EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 69


درود بر همگی
وقتتون بخیر


نفرین 69



تا درودی دیگر
بدروووووووود

نظرات 4 + ارسال نظر
TNT دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 00:38

درود !
اخیش! بالاخره کیو خلاص شد!
بیچاره دونگهه که سردرگم شده !
قتل یا نجات دنیا ؟
انقد ارامش عشقشونو دوس دارم!غرق میشن لامصب !!!
ارامش قبل طوفان! موهام سیخ شد!!!

دستت مرسی!!!

درود دوست عزیز
بالاخره اره ازاد گشت....
نجات دنیا ولی خب بچه زیادی پاکه و معصومه
دقیییییییییییییییییییییییییقا ارامش قبل از طوفانه
دست شما مرسی

پیام جمعه 29 تیر 1397 ساعت 22:55 http://payamhb.blogfa.com

سلام
من رمز ندارم که
میشه بهم بدی فیک رو شروع کنم؟

درود
پارتهای 1-56 فیک لینک دانلود داره و رمز نداره
براتون رمز پارتهای بعدی توی سایتتون میفرستم

Shakila شنبه 23 تیر 1397 ساعت 19:44

سلام سلاااممم
خیلی ممنونم که وقت میزاری و فیک رو مینویسی

درود عزیزم
ممنون از شما که وقت میزارید و این ترجمه پر از اشکال منو میخونید
و البت صبوری به خرج میدید

باران شنبه 23 تیر 1397 ساعت 07:04

وااااایییی. خیلی هیجان انگیز شد!!! مو ب تنم سیخ شد... عالی بود... عالیییییییی... الف عزیز لطفا زودتر اپ کن... من منتظر قصه ات هستم

خییییییییییییییییییییییییییییلی هیجانی بود این پارتش واقعا
چشم ... تمام تلاشمو میکنم
هرچند دیه چیزی تا پایان این داستان نمونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد