EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P16

سلاااااااااااام به همه چینگو های گلم
اینم از پارت 16
ممنون از همگیتون به خاطر اینکه رومو زمین ننداختین و نظرات و به 20تا و یکم بیشتر رسوندین
فکرکنم آخرین آپم تو سال 94 باشه
البته ممکنه فرصت کنم و یه پارت دیگه هم بذارم ولی بعیده
سوری
ایندفعه هم بی زحمت تعداد نظرات و ببرین بالا
تنک یو و بفرمایید ادامه... 
نظرات 21 + ارسال نظر
soojin شنبه 22 آبان 1395 ساعت 19:00

الهی بگردم برات هیوکی ماااادر حالا فهمیدی عشقت چه دردی کشیده

sara83 شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 10:17

مرسی عزیزم عالی بود خسته نباشی

مهتا چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 09:34

بازم سلامممممممممم
هییییییی عجب بیشرفایین چطور دلشون میاد آخه
خوب حالا با وجود هیوک عاشق ببینیم کی جرات میکنه به دون دون نزدیک بشه البته اگه باز میمونه آبرومونو نبره
ممنووووووووو گلی

marmar سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:25

اوخی دلشون میاد ادن ناز و جوجوی مارو بکشن ،،!!؟
بیرحما...تازه همه به خنگولمون عادت کردن
هیوکمون قلبش سقووووووووط کرده. بفهمین
عاشق شخصیت ادنم بس خنگول و نازها

TNT سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 19:45

درووووووووود!!!!!
هولییییییییییییی شتتتتت...ای جاااان همه جیو فهمیدن ک...عررررررررررررررررررر!!!!!!!
بیشاره هیووووککککککک....
بسی استرس گرفتم..پیدا نکنن اینا رو...
دستت مرسی نیلویی

sara83 سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:28

الان چرا بالا نوشتی 16 این ور برا دان 17 ؟؟؟

aramis سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:06 http://shineeangels.mihanblog.com

من عاشق ادنم یعنیا.. همه غم باد گرفتن بخاطر آقا این اصن عین خیالشم نیست
هیوکیم که دخلش اومده.. هیوکی.. تو میتونی ادنو واسه خودت نگه داری.. لطططططفا
ممنون خانومی

*marziyeh* سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 02:02

سلام نیلوفر جونی.
خوبی؟؟؟؟

هووووووووم خیلی خوب بود این پارت. همه چی حساب شده.

مخصوصا اینکه همه جمع توی خودشون بودن و ادن انگار نه انگار این همه انرژی داشتتتتتتتت.

برای اون یکه تیکه که از هیوک خواست بیشتر بخوره. و بعدشم گفت تا حالا اینقدر سیر نشده بودمف دلم ضعف رفتتتت.

عزیز دلممممممممممممممممم

ولی این ادنه. ما دونگهه نداریم.
قرار نیست اونهه داشته باشیم درسته؟

ولی خب از یه طرفی هم این خود دونگهه است فقط تو ازمایشگاه ساخته شده.

خودمم نمیدونم دیگه.

خیلی ممنون عزیز دلم

Sheyda دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 23:35

مرسی عزیزم

Mahsa دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 23:21

الهییییی
ادن دونگههه
.
چجوری دلشون میاد
.
هیوک همشونو جر میده
.
از شیچول چرا خبری نیس
مرسی

باران دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 21:13

سلاممم عزیزمممم.مرسی.
الان حقیقت رندگی ادن رو شد...امیدوارم کیو و هیوک بتونن براشون مفید باشن..

Hadis دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 19:03

ی سوالی بد زهنمو درگیر کرده ینی خود دونگهه ادنو سفارش داده ینی ؟؟!!!!!!
مرسی این پارت خیلی خوب بود مخصوصا ک هیوک قبول کرد ک عاشق شده ... و این ک من بدجور عاشق اشک هیوکم
مرسی دست گلت نخسته

mohaedesh دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 17:22

خیلی ممنون...خیلی خسته نباشی...خیلی قشنگه..خیلی احساسیه...خیلی دونی دوس دهشتنیه

مهشید دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 01:50

خیلی ادن و بقیه کسایی که تو همچین موسسه هایی هستن گناه دارن چقدررر مظلوم و معصوومن
عزیییزم هیوکی عاشق شد .... چه قدر خوشگل هوای هائه رو داشت خوبه که کسی مثل هیوک هس که عاشق ادنه و هواشو داره زندگی هیوکم سخت بووده امیدوارم الان با وجود ادن بتونه زندگیشو شیرین کنه ادنم صاحب یه خاتواده خوشبخت میشه کی بهتر از هیوکی
ولی من الان این قسمت تازه به خودم اومدم که ای وای دونگهه مرده نمی دونم ادنو دونگهه ی خودمون تصور کن و اون دونگهه رو فراموش کنم ؟ یا ادنو یه فرد جدید آخه من هنش ادنو دونگوله خودمون تصور کردم و دوس داشتم این تصورو چون ادنو دونگهه توی این فیک میدیدم که هیوکی هم عاشقشه و میشن اونهه ی خودمون
ولی الان حسم یهو این قسمت بهم گفت که دونگهه مرده (دور از جونش ) البته خب واسم قابل هضم هم نبود که هیچول علشق دونگهه باشه ولی هیوک نه و الان هم که هیوک علشق ادن شده کلا ادنو دونگهه میبینم از یک اونهه هارد شیپر توقع نداشته باش پلیز
منتظر علائم ظهوره نی نی اونهه هم هستم
مرسی عزیزم بابت فییک محشرت

shabnam1986 دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 01:10 http://eunhaeisthebest1.blogsky.com

عالی بود عزیزم ولی کم بود
اشکال نداره
مرسی

mino دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 00:14

الهی بمیرم . هیوک عاشق شد تاره فهمیده ادن چی بود و چی شده .
من هنوز از اون فصل باور نکردم دونگهه مرده باش . یعنی واقها مرد که ادن و میخواستن بکشن
چه قدر ظالم شدن .
ممنون عزیزم

طاهره یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 23:56

الان که کیو داشت یادآوری میکرد منم بغضم گرفت. الهی ادن چق مظلوم و گناهیه. نه فقط ادن همه ی آدمای موسسه گناه دارن. فککنین چقد آدم بامزه و معصوم مث ادن اون تو وجود داره.
حالا که هیوک اینارو میدونه عمرا بزاره ادنشو ازش بگیرن. کیو هم که از همین الان نقشه براندازیشون رو داره.
مرسی گلم عالی بود

m&e&d یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 23:49

سلام و ممنون.
نهایتا پارت16 اومد,خیلی منتظر بودم ببینم با صحبتهای شین اوضاع چطور میشه .ولی بیشتراز اون احساسات و عواطف و هیوک سوپرایزم کرد,الهی بچه ام از عاشق شدم میترسه بخاطر نابسامانی زندگی خانوادگیش,نمیتونه به کسب دل ببنده و اعتماد کنه

tarane یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 22:36

سلام گلم .
ممنون خیلی عالی بود .
فقط برای من تمام کلمات متن به هم چسبیده بودن و به سختی تونستم بخونم و ازش سر در بیارم . دقیقا نمی دونم چرا اما فکر کنم به خاطر تفاوت توی برنامه ی ووردمون هستش.
برات امکان داره به صورت پی دی اف بذاری؟فکر کنم این طوری برای من کلماتش به هم نریزه.
به هر حال خیلی خیلی ممنون . واقعا قشنگ بود.

زهرا یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 22:18

سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه ادن اخی من به فدای کیو وهیوک بشم

zara یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 22:02

واااااااااااااااای الهی بگردم ...هیوکی عاشق شده ای جونه دلم کیوهیون رفیق...واااااااااااااااای قطره اشکش منم کشت...ای جونه دلم ادن...خیییییییییییییییییییییییییلی خوب بود چقد خوب که همه چیزو گفتن...واااااااااااااااای نی نی دایی قربونت عاااااااااااااااااااااااااااالی بود...من ارزو میکنم قبل تموم شدن امسال پارت ۱۷ رو بخونیم یه بوووووووووووووووس گندههههههههههههههه برات .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد