EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

رؤیای شیرین - 2

سلاااااام به عخشهای نی نی

امشب تولد مامان گلمه

کسی که بی اندازه دوسش دارم 

کسی که اگه نبود ما هم اینجا نبودیم.

کسی که اگه نبود هیچوقت من NiNi Fishi نمیشدم .

اون دلیله اینجا بودنمونه

مامااااااانییییی 사랑해요

این رو از من به عنوان هدیه تولد قبول کن 


رویای شیرین 2

نظرات 35 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:51

منم رمز خواست ایدی تل بدم @nilooxx0

Mahsa پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 21:18

من جدیدم میشه به منم رمز رو بدین
٠٩١٢٢٧٧١٧٥٦

سلام گلی
فرستادم برات

nini یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 02:35

عزیزم رمز اینو هم برام میفرستی؟

سلام گلی
ارسال شد

sss501 یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 17:02 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

salam azizam
basiiiiiiii meeeeer30

سلام گلی
خوهش میشه

مائده جمعه 26 تیر 1394 ساعت 23:13

سلام ببخشید میشه رمز رو برام ایمیل کنید
Paliz.a1380@gmail.com

سلام گلی
ارسال شد

sss501 جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:35 http://8pic.ir/images/3t3m7xuzxq5je68nwsyt.gif

salame mojaddad golam
tavallode maamane golet mobarak ishallaaaa sayash hamiishe b saalamat o khoshii balaa saret bashe.

evaaa inam ke ramz dare natunestam bekhunambazam haaaaaalam gerefte shod

سلام عزیزم
ممنون
رمز رو برات فرستادم

Tina شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 10:49

salam
man Taze Web o Peyda kardam
mishe password o baram mail konin ?
nycteeen23@gmail.com

سلام گلم
رمز رو برات فرستادم

elfishhhh شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 21:33

میشه رمزه پستارو ب منم بدید؟ من عاششششقه ایونهم درحده مرگ..09168475167

رمز این فیک رو برات فرستادم گلی
رمز هر پستی رو میخوای زیر خودش درخواست بده عزیزم

دراگون شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 17:08

تا خودتون نگفته بودین که میمون چیه،من عمرا اگه میفهمیدم!!!
خیلی ممنون


خواهش میشه عزیزم

دراگون شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 14:23

میتونم رمز رو داشته باشم؟؟؟

برات فرستادم گلم
فقط انسی میباشد
دوست نداشتی نخون

aramis شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 00:31 http://shineeangels.mihanblog.com

وای عالی بود.. من هر دو قسمتو خیلی دوست داشتم..
ممنون دوست جون

خداروشکر که دوست داشتی
قلبووووونت

Sisdarling جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 20:30

Hooooooorrrraaaaaaaaaa mini am be devilesh resid!

بهله رسید
عاقبت بخیر ‌شد

Sisdarling جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 14:49

Manam raaamz!

رمز رو برات سندیدم عزیزم

Mmm جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 00:12

نینییییییییی جونممممم...خییییییییلیییی قشنگ بوددددددد.. ولی کاش پایانش هات تر بود دیییییی

ناااانیییی جوووونم؟؟!!
بیشتر از این؟؟

m&e&d پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 18:26

سلام عزیزم ممنون بابت این فیک زیبا ,قسمت اولشو نخوندم نمیدونم کی گذاشتین من نخوندم ,اخه من یه مدت کوتاهیه که اعتیاد پیدا کردم

سلام گل من
تو پست دل نوشته تو قسمت دانلود تک شاتیها هست پارت یکش
ایشالا که دوستش بداری
فایتینگ

zara پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 17:17

ای جون.بابا مهربون.بابا دوس داشتنی.بابا خوش قلب.میگن بچه حلال زاده به داییش میره ها الان اینو ثابت کردی.مرسی عزیز دلم.دوست دارم خییییییییییییییییلی.بووووووووووووووس گندههههههههه.

دایی جونی
قلبوووونت، قابلی نداشت
منم دوستت میدارم
بخخخخخل

نگین پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 15:20

ککککک این قسمت خیلی بانمک بووووود
الهیییی میمونک


هیوکی

لادن پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 15:04

خب
الان خوندمش
جالب بود و خیلی ریزه میزه
به اون شدت که میگفتی نبود چندتا خط رو رد کردم
کوچولو موچولو....
البته خیلی کم بود ولی خوب بود کیومین هم عاقبت به خیر شدن
ممنون

خداروشکر که برات جالب بوده
قابلی نداشت عسیسم

نگین پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 14:37

سلام به منم رمز میدی؟؟

سلام عزیزم
برات فرستادمش

لادن پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 13:46

سلام دخترم.....
اوووووو.... اینجا چه خبره.....
تولده؟؟؟؟
منکه با گوشی هیچکاری نمیتونم بکنم.. نه شکلکی نه چیزی...
به پگاه جون هم تبریک میگم... همزاد جون تولدت مبارک... زودتر خودت رو برسون...
نیلوفر جون رمز اینتک شاتی رو هم هرجور که راحتی بهم برسون... راست میگیها منهم نگران سونگمین بودم چی میشه.. ممنون...
پگاه جون بازهم تولدت مبارک

سلام چینگو
بله تولد مامی پگاهم بود
برات فرستادم گلی

Mmm پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 13:40

نینییییییییی.. منم نانی خخخخخخخ.. اقاااااا من رمز موخوامممممم.. به من نمیدهی عایاااااا؟؟؟؟

نااااانی
ارسال شد

طاهره چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:30

اومو عزیزدلم خییییلی عالی بود.من عاشق هیوک و ماهیشم
این مینی با خودش چه فکری کرده بود که کیو رو ول کرد حتی اگه کیو ساده لوح هم بود بازم بهتر از زندگی کوفتی که داشت نبود.واس خودش راحت هرچی میخواست دراختیارداشت
کیو خیلی مرد و عاشقه که مینی رو پذیرفت ولی باید تلافیشو سرش دربیاره.دقیقا منظورم همون تلافیه که همتون بهش فک میکنین.موهاهاها

خداروشکر راضی بودی
تلافی میکنه، مطمئن باش

sara83 چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 09:31

بمیرم دونی برا مرگ پدرش چه اذیت شده
دونی همیشه همه جوره جذابه
اولین بار که دلم برا کیو سوخت
بیچاره مین چقدر اذیت شده
خیلی عالی بود نینی
مرسییییییییییییی
من بقیشو میخوام نینیییییییییییییییییاخرش داشتم میخوندم منتظر بودم برم ادامه دیدم نی من بازم میخوام


دونی زندگیه



قابلی نداشت
ادامه نداره که عزیزم
همین پارت رو هم به خاطر اینکه مینی به کیو برسه نوشتم
ایشالا یه فیک بهتر شروع میکنم

teuksa سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 23:31

جییییییییییییغ.....
عالی بود.....نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم عاشقش شدم..خیلی خوب بود...


فدای دخملم
ممنون

sheyda سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:49

مرسی عزیزم
راستی تولد پگاه جون هم مبارک

میسی گلم
خواهش میشه

Snow Princess سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 21:53

خسته نباشی عزیزم !
خیلی گوگولی بود !
و البته هات !!!!

ممنوووونم
فدای تو

sogand سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 21:22

اخی همه چی خوب شد کیو هم به مینی رسید مرسی جیگر

بهههههله
کلا من هپی اند دوس
خواهش میشه گلی

Mansoreh سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 20:44

تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک
هووووووورا
با ارزوی بهترینااااااا واسه اونی جونی خودمون
راستی من رمز ندارم میشه به من نیز رمز بدهید اگه میشه ٢تا پارتش
با تشکر
٠٩٣٣٠٤٢٢٧٧٤

منووووون عزیزم
برات سندیدم گلی

aida سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 19:00

Ey tak khor
Manam ramz mikhaaaaaaam
Alan lazeme begam man kiam???? Haaaaaa

کی؟؟
من؟
کجا؟
فرستااااادم جیگر

طاهره سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 18:31

آرررره عزیزم لطفا به میلم بفرست.پیاما خیلی مواقع به مشکل میرسه بهم نمیرسه واس همین با میل بهتره عششششششقم

فرستادم گلی

طاهره سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 01:43

سلام تولد مدیر گل وبمون مبارک
عزیزم میشه لطفا رمزو بفرستی به ایمیلم.رمزو گم کردم .شرمنده
tahereh_jahanbin@yahoo.com

سلام عزیزم
تولدش مبارک
الان به گوشیت اس دادم، نباید میدادم؟؟
باشه به ایمیلت میسندم

jojo سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 00:44 http://eunhaeisthebest.blogsky.com/

ای جوووووووووونم
مممنونم فرزندم خیلی خوشگل بود دو پارتشو باهم خوندم
عاشقتممممممممم
اینو بزار دسته سرنوشت که هممون با هم اشنا شدیم و یه خانواده خوب رو تشکیل دادیم
بازم دوست دارم ایونهه کوچولویه من
مرسییییییییی بابات هدیه خوشگلت

ماااااماااانی
تفلد تفلد تفلدت مبارک
دس دس

خواهش میشه عسیسم
خوشحالم که هستین و خوشحالترم که عضوی از شمام
قلبووووون مامان خوشملم

*مهتا* سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 00:18

خیلی خیلی عااااالی بود
اوخی از خرگوش سرگردون خوشم نمیاد همیشه تموم بلاها ماله این تفلکه خووووووو
ممنووووووووووووووووون عزیزمممممممم

هااااارابوجی
فدای تو
مینی هم سروسامون یافت
خواهش میکنم

mino سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 00:09

اخی هیلی قشنگ بوووود دونگههواقعا سختی کشید بعدش.‌
کبومینم که به هم رسیدن خیلی قشنگ بود ممنون عزیزم


کلا این قسمت رو به نیت کیومین نوشتم
ولی نمیدونم چرا باز ایو.نهه شد
خواهش میشه

المیرا سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 00:04

ممنون عشقم
تولد پگاه جوووووووونی مبارککککک
ایشالله همیشه سلامت باشه و شاد

خواهج میشه گلی
تفلد تفلد تفلدش مبارک
ممنون عزیزم
ایششششاللللا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد