EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

عیدیییییییییی ( فصله 3 )





سلووووووووووم یعنی ببینین قولم قولهههههه !!!

میخوام از عزا درتون بیارم خدایی خیلی سخته بعده 13 آدم یهو فرداش بره دانشگاه یا مدرسه

خب اینم از عیدیییییی فصله 3  REMOTE

امیدوارم که دوسش داشته باشین و اینکه .....

از فصله بعد گروه اکسو میاد !!!!!

بدانید و آگاه باشید !!! بعلهههههههه

نظرم یادتون نرهههههههه !!


REMOTE  3



نظرات 12 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 19:55

جیغغععع جوجو منو یادته یلدام

نگین یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 15:28

من بلاخره بعد از ۶ ماه برگشتممممممم
واییییییی دلم چه قدر واستون تنگ شده بود
آخ جون ایکسو رو هم دوست
امیدوارم هونهان داشته باشیم
عالی بود عیزیزم منتظر ادامش هستم

setare چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 03:37

سلام خانمی فیک تون رو دان کردم هنوز نخوندم بعد این ایام می خونمش و نظرمو براتون میذارم ... گفتم گفته باشم که خیال خودم راحت باشه .. دیگه اینکه نمی دونم جچوریه اما از نظر ها می تونم بگم که فیک قشنگه .. مرسی گلم ممنون ... نظرمو بعداز خوندن براتون میذارم ..

sh سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 22:05

سلاممممم
بایه خسته نباشید گنده
میگم فصل بعدی اخریشه؟
کی میزارینش؟

yasaman پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:38

مرسی گلم

sara83 دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 15:55

مرسی عزیزم

marmar چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 22:05

نداد
بابابزرگ مرحوم کلا مرموز بودا.. چه توصیه های عجیبی ام کرد
دونگهه رو از خودت دور نکن..! تو خودت کامل نیستی!؟
یعنی دو چسبی دونی رو واس خودت نگه دار..حرف بابابزرگم گوش کن بچه دهه..
نگا ماهیمون حسودیش شد قلبونش برم

marmar چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 22:02

ووی.. مرسی فصل3
اوخ..اوخ. ببین این گشنگی دونگهه اگه کار نداد دسشون

باران سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 22:03

سلامممم عزیزممم . مرسی.
کلی زحمت کشیدی.. مرسی یه عالمه عزیزم..

طاهره سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 21:31

سلامممممممممممم عزیزدلم خوبی؟
اوه پدربزرگه چه بی هوا رفت. واوووووو جای هیوک بودم موقع درومدن دست از قبر جام کرده بودم
ای ماهی بانمک من و حسودیاشببین چطو مثلا هیوکو بی معنی میکنه عشق من
عالیی بود زووووووووووودی ادومشو بزا من به فنا نرم دوباره تا قسمت بعدی بیاد
مرسی عشقم

Hadis سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 11:14

چرا تموم نمیشه .. مگ کلا چن فصله ؟!!!!!!
ولی مرسی نخسته

kimi دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 23:20

هورااااا خیلی منتظر این فصل بوووودم مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد