EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

اطلاعیه - نظرسنجی

چینگو ها

سلااااامی دوباره

اینجانب یه عرض/اَرض کوچولو دارم

درحال نوشتن فیکی جدید میباشم

ولی

فاز خود را نمیدانم!

گزینه اول: فیک سرزمین انسانها رو تموم کنم بعد این یکی رو شروع کنم؟ 

گزینه دوم: فیک جدید رو شروع کنم و همزمان با سرزمین پیش ببرمش؟ 

ازونجایی که فیک خون ایونهه شیپرها هیچوقت به آخرین حدش نمیرسه این نظرسنجی رو گذاشتم

کامنت بذارین که ببینم نظر خواننده های گلم چیه

طبق بیشترین رأی شما عمل میکنم! 

منووووووووونم 

بو.وووووووس 

بخخخخخخخل

نظرات 13 + ارسال نظر
Nafas یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 12:21

نظرم کامل ثبت نمیشه اول سرزمین انسانها
یعنی این کامل ثبت میشه

tarane جمعه 25 دی 1394 ساعت 22:17

برای من فرقی نداره . هر کدوم که برای خودت راحت تره و اذیت نمی شی .

TNT جمعه 25 دی 1394 ساعت 21:00

اولی واس خودت بهتره چینگو ..وگرنه خسته میشی! منم بدم نمیاد نتیجه سرزمین رو ببینم بعد برم ی فیک دیگه بوخونم!

sungy جمعه 25 دی 1394 ساعت 19:21

گزینه اول
من میخوام زودتر بفهمم آخر سرزمین انسانها چی میشه واسع همین گزینه اول

m&e&d جمعه 25 دی 1394 ساعت 19:05

برامن فرقی نمبکنه فقط به زندگی شخصیت لطمه نزنه

محدثه جمعه 25 دی 1394 ساعت 17:35

بحظر منم اگه خسته نشی دوتاش ولی اگه نشد سرزمین انسان ها رو تموم کن

سحر خانم جمعه 25 دی 1394 ساعت 15:42 http://fars.fr.cr/

سلامی به شیرینی دلتون خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
خیلی دوست دارم پیش منم بیاین مرسی از لطفتون
45322

sara83 جمعه 25 دی 1394 ساعت 13:00

من دوتاشو میخوام
ولی ترجیح میدم اول سرزمین انسانها تموم بشه مرسییییی

Sheyda جمعه 25 دی 1394 ساعت 11:03

آخ جون فیک جدید
آگه بتونی بدون وقفه هر دو رو آپ کنی ،گزینه دو
درغیر اینصورت همون گزینه یک
مرسی عزیزم

Hadis جمعه 25 دی 1394 ساعت 08:08

من با گزینه ی دو ب شدت موافقم ولی ب خاطر خودت ک ممکنه خسته شی گزینه ی یک

*marziyeh* جمعه 25 دی 1394 ساعت 02:29

من میگممممممم دو.
اگه اپ سرزمین انسانها به مشکل نخوره البته. چون از اینکه یکی نصفه بمونه خوشم نمیاد.
تازه تو دانشجو هستی کلی کار داری.
ببین میتونی از پس دوتا همزمان بر بیای یا نه

Mahsa جمعه 25 دی 1394 ساعت 02:03

گذینه دوم
البته اگه باعث خستگیو دیر دیر اپ شدن فیک بشه گذینه یک

با تچکر

مهشید جمعه 25 دی 1394 ساعت 01:28

هرچی فیک اونهه بیشتر بهتر
امابه شرطی که جفتش تا آخر آپ بشه و نصفه ول نشه
یا اینکه همزمان با هم گذاشتنش باعث نشه خسته شی و از زندگیت بیفتی
یا حتی سالها طول بکشه تا تموم بشن
یعنی انتظار واسه آپش زیاد نکشیم
اگر این اتفاقا میفته که همون سرزمین انسان ها آپ شه تمون شد جدید بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد