EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

remote fasle 1&2



سلااااااااااااااام

من بعده قرنها برگشتم

میدونم به خونم تشنه این ولی خب با خبرهایه خوبی اومدم ...

اول اینکه فصله 2 رو هم تموم کردم و میتونین بخونینش !

یادتون نره که فصله 2 از زبان هیوکه !!!!

و اینکه فصله بعدی هم تا اخره عید تموم میکنم 

دیگه... اینکه خیلییییییییییی دوستتون دارم  درسته که غیبتام زیاد شده ولی همیشه اینجایین 


فصل 1


فصل 2


نظرات 9 + ارسال نظر
linda سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:43

سلام عسیسمممممم
چه جای حساسی هم تموم شد
منتظر بقیه ش هستم
مرسیییییییییییییییییییی

باران سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 14:37

سلامممم عزیزممم.
مرسی بابت زحمتت. .

الینا یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 00:33

ی سوال هپی انده؟
چون کلا داستان های غمگین رو نمیخونم
و اگر واقعا ادامه میدی این داستانو بگو که بخونم
چون خیلی از فیک ها هستن که نویسنده رهاشون میکنه
ممنووون

عسل-دریا شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 13:12

عید شماهم مبارک
خسته نباشی
قشنگ بود
سپاس
ممتظر بقیش هستم

sara83 جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 21:43

مرسی عزیزم وقتی تموم شد میخونم نظر میزارم مرسی که گذاشتیش

yasaman سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 23:44

ممنونم وخسته نباشید
لطفا ادامش رو بزارید

tarane سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 11:39

سلام گلم
عیدت مبارک
خییییلی ممنون عالی بود

Hadis دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:05

مرسی ...نخسته ..
عیدتم مبارک

TNT یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 21:11


جوووون باو!!!!!
درود بر تو چینگوی ستاره سهیل
مرگ این سورپرایزای یهوییتم منهدم گشتیم
دستت مرسی
عیدتم هپی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد