EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

little sun shine ..s1..compelete



هاییی اوری واننننن
عامدم با فایل کامل فصل اولل..
بازماط همتون تشکراتتت
وهمینطور که قول دادم
فصل دوم ترجمه میشه^_^
و سعی میکنم یه فیک خوب و قوی باهاش شروع کنم..ترجمه ای..
اینم لینک دانلود



little sunshine ..s1..complete

نظرات 11 + ارسال نظر
MaryED یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 09:06

عالیییی بود خیلیییییی بی نهایت
یکی از بهترین داسی هایی که خوندم
ترجمه اشم قشنگ بود

مهدیس چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 21:08

سلام
و خواننده ای جدید میباشم
فقط یه خواهش میشه رمز ها رو اگه داری برا من بفرستی
فایتینگ

ماریا چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 21:39

جییییغ خیلی قشنگ بود..دستتون درد نکنه....ممنون

sss501 پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 09:48

منتظر فصل بعد میمونم..
ببخش ک زود ب زود نمیشه مثل قبلنا بیام.نت.و.وب مورد علاقمو سر بزنم.
و بازم بیانننه ک.مثل قبلنا ک با لپ میومدم قدرت مانور واسه تشکراتم ندارم آخه با گوشی میام اینم که صفحش کوچیکه چش و چالم خیلی درست کار نمیکنه تو صفحه کوچیک دیگه غلط املاییا و اشتباهات و کمی ادا کردن حق مطلبو ب خوبی خودتون ببخشین.
امیدوارم همیشه موفق باشی ... مرررسی از زحمتاتون..
کومایوووی فراوووون
گود لاک..
فایتیییینگ فور اور...

sss501 پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 09:43

ناقابل واسه خودت و زحمتایی ک واسه لیتل ساین شاین.کشیدی<3نو قابل
گل برای گل:

:گل:

sss501 پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 09:39

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
بسی بسی کومآیووووی فراوان

خیلی نخسته ..دستت درد نکنه خسته نباشی
بسی بسیار عالی و قشنگ ... دستت طلا...مرسییییییی بابت همه زحمتات واسه تک تک قسمتهاش... تنکیووو وری ماچ
:قلب:

sss501 پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 09:34

سلامی دوبارهههههه
تو این چند روز تا وقتشو داشتم میخ لیتل سانشاین بودم
بسی ترجمه عالی و روون واین نشون میده چقدهههههه کارت خوبه
دستت درد نکنه
واو ..ای جانننننح ب دونگهه داداشی مظلومم ..اونجا ک.نامه گذاشت رفت بفکر اعضا بود دلم کباب شد... اونجا ک صبح بیدار نشد از خواب ترسیدم نکنه اتفاقی واسش بیوفته.. وقتی میخوندم ک خشحال بود منم خوش میشدم هر وقت ناراحت بود غمم میگرفت بس ک این بچه مظلومه اخههههه.. چخدهههه هم شکلات میخووورد دلم خواست منم شکلات دوووووست..
و ای نازیییی هیووووک ک اینقده هوای داداشیمو داشت.. جلوی مامان باباشم حتی واستاد و ثابت کرد استواره تو تصمیمش و بهمه نشون داد کم الکی نیست و همه رو قانع کرد... اون حرف مامان هیوکی ک.گفت دونگهه واسه بسرشون خیلی زیادیه بهههه یعنی اصن مگه همچین آدمایی تو کره پیدا شه تو اینجا ک نیست


و در آخر بقول خودت ب عمه نویسنده هه و هر از چند گاهی مترجم انگلبسی این فیک سلام برسون
من موندم اگه شما نبودین این فیکو چجوری میخوندم جدا بابت ترجمش خسته نباشی و دستت درد نکنه

سارا چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 16:15

منتظر ادامشم

sss501 شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 14:30

سلااااااام
با اینکه دیگه نمیتونم زود بیام وبای مورد علاقمو سر بزنم
ولی دلم تنگیده بود خیییلی زیاد
وااااااو تموم شد بالاخره هر از چند گاهی میومدم میدیدم هیچی تموم نشده ک منم بتونم بخونم نا امید برمیگشتم..
پس بالاخره منم شانس اینو پیدا میکنم ک کامل هنرتونو بخونم.. راستش یادم نیست قبلا تا کدوم پارت خونده بودم اونموقع ها موقع آپش... ولی بعد دیگه نشد همزمان با آپ بیام و بخونم اینه ک خیلی وقته دیگه مجبورم منتظر بمونم تا هنر و زحمتاتون تموم شه دان کنم بخونم بعدش بیام واسه نظر و تشکر مزاحمتون شم.
دانش کردم بمحض تموم شدن چون فیشی ام و حافظم تا یاری میکنه میام بعد تموم شدنش مینظرم ..با اجازه
پیشاپیش نخسته بابت همه زحمتات واسه همه پارتهاش...
کوووومائوووووی فراواااان

tarane پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 18:36

سلام .
و بازم تشکر برای همه ی زحمت هایی که کشیدی .
خیلی کارت خوب بود . عااالی . خسته نباشی عزیزم

اسرین پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 03:26

های
اولا مرسی واسه داستان خیلی خیلی خوب و عشقولیت که من واقعنی عاشقش بودم و ازش لذت بردم
دست دست گلت درد نکنه
با اینکه ناراحتم که تموم شد چون دلم میخواست ادامه داشت و میتونستم همیشه بخونمش ولی خوب هر قصه ای بلاخره باید یه روزی تموم شه ..هر چند پایان شیرینش این تلخی تموم شدنشو اسون کرد
بازم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووس با یه ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ گنده...امیدوارم زودی با کاراهی خوشکلتر برگردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد