EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

Happy BirthDay Pegi



Happy Birth Day


بهله بهله ... تولد داریم

اونم تولد مدیر عزیز وب .... دخمل گل خودم

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

ببخشید چیز زیادی نتونستم اماده کنم ... امیدوارم دوسش داشته باشی عزیزدلم

بریم ادامه 

سبز ترین خاطرات از آن کسانیست که

در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک

 

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم

تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم

بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم : تولدت مبارک بهترینم

نام قشنگت بر لبانم جاریست

تمام چیزهای دنیا بی تو فانیست

تولدت مبارک عزیزم

روی تو امروز چه نورانیست

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

می آیی با خواهش این و آن

در پوشش آرزوهای دیگران می روی

با هزار آرزوی گران برای خود نه برای دیگران

تولدت مبارک

در شامگاه عاشقانه ی میلادت تمام جانم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشم های زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغازین روز بودنت مبارک

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حــُسن تو بی آفت از خزان ها باد

هماره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

تولدت مبارک

امروز که تولد توست

برای تو َبرای چشم های تو هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من در هر تولد تو باز زنده می شوم

تولدت مبارک

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید

واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد

دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید

نقش لبخن درا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

تا جرأت نوشتن این سطر لرزان را پیدا کنم

تولدت مبارک


تولدت هزاران بار مبارک ... ببخش عزیزدلم نتونستم چیز دیه ای برات اماده کنم ( میدونی ک بدجور درگیرم )
امیدوارم سالیان درازی رو با موفقیت و شادی و ارامش پشت سر بگذاری


این هم یه هدیه از طرف یکی از دوستان به اسم SHADOW LEE


Rain


دعا میکنم ک تمام لحظه های عمرت پر از ارامش و شادی و خنده باشه
دوستت داریم ( نیلو، باران، من ) و تمام دوستانت

مراقب قلبت و تمام مهربونیات باشه

نظرات 7 + ارسال نظر
اسرین جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 01:13

میدونم خیلی دیر دارم پیام میزارم عذر تقصیر جهت تاخیر.....تولدت مبارک
생일 축하해 앞으로도 건강하고 행복해야해

marmar شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 13:47

دست...جیییییییغ...هورا...
تولده
تولــــــــــــــــــــــــدت مبارک گلم
جشن ۱۰۰سالگیت ایشالله

الینا پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 02:21

اگر میشه بعد از این که نظرمو خوندی پاکش کن.ممنون

باران چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:56

سلامممم عزیزممم.
تولدتتتت مبارککککک..
ان شاالله عمری سرشار از شادی داشته باشی. .

الینا چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:23 http://elinaelfish89@yahoo.com

سلام.من ی خواهشی ازت داشتم.من جزو خواننده های اسطوره رقص بودم.اما الآن هرچی میگردم رمزشو پیدا نمیکنم .و یادم نمیاد.میشه لطفا برام ایمیل کنی رمزو؟خیلی دوست دارم دوباره بخونمش.ممنون

درود عزیزم
خواهش میکنم البته
براتون ارسال کردم

TNT سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 23:30

سنگیل چوکا هامنیدااا...سنگیل چوکا هامنیداا...سرنگهه پگییی...تولدت چوکاههههه

m&e&d سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:07

تولدتون مبارک ,زنده باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد