EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

little sun shine 1-29 /new part*l*




های اوری وانننن

مطهره هستم..نویسنده جدید ین وب
کسایی که نمیشناسنم ..من مترجم لیتل سانشاینم و ایده پرداز فیک اس!
قراره که افتات کوچک و وانشاتامو اینجا بذارم^_^
لطفتا همراهیم کنین و امیدوارم خواننده های سابقمم تنهام نذارن!!
بفرمایید ادامه برای دانلود قسمتای 1تا 29 و قسمت جدیددد
 




نظر یادتون نره هااااا!!!
خواننده های قدیمی نبینم تنهام بذاریناااااا
اهاا بعدششش
وقت نکردم ویرایش کنم به بزرگی خودتون ببخشینم
بفرمایید دانلود



لیتل سانشاین 1-29

قسمت جدید30

نظرات 15 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 11:46

سلام
تبریک برای نقل مکان نمودن
مرسیی که قبلی ها رو یه جا گداشتی
ممنونم

دختر بابا چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 23:49

MarYam دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 14:12

سلام خسته نباشی گلم
نقل مکان نمودی
آخه چرااااااا دونگهه رفت
واقعااااااا چرااااااا
هــــــــــائـــــــه
نـــــــه
چـــــــــراااااا
یعنی پیداش نمیکنن بچه ها

سلام عزیزمم مرسییی..
یز یززز
ماهی است دیگر
دونت ووریییی پیدا میشهه

TNT جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:57

دروود چینگو!! مبارکه! خوش اومدی!

مرسییییییییییییی

tarane جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 00:07

سلام عزیزم.
بالاخره پیداتون کردم.
ممنون برای این قسمت .
موفق باشید

خداروو شکررررر خوهش عزیزممممممم...فدایتتتت

MaryED پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 15:30

جیییغغغغغ مطهرهههه خودتییی؟؟؟؟؟ من باورم نمیشههههه
این قدر ناراحت بودم رفتیییفکر کردم مشکلی داری که ادامه نمیدی و برا همیشه رفتیجیگرتوووو
منو که یادته از اول باهات بودم همراه این داسی
چندتا وب پرپر شد در این راه
من ایونهه دوسسسسس ممنون

آرامممم باششششش0_____0..
چیکار کنم که کیوتی؟؟؟مجبور شدم برم...وااا چه چیزا0____0مگه میشه ادامش ندممم؟؟؟؟
بعلههه تو عشقولک خودمییییییی...مرسییی که هنوز باهامی کیوتییییییییییی

shabnam1986 پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 08:35 http://eunhaeisthebest1.blogsky.com

دونگهه دیوونه شده؟؟؟؟

زده به سرش
چجوری میخواد تنها زندگی کنه؟؟؟

دونگهه است دیگر..ماهی ای بیش نیست
نمدونم کههههه

اسرین پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 02:59

یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامن بادستای خودم میکشمت اخه این قسمت چی بود نوشتی توهائه کجارفتی اخه
من حالم خوب نیست میخوام برم بمیرم اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رفتنت از سایت قبلی کم دل آدمو نشکوند هرچند خدارو شکر داستان اینجا داری ادامه میدی و از این بابت خوشحالم ولی اخه چرا این قسمت اینجور بود خیلی نامردی قلبمو بد جور شکوند با این قسمت:ناراحت
هرچند مرسی واسه داستان دستت درد نکنه:قلببوس: بوس

آآآآآرااااااااامممممممممم باششششششششششششششششششششششششش
من نکشششششش ببخشیدددددد..
دقت کنی من از سایت نرفتم بیرون پرتم کردن بیرون خخخخ
دونت وورییی کیوتییی اخرش هپیه هپیههه
خواهش عزیزکمم مااچچچچ

اسرین پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 02:59

یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامن بادستای خودم میکشمت اخه این قسمت چی بود نوشتی توهائه کجارفتی اخه
من حالم خوب نیست میخوام برم بمیرم اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رفتنت از سایت قبلی کم دل آدمو نشکوند هرچند خدارو شکر داستان اینجا داری ادامه میدی و از این بابت خوشحالم ولی اخه چرا این قسمت اینجور بود خیلی نامردی قلبمو بد جور شکوند با این قسمت:ناراحت
هرچند مرسی واسه داستان دستت درد نکنه:قلببوس: بوس

Mahsa چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 22:02

وب جدید مبارکککککک
هائه دوباره ماهی شد اخه کجا گذاشت رفت
خیلی عالی بود ممنون

ممرسییییییییییییییی...
هائه باس ماهی بازیشو دربیاره دیگه
فدایتتتتت

Yalda چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 18:29

سلاااااااام منزل نو مبارک

ممنااانننننننننننننننن

shakila چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 17:44

الان واقعا هائه رفته یا این یه شوخیه مزخرفه؟!

نظری ندارم....

marmar چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 15:15

جزجیگر بگیرن اوانتی فنا
زالزالک بگیری تو هائه..چرا رفتی خو..
جیگرم خون شد
سوپر جونیور نپاچه یوخ
برگـــــــــــــــرد هیوک تهنا میمونه گوناه داله
در ضمن..خوش صفا اوردین به عینجا

نگووووو اینقدر فوششون دادممممممممممممممممممممممممممم
زالزالک میوه نیست؟0_____0
برمیگرده کیوتییی دونت ووریییی
مرسییییی

Sany چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 14:08

چرااا اخه چرااااهع اهعچرا رفتییییییخعلی بد تموم شدنههههبیشعوراااااا چرا ایونهه ی منو اذییت میکننن؟؟؟؟!هاااا ؟؟؟!
مرسیییی
بعد $ بهترین فیکه دنیااااس^^

نمدونمم کهههه...دونت ووریییییی
سانییییییییییییی مرسیییییییی
لطف داری کیوتکممم...آدرس جدید اسو داری؟؟؟؟؟

Sany چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 13:37

مرسیی

فدایتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد