EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

In The Name Of Love -PARt 2


クリスマス のデコメ絵文字ســـــkon'nichiwaــلام クリスマス のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字دوســـــتز من نویسنده جدید این وبلاگم....マイメロ のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字منـــــــو به اسم kim taenyمیشناسن ولی اسم اصلیم شقایقマイメロ のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字قبلا تو وب زهرا بودم،الان اینجام در خدمت شما عشـــــقولامマイメロ のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字امیدوارم همه اینجا باهم همـــــــکاری کنیم^^ نظرات کمتر از دانلودش باشه رمزی میــــشه..マイメロ のデコメ絵文字


マイメロ のデコメ絵文字پس ســـــــعی کنیم باهم راه بیایم کـــــــه مجبور نــــشم رمز بزارم^^マイメロ のデコメ絵文字


روزای آپ : شنبه-دوشنبه-چارشنبه


マイメロ のデコメ絵文字چون خیلیا توی تلگرام قسمت 1 رو خوندن من از 2 گذاشتم..

ولی باز کسی خواست شمارشو بده پارت 1 رو بفرستم واسش pv نظرشو بگه..マイメロ のデコメ絵文字.


فیـــــــک بـــــــه نام عــLOVeــشق قسمت 2


http://s6.picofile.com/file/8194769450/i_the_name_of_lovr_by_kimtaeny.png



دانــــــــــDownloadـــود





نام فیــــــک : بـــin theـه نــــnameـام عــloveـشق

زوج : ایــــeunهــhaeـه

رده سنی : +16

نقش ها : شیوون_ یونا snsd) _ ایون _ دونگهه_شیندونگ

ژانر : طنز_عاشقانه_هپی اند

زبان نوشتار : خیلی عامیانه (دوستانه)

خلاصــــــه :

ایون و دونگهه عشق رو نمیشناسن ،بهش ایمان ندارن...

تا اینکه ایون بعد از چند سال تحصیل در نیویورک برمیگرده سئول و در مدرسه ای که دونگهه درس میخونه انتقالی میگیره ولی.اونجاست که وارد زندگی هم میشن و سرنوشت اعتقادشون عوض میشه......




نظرات 41 + ارسال نظر
زهره پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 08:48

سلام من نازه میخوام این فیک رو بخونم میشه قسمت یکش رو برام بفرستید ممنون میشم z_eunhae88

Kimmitra:
درود عزیزم
واقعا متاسفم .. پارت اولش رو نداریم
نویسنده اش هم در دسترس نی ک ازشون بگیرم

niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 14:00

قسمت اولو میخوام ایدی تلم nilooxx0

Snow Princess جمعه 6 آذر 1394 ساعت 16:55

سلام !
میشه قسمت اول رو واسم بفرستین ؟؟؟
parisa.ar75@gmail.com

sarah یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 19:34

سلام دوستم
من تازه میخوام این و شروع کنم به خوندن
میشه قسمت اول شو برام بفرسی؟؟؟

09365738878

شیوا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 15:35

اخ جون ایونهه من عاشق این زوجم واااای خیلی دوس میدارم

نهال پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:41

سلام (:
منم میخواااام ^^
رمز
ممنون گلم (:
09355829078

matina یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 23:36

اون بالاس ایمیلم....میاد؟؟
اگ نمیاد بفرستم....

اومد الان میفرسم

matina شنبه 6 تیر 1394 ساعت 16:09

الان من که شماره ندارم چه کنم؟

ایمیل درست کن واست میفرستم

شیلای چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 08:53

میشه قسمت یک و به منم بدی لطفا....
۰۹۱۹۸۹۰۵۹۶۵

باشه عزیزم..^^

لیلا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 03:28

قسمت اولم خوندم!ممنون که فرستادینش!بعضی جاها که قسمت دوم مبهم بود واسم روشن شد!ممنون!‏
بازم منتظر قسمتای بعدم!دلم میخاد تند تند بخونمش!

خخخ خواهش

لی سوجین سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 00:33 http://tarafdar9grohkpop.mihanblog.com

میشه بگی تا کدوم قسمت گذاشتی که بقیش رو بخونم

باشه مرسی

قسمت 20

کوثر دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 23:06

سلاااااااام شقایق
خوشحالم برگشتی
من همه ی قسمتای فیکت و تو وب زهرا خونده ام به غیر از آخری
میشه فقط قسمت و آخر و نظر بزارم؟
ممنوووووووون عزیزم
و خسته نباشی

سلام عشقم مرسی

اره مشکلی نیس

ms.fishy دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 17:29

سلام
فیکه جالبیه مشتاق شدم بخونمش
کلا فیکایی که هیوک توشون سرده و دونگهه سر به هواس خیلی دوستدارم

خخ من بیشتر

sheyda دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 13:49

این فیک رو تا قسمت چند قبلا آپ کرده بودی؟
من تا اون قسمت رو خوندم
ولی بازم از اول میخونمش
مرسی عزیزم

فک میکنم قسمت 20..

باشه عزیزم..خواهش

m&e&d دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 13:14

ممنون عزیزم بالاخره نتونستم با گوشی بازکنم اگه شماره هم بدم که برام قسمت اول رو بفرستین بازم نمیتونم بازکنم متاسفانه برنامه گوشیم اپدیت شده واندروید5 زبان فارسی نداره وباز نمیکنه اگه زحمتی نیست من میلم رو میدم لطفا برام اونجا بفرست,قربونت ,میبوسمت
parmis5757@ gmail

باشه عزیزم...بووووس

Mansoreh دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 11:08

خخخخ این ٢تا غیر مستقیم از هم خوششون میاد ولی به روی هم نمیاااارن تازه
از جمله ازش متنفرمم استفاده میکننن
خخخخ
خیلی خوب بود مرسی

خخخخ اری خواهر!! خواهش

لی سوجین



عزیزم سوال برام پیش اومده احتمالا تو این فیک رو قبلا جایی نزاشتی


اخه هم اسمش هم کاپلش مثل اونیه که قبلا خوندم

اره عزیزم گفتم که وب زهرا گذاشته بودم

nunush! دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:22

اومو!!!! اخ جون مرسی دخی جونم نصف شبی شادمون کردی. کوماااا

خخخخ خواهش

طاهره دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 01:36

خب خب خب قسمت اولشو خوندم.خیلی باحال بود.این دونگهه کلا بیخیال دنیاستا.آخه بچه یکم زندگیرو جدی بگیر.
اوخی هیوک با اون اخلاقاش دخل ماهی رو میاره.
قشنگ دیگه زدحال زدنای هیوک و ناراحت شدنای ماهی شروع میشه.
تشکررررررر عزیزدلم

خخخ دیقا به نکته پهنی اشاره کردی خواهش خواهرم

لیلا یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 20:34

اووو...قسمت اول داشت؟!!میشه به ایمیلم بفرستین؟!!ممنون

اره عزیزم میشه.. خارش

طاهره یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:45

آررره عزیزم عای میشه .تلگرام ندارم ولی اگه به واتس یا ایمیل بفرستین ممنون میشم.09175188805
tahereh_jahanbin@yahoo.com

چشم عزیزم...میدم ایمیلت^^

المیرا16 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 18:51

یااااا سیچل ایز ریل
ایون یادت رفت
الان تو با خشم یکی از طرفدارای سیچل مواجه شدی

برای بار سوم میگم
خیلی قشنگ بود

خخخخخخ.به اعصابت مثلث باش... خواهش گلم

mahsa یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 16:47

سلوم عزیزم من تووب زهراتاپارت 20خوندم
از20به بعدبرات نظرمیذارم

باشه عشقم

*marziyeh* یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 15:45

سلااااااااااام شقایق جونی
خوبی؟؟؟؟؟

خوشحالم دوباره برگشتی.

شقااااااااااااااااایق من که اینا رو خوندم بازم باید نظر بذارم؟؟؟
من پارت اخرو فقط نخوندم.

فدات مرسی گلم..باشه مشکلی نیس نمیخواد نظر بزاری تا پارت اخر

fatemechoi یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 14:49

سلام خانومی
پارت دومش قشنگ بود
دونگهه حسودی میکنه ولی خودش خبرنداره
نازییییی شیوون با یونا قرار میذاره عالیه
ممنون خانومی

سلام عزیزم..خخخ اره خواهش

المیر16 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 12:59

میشه قسمت 1 رو هم بذاری؟؟کاش ق 1و2 رو باهم میذاشتی
تشکر

اخه خیلیا خوندش عزیزم...شماره بده تلگرام فرستم یا آیدی بده

TNT یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 11:10

هیی یوووووووووووووو......سلوووم...نمیدونم منو یادته یا نه....دلم واس این فیکه تنگولیده بود...

سلاااااااااااااااام یادمه فدات عزیزم

دراگون یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 11:09

سلام
از آشناییتون خوشوقتم...
ینی این فیک تو تلگرامم آپ میشه؟
کلا از بچه های فیک نویس چند نفر تو تلگرام،داستان میزارن؟
دلم واسه خیلیاشون تنگ شده!

سلام..همچنین.نه این فیک اینجا اپ میشه فقط قسمت اولش توی تلگرام گذاشته شد...خیلی هستن...شمارتو بده تا پارت 1 رو بفرستم

Mansoreh یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 10:02

ببخشید میشه بعدش کامنت منو پاک کنی مرسی

فرستادم اجی..پاک کردم

sara83 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 09:23

البته بگم نظرم میزاشتما

باشه

sara83 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 09:21

میگم اینو قبلن خوندم گفتم چقدر اشناس تازه از پارت 2 اونم وقتی تموم شد فهمیدم
قبلا تا پارت 20 گذاشته بودیش خوشهالم که میخوای ادامشو بنویسی
اگه اجازه بدی من از پارت 20 به بعد بقیشو بخونم تا قسمت 20 رو دارم و خوندم البته با اجازه شما
مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم هر طور راحتی..باشه از قسمت 20 ب بعد بزار

sara83 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 09:16

خیلی عالی بود مرسی عزیزم

خواهش عجقول

mino یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 08:43

سلام عزیزم خوشحالم که میخوای ادامس بدی من اینو تو او یکی وب زهرا خوندم . نمیشه دیگه این جا نظر ندم اونجا تا کدوم قسمت گذاشتی؟؟_

سلام گلم...اشکال نداره..تاقسمت 20

m&e&d یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 07:31

سلام عزیز,ممنون برا فیک جدید اگه اشتباه نکنم شقایق جون ,من دانلود میکنم ولی گوشیم باز نمیکنه ,دانلود میشه ولی نمیخونه متن رو نمیدونم اشکال از کجاست .درضمن قسمت اولم نخوندم,

سلام عزیزم شماره بده من قسمت 1 رو بفرستم واست....نمیدونم والا خب با pcدانلود

باران یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 06:19

سلامممم عزیزممم . مرسی.
خیلی خوش اومدی. .

سلامممم خواهش عزیزم..ممنون

لیلا یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 03:17

سلام!آخ جون فیک جدید!‏
ازالان منتظرقسمت بعدم!‏
موفق باشید

سلام عزیزم فکر میکنم تو قسمت 1 رو نخوندی درسته؟ خب پس شمارتو بده واست تلگرام بفرستم..یا واتس اپ لینک بدم دانلود کنی...مرسی ممنون

طاهره یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 02:53

اوه اوه اوه این ماهی حسابی قاطیه ها.هی میخواد بیخود و بیجهت کرم بریزه.آخه بگو به تو چه به دخترا لبخند میزنه و مغروره. الکی واس بهونه تراشی کارای عجیبش میگه جامو گرفته.
این هیوکم یه جور رفتار میکنه انگار از دماغ فیل افتاده.
حالا ببینیم با این شخصیتای دو تا گل پسر چه اتفاقایی قراره بیفته؟؟
مرررررسی چینگو خیلی خوب بود

خخخخ اره عاشقشونم..خواهش گلم..این قسمت 2بودا حواست باشه^^

طاهره یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 02:41

عزیزم خیلی خوش اومدی .
چرا واس دانلودش نوشته پارت 2مگه پارت اولش نیست؟

ممنون گلم طاهره جان پارت 1 رو دادیم تلگرام...اگه شماره تو بدی میفرستم واست تو تلگرام یا واتس

المیرا16 یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 01:11

سلام..دوس دوست دوست دوست میداشتمم
خیلی قشنگههه
فکر کنم عاشق دونگهه اش شدم..
من میمیرم برای هیوک و دونگی کله شق و کل کلی
ممنون

خخخ خوشالم دوسش داشتی...خواهش

الینا یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 00:09

این همون داستانه؟من تا قسمن 16خوندم.
از بقیه نویسنده های وب خبر نداری کجا آپ می کنن
به جز زهرا و ملیکا؟

اره عزیزم پرس و جو کردنم گویا کسی نخونده بود!! نه والا..توی برنامه های مجازی مث تلگرام و واتس/اپ فک میکنم میزارن بقیه هم ک اینجان

نگین شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 23:38

من خواندم این رااااا
خوب کردی اومدی دلم واست تنگ شده بود
و هنوزم....من مرگ این پوسترم

سلامممم عزیزم ^^

منم دلم واست تنگولیده بود^^ خخخخ منم مرگشم بوخودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد