EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه فیک "S"



هاییی اوری وانننن دوبارههه


خبببب من از مامی میترای خوجلم اجازه گرفتم که بیام اینجا اعلام کنم که اس به

کجا منتقل شده

برای خوندن S بیاین به این ادرس^_^

http://kyuminhome.in/

اینم لینک مستقیم فیک

http://kyuminhome.in/category/kyumin-fanfiction/s-kmfics

بعلهههه

قسمت جدیدم  اپ شده بیاین بخونین

حرف دگری نمیمونهه

اهاا چرا میمونه

قسسمت بعدی S امادس و به محض اینکه نظرات تو وب 50 بشه میذارم^_^

قبلانم گفتم مشکل دارین بیاین پی وی مننظرتونو بگین من خودم میذارم وب

همممم..اوکی قبول 50 زیاده 30 تا خوبه دیهههه

بیایییننننننننن

منو سایه رو تنها نذارینننننن

باور کنین مجبور شدم که از وب برم

این دفعه واقعا دگر حرفی نیس..

لابتونمممممممممممم

تنهامون نذاریییییننننننن

نظرات 6 + ارسال نظر
Azade یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 08:48

وایی من این فیکو خیلی دوست دارم
از قلدر بازیهای هیوک بگیر تا حسادتای بامزه اش
هائه فیشی م خیلی مظلوم و کیوته
مرسی بخاطر زحماتتون خسته نباشید

elf❤ جمعه 12 آبان 1396 ساعت 15:41

سلام یه سوال من ۳۰ نظر بذارم خوبه

eunhae جمعه 12 آبان 1396 ساعت 15:37

سلاااامم تشکر اول بعد این سایترو باز نمیکنه نمیکنه: گریه:

mohadeseh یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 22:08

سلام ممنون برایتلاشاتون

fishi پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 19:55

سلام عشقولی مرسی از این همه تلاش. سرنگه یو

sar جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 09:33

این سایت نمیاره هی اینو مینویسه gt یه چیزی شبیه این .میشه به جای دیگه بزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد