه کجا گذاشتن رفتن...
الان ادن حامله است عایا؟؟فکر کن..

marmar چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:07

اوخی..نازی..دلم کباب شد ادن رو اینجور مظلوم دیدم...
اوه..مغز منحرف من..
گفتم الان میگه ادن نی نی دار شدهنشد که
نچ..نچ..ماری گیج..نمیدونی دنبال ادنن!!!اتفاقی بیوفته هیوک پوست از سرت کنده...حالا هیوک کجا بود الان که لازمش دارن..دهه
مرســــــــــــــی

مهشید سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:59

وای نه اصن نمی خواستم اینجوری شه
ادن و هیوک بدبخت شدن
خاک تو سر ماری و مینهو که مراقبش نبودن و اوردنش بیمارستان
خیییلی دوستتت دارم که زود گذاشتیییی

marziye سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:39

سلام....مرسی که این قسمتو زود اپ کردی خیلی خوشحال شدم
وااای دونی داره نینی دار میشه ......اگه هیوک بفهمه ذوق مرگ میشه.......هیوکمون داره بابا میشه...
خسته نباشیخیلی خوب بود

Hadis سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:30

وای خدا نینی ایونهه چش شد O~O هیوک و کیوهیون چیشدن ...سونگمین چرا اینطوری کرد ...ی حسی بهم میگ همه چی مربوط ب هیچول و خونوادشه ..خودمم نمیدونم چرا
الهی ادن چقد درد کشید ..مینهو حالیش نبود .
هی روزگار ...سرعت آپت خوب شده هاااا ...همینجوری ادامه بده چینگووووو ...نخسته ؛)

tarane سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:28

سلام گلم
وای دونی رو برن همون بیمارستان گیون سوک?اوضاع خرااااب میشه اگه بشناسنش البته اگه تاالان نشناخته باشن اینکه داشتن همراه های دونی رو از سر باز میکردن مشکوکه انگار لو رفتن
خدا به خیر کنه همه گی پیچیده شد ماری که میدونست باید اول به بقیه خبر میداد ولی هول شده بود
مررررسی عزیزم عالی بود

m&e&d سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:28

تشکر
یه لحظه اومدم سربزنم دیدم قسمت جدید گذاشتین,خوشحال شدم.
وای چه بلایی داره سر دونگهه میاد؟ بودن تو بیمارستان براس خطرناک نباشه و درد سر درست نکنه,وای چه بد جایی تموم شد

ddd سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:04

Nafas سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 21:32

واهاااااااایییی خوووووخعلیییی سورپرایز شدممم منتظر مینهو با چهره ی دیگری بودم
خو اخییییی نینی وارد میشود
مرسیییییی یه عالمه خسته نباشی نماز روزه هاتم قبول باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد