EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

( one shot ( eunhae


فرمتش رو عوض کردم دوستانی که نتونستن بخونن حالا دانلود کنن !


سلاااااااااام


من اومدم با یه تک شاتی نویسندش هم نگینه


یکی از دوستایه خوبم که بازم قراره تک شاتی بزاره


نظر فراموش نشهههههه


و اینکه قراره چند نفره دیگه هم بهمون اضافه بشن سورپرایزا اروم اروم شروع میشه  coming soon....


دانلود




نظرات 17 + ارسال نظر
niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 13:41

عالی بود

المیرا16 شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 17:28

نگین جون بابت تکشاتی ممنون
مرسی..من منتظر تکای دیگه ات هستم
ممنون از شما اپ کننده ی گرمی

لیندا جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 14:58

بسی ممنون بابت این تک شاتی
بووووووووووووووووووس

sara83 جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 10:11

خیلی عالی بود دوست پسر میخواست هیوک که خدا خودش رسوند مرسی عزیزم

الینا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 12:14

مرسییییی عزیزممم

از طرفه نگین خواهش میکنم

Snow White پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 07:56

نگین جان سرعت عمل اینها رو کار ندارم ولی دونی اگه یادش بود چشماشو پاپی کنه شاید جرواجر نمیشد خخخ البته هیوک کلا توی هیچ داستانی کنترل نداره عین یه میمون بلوند شیطون عمل میکنه .....بچه پررو یکم رحمی، اون وسط یه تنفسی به دونی نداد!!!! وسطاش یکی نبود دونی رو جمع کنه سرخی گونه رو بچسبم یا اون خشن ترشو!!!! نچ نچ
کلا ممنون
میسیییییی داسی های بیشتر دوست^^

خخخخخخخخخخخخخ
ایونهه مدل نگین

طاهره پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 00:55

اومو چقد خفن بودا.هی میخوندم هی سرخ میشدم.ولی خووووووف بود.مررررسی عزیزم دمت گرررررم

خخخخخخخخخخخ بابا عوضی بدتر بود لعنتیییی

*marziyeh* چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 22:49

سلااااااااااام خوبین؟؟؟
واوووو دوست جدید

دست گلش درنکنه
خیلیییییییی ممنون

مرسی تو خوبی ؟؟
ممنون نگینی
خواهششششششش

المیرا16 چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 21:51

تشکر ویزه
ممنون خیلی قشنگ و مختصر بود..خخخ ممنون نگین جون
اخخ جون سوپرایزززززز
من برم فعلا بمیرم بعدا میام

خیلییییییی سورپرایز موندهههه
اوا چرا ؟؟؟؟؟؟؟

Yeganeh چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 21:36

با تشکر:)

المیرا16 چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 16:28

اره لینکش مشکلی نیست
فقط وتی دان میشه باز نمیشه کرد نه با پی دی اف نه چیز دیگه ای
مسئولین رسیدگی کننننن
خخخخ

اوه اوه داستان مسئله ساز شد
درستش کردم

sara83 چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 15:59

لینگش مشکلی نداره ولی دانش که میکنی یه جوریه باز نمیشه اصلا فایل ورد یا پی دی اف نیست

ببخشید عزیزم درستش کردم

کوثر چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 15:27

عالی بود
ممنوووووون و خسته نباشید به همه ی عوامل حاضر در وبلاگ و در پشت وبلاگ
خوشحالم دارین نویسنده ی جدید میارین
تابستون پرباری میشه

خواهش میکنم ... از طرفه همه گفتم
منمممممم
بلههههههههه

z چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 13:42

سلام
من فایل رو که دان می کنم بلز نمیشه چرا؟
تا حالا این مشکلو نداشتم

ببخشید درستش کردم

دراگون چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 13:24

خیلی خیلی ممنون
بابا مگه این قلب ضعیف ما چقدر ظرفیت خبرای خوبو داره آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

خخخخخخخ یه خبر دیگه در راهه که بشنوین همه سکته میکنین دیگه

sogand چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 13:18

اوه اوه ترکوندی ها دخترخخخ خوبه بار اولش بود مرسی نگینی مرسی پگی

اکتیو شدم حسابی ... اینا جبرانیه
ممنون نگینی

الینا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 12:00

من هر کاری می کنم نمی تونم دانلودش کنم
آیا اشکال از لینکشه؟

من الان دوباره امتحان کردم لینکش چه مشکلی نداره شاید نمیتونی فایلو باز کنی ....
با ورد بازش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد