EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

little sun shine 31




هایییی اوری واننننن

من عامدم با یه قسمت سووووو کیوتتتتتتت^_^

قسمتی که خیلییی خییلییی وقته هممون منتظرش بودیم

حرف نمیزنم برین ادامه بخونین بدویینننن


 



دانلود قسمت 31

نظرات 9 + ارسال نظر
fishi پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 19:52

سلام من تازه وبلاگتونو پیدا کردم عالییییه .کوماوو جین جا کوماوو .سرنگهه یو

tina دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 23:36

فوق العاده بود ممنون

MaryED چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 23:47

باورم نمیشه ختم به خیر شد هووووف
قسمت قبل زهرترک شدیم باو
عالی بود ترجمه تنکیو
نی نی گوگولیییییپدره پدرهاشو درآورد تا اومد بیرون

Mahsa چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 18:37

واییییییییی بالاخره این قمت رسییییییید
هیوک قشنگ هنگ بود من پدر شدم
خیلی عالی بود مرسیییییی

baran چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 15:08

سلااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممم.
خسته نباشی عزیزم.تشکر
بچههههههههههههههههههه
منتظرقسمت بعدمممممماصلا این قسمت عالیه بود

Lily چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 14:18 http://eunhaeisthebest1.blogsky.com

مرسی عزیزم دستت دردنکنه

اسرین چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 01:42

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من این قسمت رو ابرا بودم اون تیکش که هائه رو پیدا کردن نزدیک بود از خوشحالی جیغ بزنم حیف که الان نزدیکای 2 صبحه ممکنه محلمون بیدارن شن......عاشقتم کارت واقعا عالی بود البته لازم به ذکره در طول مراحل بدنیا اومدن بچه قلب من تو دهنم میزد یه نفس عمیق میکشیدن از تو دهنم میزد بیرون عجب نفس گیر بود ولی چه گوگولی بود وقتی بچه به دنیا اومد خدائیش دلم میخواست اونجا میبودم و جفتشونو می دیدم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بایه ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ گنده

tarane سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 21:20

سلام گلم.
و بالاخره چشمشون به جمال نی نی کوچولوش روشن شد .
به به .
بعد اون همه اتفاقات جورواجور و نگرانی و اضطراب ، حالا در کنار نی نی خوشگلشون میتونن اروم زندگی کنن . البته اگه گریه های شبانه ی بچه بذاره .
خدا کنه مردم دست از سرشون بردارن واذیتشون نکنن.
ممنون عزیزم خلی عالی بود

وال ای سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 19:32

من عاشق این فیکم
خسته نباشید زیاد
الهی خواب دونگهه ببینی در حال خنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد