EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

little sun shine 32



های اوری  وانننن

من عاممدممم دوبارهه بعلههه^_^

بفرمیو ادامهههه

 اول یجیزی بگم...

قسمت بعدی قسمت اخرههه بعلهه

دیگه داره تموم میشهه

و یه سوالی هست که وظیفه دونستم ازتون بپرسم..

این فیک...فصل دوم داره!

و نوسیندش سه سالی هست که ولش کرده و ادامش نداده..در اصل 60 قسمتی نوشته که میشه نزدیک 600 صفحه..اگه اشتباه نکنم..0_0

خب حالا حق انتخاب با شماس....بعد از تموم شدن این فصل برم سراغ فصل بعدی و نصفه ترجمش کنم؟

یا یه فیک دیگه شروع کنم؟؟؟؟

انتخاب با شما و من به نظرتون کاملا احترام میذارم..

ولی ازم نخواین که ادامش بدم باشه0_____0

چون واقعااا نمیتونم!!!!

رمنس نویسی چیزیه که به هیچچچ وجه تو هونم نیس...ببچخیددد

دیگه حرف نزنم بفرمایید دانلود....0.0



دانلود قسمت 32



نظرات 12 + ارسال نظر
MarYam دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 15:54

سلام عزیزم خسته نباشی
الهی نی نی بدنیا اومد
خخخخخ
چه باحــال
بنظر من نصفه رو اعصابه
یه فیکِ جدید توپ ترجمه کن گلم

aramis شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 08:57

الهی بالخره بدنیا اومد... گوگولی...
دست گلت درد نکنه عزیزدل
راستی بنظرم فیک نصفه ترجمه نشه بهتره چون هم اعصاب خواننده ها داغون میشه هم خستگی به تن مترجم میمونه... مرسی گلم

Mahsa جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 16:31

خیلی عالی بود مرسییییی

tina پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 22:41

عالی بود خسته نباشی
لطفا فصل دوشو ترجمه کن

fishi پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 19:59

سلام غزیزم خسته نباشی و کوماوو . میشه یه فیک دیگ رو شروع کنی چون نصفه میشه ادم اعصابش داغون میشه .سرنگهه یو

Lily پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 19:28 http://eunhaeisthebest1.blogsky.com

سلام عزیزم دستت درد نکنه میشه فصل دوم رو هم ترجمه کنی؟

tarane چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 21:22

سلام گلم.
وای چقدر همه شون ذوق دارن و خوشحالن برای ایون اه کوچولو. بالاخره معجزه ی کوچولوشون رو همه دیدن.
ممنون عزیزم خیلی عالی بود

MaryED چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 09:15

اگه ادامه فصل دوم رو خودت بنویسی و تموم کنی خوب میشه
ولی فقط نصفه ترجمه کنی خو خماریش خوب نی
از این قسمت هم ممنون جیگررررر من

sara83 چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 08:49

مرسی عزیزم خسته نباشی
دلم میخواد فصل دوم ولی تو خماریش موندن بده

اسرین چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 03:33

های چطور مطوری من که رو ابرام واااااااااااااااااای من میخوام بچشونو ببینم ای خدا یعنی میخواد مثه هائه اکورپکوری باشه و عین هیوکی جذاب وای چی بشه البته هائه هم جذابه ولی بیشتر اکورپکوریه قربون سه تاشون بشم ولی من باز میخوام بچشونو ببینم
مرسی بوس بوس

mahsa سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 22:04

سلام .چقدر قشنگ بود این قسمت ایون آ دستت دردنکنه وممنون
من واقعا نمیدونم ازطرفی دوست دارم فصل بعدو بخونم اخه کنجکاوم ببینم چی میشه ولی خب از طرفیم اگه نصفست خیلی بده ادم اذیت میشه من به خودت واگذار میکنم اگه ترجمه کردی حتما حمایت میکنم و میخونم اگه نه که بازم دستت دردنکنه فیک بعدیتو میخونم بهرحال خسته نباشی وممنون بابت زحماتت

mino سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:50

ترجمه کن فصل دوم رو طفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد