EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P26

سلام چینگو گلی ها

اینجانب از سفر برگشتم و این پارت و امروز نوشتم. 

ممنون از هالمونی که زحمت آپ  پارت قبلی رو کشید و ممنون از پانیذ گلی که این پارت رو برام لینک کرد. 


میخواستم یکم باهاتون بحرفم و دردودل کنم

من با هر پارت بیشتر از آپ قبلیم دارم مورد کم لطفی دوستان قرار میگیرم و داره کم کم این قضیه اذیتم میکنه. 

قول دادم این فیک نیمه تموم نمونه و رمزی نشه و به خاطر اون 7-8 نفری که هربار عشقشون و بهم نشون میدن دارم ادامه میدم. 

شک نکنید اگر بعد از این فیک بخوام به نوشتن ادامه بدم رمزی خواهد شد و هر پارت اون رمز عوض میشه!!

معذرت میخوام ولی واقعا خیلی براتون صبر کردم و هیچ تغییری تو این روند ندیدم. 


بپرین ادامه... 

  Download part 26

نظرات 10 + ارسال نظر
*marziyeh* سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 00:38

سلااااااااااااااام. خوبی؟ رسیدن بخیر عزیزم.
خوش گذشت؟

وای وای خدااااااااا. موش بخورتت ادن جااااااااااان.
فعلا که موشه شکل هیوکه!

اوه خدا بخوان بارداری و حالتهاشو براش توضیح بدن چه بامزه بشه جریان.

سونگمین بفهمهههههههههههه واکنشش چیه یعنی؟
داره عمو میشه؟ یا دایی؟؟؟

خیلیییییییییییی ممنون عزیزم.
به شدت منتظر ادامه اش هستم.
بوس بوس

sara83 دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 22:51

عزیزم ادن چقدر گوگولی و سادس
مرسی خیلی عالی بود

Aramis دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 08:44

ادن لوس و ننر... عاشقشم یعنیا فوق العادست
این هیوک تا ادنو مثل خودش از راه بدر نکنه و هممممه نوع کاری یادش نده ول نمیکنه که.... 69 آخه؟؟!! این بچه چشم و گوش بستست نکن برادر من....
تو از همون روشهای خودت برو جلو من قول میدم ادن چیزیش نشه...خخخخ
مرسی عشقم مثل همیشه عالی بود و لذت بخش... ببصبرانه منتظر قسمت بعدم

m&e&d دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 01:18

ممنون
طبق معمول همیشگی بهتون حق میدم و همیشه منم ناراحتم از این موضوع ولی کاری نمیشه کرد,ممنون بابت زحمتی که میکشی,خسته نباشی بهت میگم و برای کارت ارزش قائلم

sahar--tjr یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 14:09

وایییییی...چ خوب بود این پارتتتتت
عزیزم ادننننننچقد ملوس و خوردنیهههههههههیوک باید قورتش بدهههههههالانم ک نینی دارهههههههای خداااااااااا...منو میکشهههههه این حجم از کیوتی
کیو چقد استرس داشت برای ربرویی با مین
ای جونم میگه من ک چیزی دستم نیس چرا میگی باردارم
تیکه ی عاخرم خیلی هات بودددددد پاچیدممممم
ولی ای کاش مینمودشششش
ولی پوزیشن 69هم خوبههههه
دستت درد نکنه نیلوییییی
خسته نباشیییییی
امیدوارم سفر بهت خوش گذشته باشه
ی دنیا ممنوننننن

باران شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 23:03

سلام عزیزم. مرسی.
خو بچه بار دستش نیست که.. یه باری بدین دستش ملتفت شه..

مهشید شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 20:42

آجااانم .... آخه موجودم انقد کیوووت
میگه من بار ندارم آخ خداااا .... رمزی حرف میزنید
اونجا که رفت بغل ماری قهر رده بود با اون طرز حرف زدنش من ضعفففف کرررردم
اونجوری که لخت تشسته بود منم دلم خواست کوفتت شه هییوووک
مثل هلوی کیوت میمونه این بشر مگه میشه آدم خودشو کنترل کنه آخه
ای قربون اون دل کوچولوت بررررم که درد می کنه
ماری و شین هم که قفل کردن خدا به داد برسه سونگمین بفهمه
سه صفحه بوود ولی کلی غش و ضعف دااشت
مرررسی عشقم .. مثل همیشه فوق العاده بووود

اسرین شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 20:39

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی این چرا اینقده کیوته (من کجا بار دارم؟ ببین هیچی دستم نیست که)ای جان ..............................ولی بعدش از اون حالت کیوتی در اومد و منو تو حالت 0.0 گذاشت
بازم مرسی بوس بوس

tarane شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 19:50

سلام عزیزم.
اخه این ادن چقدر ساده و مظلوم و گوگولیه اخه . حرفاش خیلی بامزه اس . روحیه ی هیوک رو با یک کلمه حرف کلی عوض میکنه.
ناخواسته حسابی برای هیوک دل/بری میکنه . اخرش هم هیوک نتونست بیشتر مقاومت کنه در برابر این ماهی بامزه.
وای شیندونگ و ماری چقدر شوکه شدن . کیو و هیوک میخواستن بعدا بگن مثلا . اما ادن با برملا کردن رمز همه چی رو رو کرد اخرش.
بالاخره هیوک پذیرفت که اون بچه رو دوست داره . چون اون بچه از ادنه و مسلمه که اون بهش حس خوشایندی خواهد داشت.
ممنون عزیزم عاااالی بود.
امیدوارم سفر بهت خییییلی خوش گذشته باشه.

Marmar شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 18:29

وای نیلووووو...من کشتی با این پست
گوگولی من..چرا اینقده خنگی
چرا به من میگین باردار منکه دستم بار نیست...خخخخخخ
حالا حالا ها مونده رو تو کار کننـ.بصبر...
ووش..هیوک از کنترل خارج میشود
منم بودم با اون هولویی که جلوم لخت نشسته اختیارمو از دست میدادم
من منتظر بادا هستم تا بــــــــــــــیادا....:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد