EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه

هرکی هر رمزی میخواد زیر این پست کامنت بذاره

سلام چینگوهای گلم

امروز فرصت کردم یه سری به کامنتها بزنم و متوجه شدم ناراحتی هایی پیش اومده

اول اینکه: اینجا توی بلاگ اسکای هرکسی میتونه کامنتهای پست های خودش رو جواب بده! یعنی هیچکدوم از نویسنده ها نمیتونن دخالتی تو پستهای بقیه بکنن، حتی رمز پست های همدیگه رو هم نمیتونیم ببینیم! 

دوم اینکه: میترا هالمونی که از مدیرهای اینجاس الان مسافرته و از زمان برگشتنش اطلاعی ندارم! پس کامنتهای پست های اون نمیدونم کِی جواب داده میشن! 

سوم اینکه: بابا باران خیلی خیلی درگیر هست و به نت هم دسترسی درستی نداره! 

آپ کردن فیکها اول  به شرایط نویسنده و بعد از اون به سرعت نت وابسته اس! هرکدوم مشکل داشته باشن آپ صورت نمیگیره.

چهارم اینکه: با هالمونی صحبت کردم و قرار بود قسمت روزهای آپ جدول به کلی پاک بشه چون شرایطمون شدیدا متغیره و روزهای آپ معلوم نیست! 

اما هالمونی به نت دسترسی نداره تا جدول رو درست کنه! 

پنجم اینکه: فصل اول فیک سرزمین انسانها به طور کامل توی قسمت completed dreams یا همون فیکهای تموم شده گذاشته شده!


در آخر بگم که:

به لطف دوست گلمون سوگل آپ فیکهای این وبلاگ تو هر سه گروه نوچت (تلگرام)  اعلام میشه!

اکثر شما دوستان هم تو یکی این گروه ها عضو هستین، پس لطفا جدول رو فراموش کنید. 


انشاءالله که عزاداریتون قبول باشه

التماس دعا


نظرات 14 + ارسال نظر
Maria چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 01:14

سلام دوست عزیز رمز فیک کامل زیبای پنهان رو میخواستم اگر میشه

Kimmitra:
درود دوست عزیز
بهله براتون ایمیل میکنم

niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 13:36

اقا من رمز هیچ فیکی رو ندارم چه غلطی بکنم الان

Kimmitra
درود عزیزم
اولا ک بلانسبتتون
دوما ک براتون رمز هارو فرستادم
ببخشید ک دیر شد

Selma شنبه 16 آبان 1394 ساعت 10:41

من رمز فسمت7is my fiance she or heرو می خوام، لطفا

Kimmitra
درود عزیزم
رمزش که توی خود پست پارت 7 هس
رمزش: myfiancé
همینو کپی کن
............
عزیزم برات ایمیل کردم

zimia پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 12:23

اجی میشه به من رمز سرزمین انسانها رو بدی

سلام گلی
کل فصل اول تو قسمت فیک های تموم شده برای دانلود گذاشته شده!

negar سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:09

و البته اگه بشه رمز نفرین رو هم می خواستم

kimi سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 15:55

من اسطوره رقص رو خوندم
واقعاااااااااااا عااااااااللللللییییییی بود

فقط من هرچی گشتم نتونستم جواب معما یاهمون رمز vibrant colors روپیدا کنم اگههه میشههه برام بفرستییی خییییییییلییییییییییی ممنون میشم

kimitab.44@gmail.com

بوس بوس خداحافظ

Kimmitra
درود عزیزم
اره واقعا خوشمله اسطوره
عزیزم برات رمز رو ایمیل کردم
بای

مرمر دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 13:29

سلام اوجلیای من..لدفا رمز اسطوره ی رقص رو واسم بفرستین..قلبونتون. بوسسسسسس....

Kimmitra
درود عزیزم
براتون ایمیل کردم
خودا نکنه
بووس

نسی یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 23:25

سلام
من اسطوره رقصو خوندم
عالی بود از موضوع و شروعش خیلی خوشم اومد
اما یه انتقاد دارم
اینکه بعضی جاها خیلی توضیحاتتون حزئی میشد
به نظرم توی داستان همینکه خواننده بتونه فضا رو تحسم کنه کافیه
توضییح بیش از حده فضا باعث خستگی خواننده میشه
سوم اینکه بعضی جاها من اصن تشخیص نمیدادم که کی داره با کی حرف میزنه
البته از نظر من اینطور بود شاید اشکال از من بوده باشه
و بعد اینکه این داستان کامل بود یا فصله بعدیم داره
چون به نظرم بدونه پایان بود
میدونم که قصد هیوک همین بود که همه بفهمن که ادن همون دونگهه اس
اما معلوم نشد که به عشقه همدیگه میرسن یا نه
البته من زیادی ایونهه شیپرمممم
اما واقعن ممنون از فیک قشنگتون
خیلی خوب بود
البته جیزایی که گفتم فقط نظرم بود و ممکنه برای بقیه اینطور نباشه و من اشتباه کرده باشم
بازم مرسی
بووووووس

سلام عزیزم
ممنونم بابت کامنتت
درمورد اینکه تو داستان جاهایی متوجه نمیشدی کی داره حرف میزنه نمیتونم نظری بدم راستش ولی درباره اینکه فصل دو داره یا نه نویسندش چیزی بهمون نگفته! البته فکرنکنم داشته باشه و نویسنده خواسته پایان رو باز و به عهده خواننده بذاره!
خوهش میشه گلی
فدای تو

نسی شنبه 2 آبان 1394 ساعت 20:09

من متوجه رمز نشدم تو ایمیللللل

اگه میشه یکی منو توحبح کنه
پلییییییییییییییزززز
گفته باشمممم من خنگ نیستمممممممم

قربوسسسسستتتتت

Kimmitra
درود عزیزم
توی ایمیل برات توضیح دادم
امیدوارم درست بشه
نگو اینو عزیزم این چه حرفیه
خودانکنه

نسی شنبه 2 آبان 1394 ساعت 19:59

خیلی ممنون
مرسی
فک نمیکردم به این زودی جواب بدین
بوووووووس

Kimmitra
خواهش عزیزم
فدات

نسی شنبه 2 آبان 1394 ساعت 00:06

Salam
Khaste nabashin
Age mishe lotfan ramzam be man bedin Makhsosan ostore raghs o royaye shirin
Mersiiiii

Kimmitra
درود عزیزم
سلامت باشین
براتون ارسال کردم

zimia جمعه 1 آبان 1394 ساعت 17:19

سلام من داستاناتو خیلی دوست دارم البته من تازه اینجا رو پیدا کردم داستاناتو نخوندم در واقع اسم و پوسترشونو دوست دارمم خخخخخخخ میدونم دیوونم رمز هیچ داستانیم ندارم بعله پلیزز رمز آجی

Kimmitra
درود عزیزم
ممنون .. نظر لطفتون هس خانومی
براتون رمزها رو فرستادم
ایمیلتون رو چک کنید

المیرا10 سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 22:50

من نیز رمز
مرسی
09395718178

سلام عزیزم
رمز چی رو میخوای؟

sss501 سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 17:39 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

salam
mer30
azadariyatun ghabul
eltemase doa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد