EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه

سلاااااام چینگوهای گل

هالمونی میترا گفت بهتون خبر بدم که مسافرته و نت در دسترسش نیست که چیزی آپ کنه! 

به محض یافتن نت پست میذاره

از طرف خودم هم میخواستم بگم چینجا... چینجا سوری

لپ تاپم هنوز درست نشده و جواب دادن کامنتها با گوشی هم سخته ولی همه کامنتهاتون رو خوندم برای ادامه انرژی گرفتم. 

امیدوارم من رو ببخشین و ازم دلگیر نشین. 

ایشالا زودی با ادامه داستان بر  میگردم و کامنتها رو جواب میدم

بخخخخخخخخخل گنده :) 

نظرات 3 + ارسال نظر
sss501 پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 22:34 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

salam
safaresh khosh
mer30 az u movaffagh bashin

سلام گلم
فدات

لادن پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 20:26

سلام
در مورد باران بهاری و فیکهاش اطلاع رسانی نمیکنی؟
من اینجا فقط نفرین یا طلسم رو میخوندم ولی وضع اپ کردنش خیلی بد شده
از یه ماه بیشتر شده وقفه بین قسمت قبلی
و البته که جدول هیچ تغییری نمیکنه
من خودم بارها پیشنهاد دادم که جدول رو تغییر بدین که حداقل خواننده ها بدونن که این فیک یا فیکهای دیگه ماهی یه بار یا دو ماه یه بار اپ میشه نه اینکه همیشه و همیشه توی جدول نوشته باشین هفته ای دوبار ولی عملا ماهی یه بار یا حتی بیشتر هم باشه
نمیدونم واقعا نمیدونم اشکال اینکه توی جدول تغییری داده بشه چیه که اینقدر مصر هستین که طریقه اپ شدن فیکها با جدول اینهمه تفاوت داشته باشه
اینجا نوشتم که هرکسی که مسیوله جوابم رو بده
ممنون

سلام چینگو
تو پست اطلاعیه توضیح دادم!!
خوهش میشه

azarakhsh سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 02:21

سلام .............من می خواستم تک شاتی موسیقی مورد علاقه ی من رو بخونم میشه رمز رو بدین ........همون جا هم کامنت گذاشته بودم.......

سلام گلم
برات فرستادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد