EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه نفرین


دروووووووووووود برهمگی
وقتتون بخیر


بابت این مدت واقعا متاسفم و شرمنده
تمام این دوهفته درگیر جابجایی و نبود نت بودم 
تا اخر هفته اخرین پارت  نفرین رو میزارم
و بعدش( البت زمان نمیتونم بگم) فایل کامل فیک رو میزارم

البت شاید کمی شیطنتم گل بکنه ( پتال هسم دیه ) و قسمت آخر رو رمز بزارم

.

.

تا اخرهفته قسمت آخر رو آپ میکنم


بازهم بابت همراهی و صبوریتون ممنون


بدروووووووووووووووووووووووود

نفرین پارت 71

دروووووووووووووووووود برهمگی
وقتتون بخیر

خب خب به پارت های اخر رسیدیم...

پارت بعدی پارت اخر خواهد بود ... 

نفرین 71



تا دروووودی دیگر

بدروووووووووووووووووووووووووود


نفرین پارت 70

درووووووووووووود برهمگی
وقتتون بخیر
واقعا شرمنده، فکر کردم هفته قبل اپ کردم، ولی الان دیدم که نه فراموش کردم
الان دو پارت باهمدیگه اپ میکنم

باز هم واقعا شرمنده و ببخشید بابت فراموشیم


نفرین 70



تا درووووودی دیگر 

بدرووووووووووووووووووووووووووووود