EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

Happy Birthday Nini Fishi



Happy Birthday Nini Fishi

Happy Birthday My dear granddaughter


بهله امشب و فردا بهترین روز برای من و خانواده ام هس

تنها نوه گلم بدنیا اومد و باعث شادی توی زندگی یکنواخت و دلسردمون شد

باعث شد زندگیمون پر از شادی و نور و گرمی وسط زمستون بشه


توی ادامه کمی دلنوشته هس برای تنها نوه گل و عزیزدل هالمونی

 

 


سالروز تولد قشنگت را با رقص سفــید برف ها، همچون سفیـــــدی دلـــت؛ بر آسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریــک میگوییم... تولد مبارررررک دوستت دارم ♥♥♥


عطر موهایت… نرمی دستانت.. راه رفتنت… صدایت.. حرف زدنت.. نگاه کردنت.. همه و همه مرا وا میدارد که در این روز شکر گذار باشم که شراب ناب چشمانت را مینوشم
به تو تبریک نمیگویم به خودم تبریک میگویم که چون تویی را دارم
تولدت مبارک


ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺴﺎﺯﺩ،
ﭼﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺷﯽ ﺩﺍﺷﺖ،
ﭼﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺍﯼ
ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻫﺎ، ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻢ ﻫﺎ
ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ؟
ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
تولدت مبارک

هارابوجی مهتا : قشنگ یعنی چه؟
قشنگ یعنی تعبیرعاشقانه ی اشکال
وعشق,تنهاعشق
ترابه گرمی یک سیب می کندمانوس
وعشق,تنهاعشق
مرابه وسعت اندوه زندگی هابرد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن
تولدت مبارک عزیزم

نون و پنیر رامک

جیگر تولدت مبارک

------------------------------------------------

خب در ادامه پیام خاندان هس برای نوه گلم

خب اول از همه باران بهاری ( بابای خانواده )


سحر : "دختر خاص دی ماه دختر شبای برفی تولدت هپی مپی"


N@ri : زندگی را ورق بزن

هر فصلش را خوب بخوان

با بهار برقص

با تابستان بچرخ

در پاییزش عاشقانه قدم بزن

با زمستانش بنشین وچایت را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش...زندگی را باید زندگی کرد، آنطور که دلت می گوید.


زارا : شب سردی ست و هوا منتظر باران است

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

ماه پیشانی من دلبر بارانی من۰۰۰ تولدت مبارک خوشگل ترین و دوسداشتنی ترین ماهی دنیا دایی عاشقته


پری :

زیباترین انسانهایی که دیدم...

چشم رنگی ها نبودند!!!

قد بلندها...

لب برجسته ها!!!

مو بلوندها...

هیچ کدام...

زیباترین نیستند!!!

مدلهای برندهای معروف...

زیباترین نیستند!!!

آنهایی که شبیه به ستارگان سینمای جهان اند...

زیباترین نیستند!!!

زیباترین ها...

فقط...

شبیه به حرفهایشان هستند...

و چقدر دوست داشتنی اند...

انسانهایی که...

شبیه به حرفهایشان هستند!!!

آنهایی که بوی انسانیت...

از ده متریشان...

به مشامت می رسد!!!

آنهایی که چایت...

کنارشان سرد میشود...

و...

آرامششان در وجودت...

رخنه میکند!!!

اگر در زندگیتان...

یک زیباترین دارید...

قدرش را بدانید...

آنها بسیار...

اندک اند!!!

بعضی ها چهره شان خیلی معمولیست

امّا........

آنچه در قسمت چپ سینه شان می تپد دل نیست،

اقیانوس محبّت است.

بعضیها تُنِ صدایشان خیلی معمولیست ،

اما .....

سخن که میگویند، در جادوی کلامشان غرق میشوی

بعضیها قد و قامتشان معمولیست

امّا.......

حضورشان طپش قلب می آورد

بعضیها خیلی معمولی هستند

امّا ........

همین معمولی بودنشان ، از آنها جذابیتی منحصر به فرد میسازد. 


تـولــدتـــ مــبــارکـــ زیـبـــا تـــریـنــ ادمـیـــ کــ دیــدهــ امـ ...


سوگند: امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت


قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت


فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک


راضیه : تولدت مبارک فیشی


اینم من و باران و پگی


شمع تولد علامت سوال چون نباید سن مشخص بشه
چون شادی و عشق به قلب هس که قلب هم سن خاصی نداره 


همیشه نوه گل و تک من میمونی ... همیشه نینی فیشی خانواده و خاندان
همیشه دوستت خواهم داشت همینجور که دوستت داشتم و دارم

تو عزیزدل هالمونی هسی ... هییییییییچوقت تنها نیسی

ببخش که نتونستم کار خاصی بکنم برا تولدت
به امید خودا جبران میکنم عزیزدلم


باز هم تولدت مبارک عزیزدل هالمونی

نظرات 9 + ارسال نظر
طاهره چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 20:30

سلام میدونم خیلی دیره ولی معذرت میخوام این مدت کلا تو نت نبودم. تولدتون رو تبریک میگم و امیدوارم به همه ی خواسته های دلتون برسین

درود خانومی
نه عزیزم دیر نی

z چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 21:27

سلام تولدتون مبارم
الهی ک امسال پر باشه از آمین خدا زیر تک تک خواسته هات
:قلب

عسل چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 21:10

تولدت مبارک عزیزم

m&e&d چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 16:19

چه جشن تولدی بود خانوادگی ,
تولدشون مبارک,موفق باشن

باران چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 13:29

سلاممممم و تولد تولدت مبارکککک...

NiNi Fishi سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 22:43 http://eunhaeisthebest1.blogsky.com



عاشقتونم
واقعا ممنونم
خیلی خیلی زحمت کشیدین
تو این شرایط امتحانا و مشغله های فکریتون همین که به یادم بودین برام قد دنیا ارزش داره
راضی به اینهمه زحمتت نبودم هالمونی
فدای همتون
مخصوصا هالمونی مهلبونم
اگه من شدم نینی این خاندان به خاطر خوبی ها و مهربونی های خودتون بود، وگرنه من لیاقت اینهمه محبت شما رو ندارم
از همتون ممنونم
دوستتون دارم

marmar سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 15:23

تولدت مبارک...تولدت مبارک...تولدت مبارک...تولدت مبارک...

Sheyda سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 12:59

تولدت مبارک نی نی
ایشاالله صد بیست ساله بشی
در آرامش و خوشبختی و سلامتی زندگی کنی

sogand سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 00:29

تولدت مبارک جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد