EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P27

سلام چینگو گلی ها

اینجانب با پارت جدید اومدم 

به جان خودم خیلی سعی کردم بیشتر شه

نمیدونم شده یا نشده


بپرین ادامه... 

    


بازم مثل همیشه ممنون که فیکم و میخونید 

و تشکر ویژه از اونایی که نظر میدن 

خوشحال میشم اشکال کارم رو هم بگید

قطعا با این تجربه ی اندک و ناکافی بدون اشکال نیستم

.......... 

مرسی از haeli عزیز که این پارت و برام لینک کرد, به تازگی آجیم شد

و خیلیییی فدای هالمونیم بشم که تو هر ساعتی و تو هر شرایط کنارم بوده و هست و به حرفا و چرندیاتی که میگم گوش میده 

داشت یادم میرفتااااا

سوری بابت جواب ندادن نظرات

دوست جونی ها اگه براتون مقدوره نظراتتون و تو تلگرام برام بسندین، با گوشی اینجا جواب کامنت دادن جدا مکافاته

نظراتتون و میخونم ولی اینکه نمیتونم جواب بدم باعث میشه شرمنده شم

@N_H94 


Download part 27

نظرات 9 + ارسال نظر
هارابوجی یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 09:32

سلام عشقم خوبی خوشی ،البته که با شروع دانشگاه باید خوش باشی خخخخخخ
عزیزززززززززم بالاخره شاخ تنبلی رو شکوندم و خوندم ،هی خوندم هی خوندم اوووووووه چقده فیکای جدید اومده اصن قاطی پاتی شد که نگو ،گفتم ولش بزار همونایی که نصف و نیمه خوندمشون و تموم کنم بعد برم سراغ جدیدا
خدایی دونی تو این فیک از عسلم شیرینتره دوس داری یه لقمه چپش بکنی واااای به روزگار هیوک اگه بلایی سرش بیاد
ممنون گلم خسته نباشی
بووووووووووووووووووووووووس

wall.e پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 01:46

سلام من شیپر جدیدم.مرسی از فیکتون.راسی بذای دانلود فیک رمز دار من رمز ندارم چیکار کنم؟؟

shabnam1986 سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 09:33 http://eunhaeisthebest1.blogsky.com

اوخی ادن خیلی کیوته
عزیزم

مرسی

مهشید دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 21:07

سلاااام
آخ جوووون ..... داستان دوست داشتنییبمو گذاشتی
من عاااشقتم
واقعا فیکت مشکلی نداره بخواد انتقادی بکنم .... واقعا تعارف نیس
خیلی جدی می گم
مطمئن باش اگر مشکلی داشت و دیدم دارم با فیک و اون مشکل اذیت میشم حتما انتقادمو بهت می گم
داستانت قوی و عالیه ... نیازی به انتقاد نداره
راجع به اینکه اینجا نمی تونی جواب نظر بدی هم ؛ اشکالی نداره ... من تلگرام نمی تونم نظر بدم همینجا می گم
جواب ندادی هم موردی نداره

برسییم به فییییک :
عاااقاااا ... فکر نمی کردم همین چرت کوتاه بتونه رفتار سونگمینو انقدر تغییر بده
منم داشتم از واکنشش می ترسیدم ولی خیلی منطقی و خوب برخورد کرد
خدارو شکرررر
چه این کیووو پررروعه ... بی تربیت چشاتو درویش کن .... اون کیوتی صاحب داااره
هیوک و سونگمین اگه دوبار درست باهاش برخورد کنن حساب کار دستش میاد :|
نی نی ادن ... خودت نی نی هسستی دیگه مامان شدنت چیههه عاخههه
شیندونگ ... یا میخوره این بشر یا خبر و جو منفی میده :|
دو دقیقه داشتیم نفس راحت میکشیدیم
این چه بلاییه قراره سر هیوکی و اون کیوتی بیاد
نمی خوووااام اصن ....
امیدوارم بتونن بارداری رو برای ادن توضیح بدن و منتظر واکنششم
مرررسی عزیزم عالی بووود و خسته نباشی

باران دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 14:40

سلام عزیزم. مرسی.
یعنی جدای هیوک به کیو بسی قانع کننده بود. مطمئنم دهن دویل بسته شده..
مراحل توجیح مین خیلی باید جالب باشه.

tarane دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 12:44

سلام عزیزم
مین با دیدن کیو اون همه مظلوم ، توی خواب ، پشیمون شد که باهاش دعوا کرد . اخی خرگوش کوچولو دلش رو بدجوری به کیوی دویل باخته
اخی ادن کوچولوی بامزه ی خوردنی . هنوزم توی فکر اینه که بار.دار یعنی چی هیچ کس هم توانایی نداره بهش بگه . هی پشت گوش میندازن
وای اون بخش هایی که هیوم مثلا میخواد براش توضیح بده چه شود
شیندونگ حق داره اوضاع خطریه . خدا کنه بتونن از این مشکل به سلامت بیرون برن . اون گیون سوک حتما پیگیرشون هست و دنبال راهیه که نتونن رازش رو بر ملا کنن
مینهو چه تعجب کرد از این اخبار جدید
مررررسی گلم عالی بود
من تلگرام ندارم.شرمنده برای همین همچناناینجا نظر میذارم . ازت همین که میای و داستان رو میذاری بی نهایت ممنونم و اینکه جواب نظر ها رو ندی اصلا مهم نیست . همین اومدنت برامون کللللی با ارزشه و وقتی که اختصاص میدی . نظر گذاشتن کوچکترین کاریه که در جواب زحماتت از ما بر میاد و اگه جوابشون رو هم ندی بازم برامون عزیزی و زحماتت هیییچ وقت فراموش نمیشهبازم یه دنیا تشکرررر

اسرین دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 04:39

سلاممممممممممممم مرسی واسه پارت جدید............یکی این گوگولی من توجیه کنه هنوز توکف بارداره.......کیو جان شما هم لطف کن اون چشاتو درویش کن مگه خودت ناموس نداری ،من موندم این مین برگ چغندره خو یکی بزن پس کله اون دوست پسرپ به مال مردم چش نداشته باشه................این شین دونگم اگه گذاشت دو دیقه ما نفس راحت بکشیم تازه سر ذوق اومده بودیم جف پا اومد وسط داشتیم از بارداری ادن کیف میکردیم یه هو تو دل آدمو خالی میکنی
بازم یه دنیا ممنون خیلییییییییی خوب بود....مرسی بوس بوس

m&e&d دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 01:36

ممنون
ای جان عزیزم.حالا بیا و به ادن توضیح بده بارداری یعنی چی؟
یعنی چه واکنشی نشون میده,خوشحال میشه یا شوکه میشه و ناراحت؟

haEli یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 20:07 http://superjunior-eunhae.blogfa.com

اولا که خواهش میکنم اصلا کاری نکردم
دوما بهترین اجی دنیایی
ثانیا فیکو تقریبا تا نصف خوندم و از نظرم عالی بوده
perfect in every way

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد