EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

Is my fiancé a She or a He?- part 18



دروووووووووووووود بر همگی

خوبین، وقتتون بخیر

بعد از کللللللللللللللی وقت برگشتم ....

میدونم خیییییییییییییلی وقت نبودم و یهووووووووووووویی غیب شدم ....

بابتش واقعا از همگی معذرت میخوام و امیدوارم ببخشین منووو

واقعا عمدی نبود ... هم از خودم حالم خوب نبود هم درگیر یه سری مشکلات شدم نتونستم اپ کنم....

نه اینجا بودم نه فنکلاب های کیومین، ایونهه، شیچول ... البت از دیروز اپ شروع کردم ( فنکلاب شیچول اول اپ شد)

باز هم بابت این مدت معذرت میخوام... ولی دیه همچین چیزی رخ نمیده ... حداقل یه خبری میدم 

I'm sooooo sorry


part 18



بدرووووووووووووووووووووووووود

نظرات 5 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 16:42

هههههخخخ بالاخره بهش رسید اما حالا هردو گرفتار شدن که ای بابا

عالیییی مرسیییی

خواهش عزیزم

Mahsa یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 18:47

سلام خیلی خوب بودد

فقط چرا مینی روهم گرفتن

sara83 جمعه 18 دی 1394 ساعت 20:49

خیلی عالی بود مرسی عزیزم خسته نباشی

m&e&d چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 18:18

سلام
خوش برگشتی دوباره.امیدوارم همیشه تو کارا و زندگیت موفق باشی.
اه کبو الان چه وقت کتک خوردن و بیهوش شدن بود؟
دلیل کتک و دزدیدنش چی میتونه باشه؟

باران سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 19:57

سلاممم عزیزمممم.مرسی.
الان به چه دلیلی کیو رو زدن و دزدیدن؟؟..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد