EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

little sun shine ..s1..compelete



هاییی اوری واننننن
عامدم با فایل کامل فصل اولل..
بازماط همتون تشکراتتت
وهمینطور که قول دادم
فصل دوم ترجمه میشه^_^
و سعی میکنم یه فیک خوب و قوی باهاش شروع کنم..ترجمه ای..
اینم لینک دانلود



little sunshine ..s1..complete

little sunshine-last part-part33




هااااای,امدم با قسمت اخررررر:( خلاصه حرفامو میزنم چون وقتم کمه,ممنونم از تمام کسایی که همراهم بودن و با وجود تمام خوبی و بدیاش فیکمو خوندن,از کسایی که توی ترجمه کمکم کردن مثل پانیذ و شیوا و محدثه,مواظب خودتون باشین,خدافظ شما^-^

 


ادامه مطلب ...

little sun shine 32



های اوری  وانننن

من عاممدممم دوبارهه بعلههه^_^

بفرمیو ادامهههه

  ادامه مطلب ...

little sun shine 31




هایییی اوری واننننن

من عامدم با یه قسمت سووووو کیوتتتتتتت^_^

قسمتی که خیلییی خییلییی وقته هممون منتظرش بودیم

حرف نمیزنم برین ادامه بخونین بدویینننن


  ادامه مطلب ...

اطلاعیه فیک "S"



هاییی اوری وانننن دوبارههه


خبببب من از مامی میترای خوجلم اجازه گرفتم که بیام اینجا اعلام کنم که اس به

کجا منتقل شده

برای خوندن S بیاین به این ادرس^_^

http://kyuminhome.in/

اینم لینک مستقیم فیک

http://kyuminhome.in/category/kyumin-fanfiction/s-kmfics

بعلهههه

قسمت جدیدم  اپ شده بیاین بخونین

حرف دگری نمیمونهه

اهاا چرا میمونه

قسسمت بعدی S امادس و به محض اینکه نظرات تو وب 50 بشه میذارم^_^

قبلانم گفتم مشکل دارین بیاین پی وی مننظرتونو بگین من خودم میذارم وب

همممم..اوکی قبول 50 زیاده 30 تا خوبه دیهههه

بیایییننننننننن

منو سایه رو تنها نذارینننننن

باور کنین مجبور شدم که از وب برم

این دفعه واقعا دگر حرفی نیس..

لابتونمممممممممممم

تنهامون نذاریییییننننننن

little sun shine 1-29 /new part*l*




های اوری وانننن

مطهره هستم..نویسنده جدید ین وب
کسایی که نمیشناسنم ..من مترجم لیتل سانشاینم و ایده پرداز فیک اس!
قراره که افتات کوچک و وانشاتامو اینجا بذارم^_^
لطفتا همراهیم کنین و امیدوارم خواننده های سابقمم تنهام نذارن!!
بفرمایید ادامه برای دانلود قسمتای 1تا 29 و قسمت جدیددد
 
ادامه مطلب ...