EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 59

درووووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر
چطورید با بارون ( خودم که حسابی حال کردم با بارون )
خب بابت دیر شدن ببخشید... اخر اون هفته و اول این هفته شهادت بود و نمیشد اپ کرد
بعدش هم که من شدید درگیر شدم .. برا همین دیر شد
ولی خب حسابی خوبه این پارت .... رمزش هم همون رمز قبلی هست
امیدوارم دوسش داشته باشین


نفرین 59 



خب فعلا
بدروووووووووووووووووووووود

نظرات 5 + ارسال نظر
baran چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 15:26

سلام.خسته نباشید.میشه لطفا رمز فیک اسطوره رقص و اسیر و نفرین رو برام ایمیل کنید؟؟؟؟

درود، سلامت باشی
چشم براتون میفرستم

...............
براتون ایمیل کردم ... اگه بدستتون رسید که هیچ
اگه نه ... بهم بگید یا یه اکانت تلگرام بدید

TNT یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 12:13

درود!!!
بگردم دونگهه رو!!! چ فشاری احساس میکنه الان!!!
حمایت هیوک هم که عالی!!

درود
فشار زیادی داره احساس میکنه
هیوک عشقههههههههههههههههههههه

Shakiba شنبه 4 آذر 1396 ساعت 20:52

خو بابا این هائه چرا نمیفهمههههخ دارن میگن عشق واقعی
اصن اون هیچی داره میگه یکیرو پیدا کن که بهت شجلئت بده و همیشه پیشت باشه خو به جز هیوک کی اینجوریه؟؟؟

خب بچه بهش تا حالا فکر نکرده که ( به همون عشق منظورمه)
حرف راست میزنی ولی خب این بچه توی این چیزها نبوده

m&e&d شنبه 4 آذر 1396 ساعت 17:30

تشکر
دنبای جادوگرام عجب دنیایی برا خودش اصلا دنیای مافیاست.
پیدا کردنشون مثل گشتن تو انبار کاه دنبال سوزنه بدجنسا چه حکومتی دارن برا خودشون

خواهش عزیزم
دقیقا ... همین فکرم من کردم سرش
فکرکنم بدتر از انبار کاه هم باشه

Sani شنبه 4 آذر 1396 ساعت 11:05

سلام
بسی مرگ
خسته نباشی خیلی باحال بود دوسدارم وقتی هیوک ارامش میده.عاقا کیو گناداره خویکی کمکش کنه
فرشتمونم کع
ای لاب یو با شور ادامه بده فایتینگ

درود
یسسسسسس
سلامت باشی دوست عزیز
هیوک خیلی خوب ارامش میده بهش
ممنون ... فایتینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد