EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

سرزمین انسانها - S2/P18

سلاااااااااااام چینگو خوجملی های خودم

با اینکه کم لطفی میکنید و نظرات خیلی کمه ولی پارت بعد رو براتون آوردم

از این به بعد کلی ایونهه خواهید دید

ممنونم از همگی عشقولیایی که نظر میذارن و درباره فیک باهام حرف میزنن ، ممنون که اینهمه حس خوب بهم میدین

بخخخخخخخخخخخل

 بفرمایید ادامه

 

Down...load part 18

نظرات 22 + ارسال نظر
soojin شنبه 22 آبان 1395 ساعت 19:18

جییییییغغغغغ بمیرم برا ایونههه
ماهی میخواااام دونگهه ماهییی
عالی بود

marmar سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:56

من ادن موخواممــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

مهشید یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 17:18

پس کی ادمشوو می ذارییی پوست انداختیم در انتظارش

m&e&d شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 08:02

سلام عزیز.
چشمون به وب خشکید,چرا ادامه نداره.منتظریم هرلحظه و هرساعت

Nafas پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 21:04

چشم انتظارم

Aramis شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 17:12

ای بگردم.. چرا ادن اینقدر گوگولیه آخه؟
هیوک عاشقو خیلی میدوستم..
یاا خدا مینهوی منم تو فیک هست؟؟ آخ جووون
ممنون خانومی دست گلت درد نکنه

*marziyeh* جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 15:02

سلاممممم سلاممممم
خوبی عزیز دلم. چطوری؟؟؟؟ ببخشید اینقدر دیر شد که بیام پیشت.
با اجازه ات این دوتا پارت رو باهم نظر بذارم.

چرا مینهو به نظر مشکوک میاد؟ ولی چقدر هیوک خوبه که اینقدر به فکر دونگهه است. براش معلم اورد.

خیلی مشتاقم ببینم بعدش چی میشه؟!
مخصوصا دونگهه چی جوری با چیزای جدید اشنا میشه.

خیلی ممنون عزیز دلم. کارت عالیهههههههههههه
دوستت دارم

mino پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 08:26

اوه هیوک‌حسود .
ماهی کوچولو اخی‌خیلی نازه .
ممنون

Hadis دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 14:39

فک کنم نینی داره میاد..نه؟!
مرسی واس این پارت نخسته

sara83 جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 22:34

خیلی خوشمل بود مرسی عزیزم

z جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 10:00

واییی ممنونم
خیلی خوبه
عشقشون رو‌دوشت دارم یعنی ب خیوک جز عاشقس نمیاد
خیلی میسیییییییی
بووووووووووووس

طاهره جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 01:55

یعنی من تا پایین این فیک دووم بیارم خیلیه. آقا من میدونم از دست این ادن کیوت رو به فنا میرم. خدایا چقده نازه این بشر. خوشبحال هیوککککککککک.
اوخی موش موشی من نکنه نینی دار شده؟ الهی بچه ادنو کی بزرگ کنه ؟ ادن که خودش بچه س و هیوک هم دستش به بزرگ کردن ادن بنده پ باید فعلا مینی و کیو جورشو بکشن.خخخخخ
مرسی عزیزم عالی بوددددددددد

kimi پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 11:41

marziye چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 20:34

وای هیوک چقدر خوب شده
بالاخره قبول کرد که عاشق شده....
من میخوام این ادنو بخورم انقد که بامزه س
مینهو این وسط چی میگه من گنگ شدم
خسته نباشی.....

Sheyda چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 13:35

با اومدن مینهو هیوک باید حسابی حسودی کنه
این حالت تهوع های با ماهیم حسابی مشکوکه
مرسی عزیزم

tarane سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 12:45

سلام گلم.
خوبه که هیوک با حسش کنار اومده و با ادن خوب رفتار میکنه و خودش هم کنارش خوشحاله . هم خودش و هم ادن بهش نیاز داشتن.
مینهو یه جوری رفتار میکنه . نمی دونم تو نگاه اول عا/شق ادن شده یا میشناستش؟ معلوم نیست . امیدوارم دردسری به وجود نیاد.
ومثل همیشه این ادن ناز و گوگولی و خوردنیه .
ممنون گلم خیییلی عالی بود.
ومرسی که پی دی اف گذاشتی . دفعه قبل با ورد برای م نقاطی پاتی بود به سختس خوندم. خییییییلی ممنون.

باران سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 11:56

سلامممم عزیزممم . مرسی.
مینهو ادن رو جای دونگهه گرفته یا از شباهت ظاهریشون متعجبه؟؟؟...
امیدوارم باعث دردسر نشه..

مهتا سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 10:56

آخییی مینهویی من خیلی دوسش میدارم ،ولی اصن خوشم نمیاد آویزون دون دون میشه الانم فک کنم هیوک یکم شک کرد بهش
ممنون عشقم خدا قوت

m&e&d سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 09:29

ممنون
ای خدا عاشق عاشقی کردن اینام هر دوشون یه جور خاصین.
ادن از بیخ صفرکیلومتره و تازه تازه با دنیای اطرافش اشنا میشه,هیوکم که قربونش برم تو عاشقی کردن تازه کاره,ولی بد نیست خوب بلده و زیاد ناسی نیست و کاراش لطیف و دوس داشتنیه.

marmar سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 00:37

وای خدا دوس دارم ادن رو گاز گازیش کنم بس شیرینه
خدا کنه همینحوری خنگ و ناناز بمونه تا اخرش پوزخند:
هیوک حسود...زودی معنی عشقو یادش بدع تا از دست رفته عشق کوچولوت..رفتار مینهو بو میداد...چه خفره یعنی!؟

ddd دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 23:35

سلام
عاشقششششممم ممنون

مهشید دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 23:18

ایی جونم ادن داره نی نی دار میشه
چه عشقیییی داره هییوووک .... فدای جفتشون بشم انقدر نفسن
از مینهو میترسم
خدااایااا لطفاا چیزی نشه اونهه گناه دارن واقعا
یا مینهو ادنو میشناسه و ممکنه لوش بده یا اینکه مینهو دونگهه رو میشناسه و شباهتش به ادن باعث تعجبش شده
مررررسی عزیزم فیک عاالیه
لطفا زود زود بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد