EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

دل نوشته


سلاااااااااااام

 

خب ما اینجاییم با وبی جدید !

 

نویسنده هایی که همیشه پشته هم هستن و باهم کار میکنیم مثله یه خانواده

الفا هم یه خانوادن و همه پشته همن .... الف ها یه خانواده خیلییییییییییی بزرگن !

 

خب من ایونهه شیپرم ولی ممکنه فیک هایی از بقیه زوج ها هم بذاریم گفتم در جریان باشین !

 

اگه خدایی نکرده باز فیلی شدیم تویه وات/س اپ و تلگرام هستیم

اینم ایمیلم برایه محکم کاری

 

eunjojo@yahoo.com




برا دانلود فیک ها

Completed Dream


برا دانلود تک شاتی ها

Completed Signle-shot



پست رمز فیک ها


دوستان رمز پست رمز همون قبلیه باز دوستانی که جدید اومدن و رمز رو ندارن تو همین پست ایمیل یا شمارشون رو بذارن تا براتون بفرستیم!


+ فیک ژرفا به لیست فیکهای تمام شده اضافه شد

+ فیک I Can Be Every Thing  الی به لیست اضافه شد

+ فیک سرزمین انسانها سیزن 1 به لیست اضافه شد.


نظرات 353 + ارسال نظر
Sichul یکشنبه 6 تیر 1400 ساعت 15:57

سلام میشه رمز فیک سرنوشت رو بهم بگین آخه ایمیل برام نمیاد

Sichul پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 00:19

هق لطفا رمز فیک سرنوشت رو برام بفرستین
چرا ده تا پارت اولشو پیدا نمیکنم ؟

Sichul چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 19:25

سلام میشه رمز فیک سرنوشت رو بگید ؟
یا برام بفرستید ؟

Amr جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 13:18

سلام گلگلی تو تلگرام چنل داری؟لینکتونو میدی
اخه تو تلگرام راحت تره الان با سختی میام تو سایت

fishy چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 21:08

سلام عزیزم لطفا رمز دانلود فیک هارو به منم بدید
رمز همه یکیه؟؟

معصومه یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 07:27

سلام میشه رمز اسطوره رقص رو برام بفرستین 09371495976

Minoo یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 20:55

اگه میشه لطفا رمز رو به این ایمیل negar.hp1380@gmail.com
ارسال کنید

ماندانا چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 00:00

فیک اسیر داستان خوب و جذابی داشت.
شخصیت سونگمین برخلاف اکثر مواقع که خیلی کیوت و لوس شخصیت پردازی میشه تو این فیک جدی و مردونه بود ... من از این نوع شخصیتش خوشم اومد ... کیوهیون هم یه عوضی جذاب و هات بود
میترا ترجمش کار خودت بود درسته ... ترجمش خوب بود ... خیلی ممنون بابت ترجمه

ماندانا سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 23:20

اسم لینکش ( Lets Read ) هم تو پیوند وبتون هست.

ماندانا سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 23:12

سلام
تو وب eunhae-fanfics یه فیک ترجمه ای به اسم تو عاشقی مثل شکلات باش (نویسنده pandaocean - ترجمه sana hae ) گذاشته میشد ... از داستانش خوشم اومده دوست دارم ادامش رو بخونم.
میشه بقیه این فیک رو اینجا بذارید یا اگه به مترجمش دسترسی دارید بهش بگید ادامه یا کامل شدش رو برای دانلود بذاره ... فیکش ترجمه ی خوبی داره.
خیلی ممنون

ماندانا یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 10:56

سلام
ازت بابت ارسال رمز و لطفی که کردی خیلی ممنونم
در ضمن قصد ندارید وبتون رو بروز رسانی کنید؟

Kimmitra:
درود

خواهش میکنم ...
چرا به زودی ... فعلا درگیر درس و یه سری کار هسم
تموم بشه حتما به اینجا میرسم

ماندانا جمعه 5 بهمن 1397 ساعت 20:59

سلام
متاسفانه فعلا به تل.گرام دسترسی ندارم ولی اگه امکانش باشه میتونم شمارمو اینجا بذارم تا شما رمز فیکا رو برای من بفرستید و بعد خودتون شمارمو پاک کنید.
خیلی ممنون بابت پاسخگوییتون

Kimmitra:
درود
اوه مشکلی نی ... پس برای اینکه خیال شما راحت باشه و اینکه مشکلی پیش نیاد
چون شاید من نتونستم این چندروز سریع به نظرات پاسخ بدم ... نظرات رو روی تایید میزارم
شما پیامتون رو بزارید بعد از اینکه شماره تون رو برداشتم پیامتون رو پاک میکنم
اینجوری بنظرم بهتره

ماندانا پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 21:14

سلام
خیلی ممنون
دوست داشتم میتونستم فیکای رمزدارتون رو بخونم اما ایمیل ندارم و متاسفانه امکان ارسال شماره هم تو وبتون به صورت خصوصی امکانش نیست

Kimmitra:
درود و وقت بخیر
تلگرام هستید؟
ایدی تلگراممون توی یکی از پستها هست میتونید از اون طریق باهامون در ارتباط باشید

dream جمعه 28 دی 1397 ساعت 00:42

سلام،تازه وبتون رو پیدا کردم میشه رمز فیکارو برام بفرستین؟ممنون میشم

Kimmitra:
درود و وقت بخیر

ایمیل کردم

Ghatreh جمعه 21 دی 1397 ساعت 18:41

سلام خسته نباشید
من تازه با وبتون آشنا شدم. میشه رمز فیک ها رو برام بفرستید؟

Kimmitra:
درود و وقت بخیر
خیلی خوش اومدی
چشم براتون ایمیل میکنم

aram دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 14:35

میشه لطفا رمزو برام بفرستید

Kimmitra:
درود عزیزم
براتون ایمیل کردم

چوی آسا جمعه 6 مهر 1397 ساعت 13:38

سلام
واقعا ممنونم بابت اهمیتی که دادید و رمز فرستادید ولی فبک های تموم شده مثل زیبای پنهان و اسطوره رقص با رمز باز نمیکنه میشه لطفا اگه اونا رمز جدای دارن برام بفرستید
ی سوالم داشتم یکی از دوستام فیک نویس میخواست بدونه میتونه فیک هاشو براتون بفرسته برای انتشار؟ میشه حتما جواب بدین.
بازم ممنون :)

Kimmitra:
درود عزیزم
خواهش عزیزم
این رمزی که فرستادم براتون ... رمز پست رمز فیکهاست که توی وب قرار داره ( رمزفیکها توی این پست هس)
اوه .. اگه امکانش هس بگید که چه کاپلی و اینکه اگ امکانش هس توی یکی از چتها صحبت کنیم
شماره ام رو دارید

lily شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 20:59

سلام عزیزم رمز فیک هارو میخواستم خیلی دلم میخواد زودتر همه رو بخونم

Kimmitra:
درود عزیزم
براتون ایمیل کردم

چوی آسا شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 18:15

سلام وبلاگتون عاللللیییی تمام وان شات ها و فیک ها ی تموم شدتون خوندم عاشق فیک a boy in blood, angel & destinyهستم میشه لطفا برای منم رمز فیک هاو وان شات هایی که تا حالا تموم شدن و چه اونایی که هنوز در دست نوشتن بفرستید ممنون میشم شمارم 09170475167 هست
باز هم از وبلاگ عالیتون ممممنننونم

Kimmitra:
درود ... اوه چقدر عالی
ببخشید اینقدر دیر شد ...
چشم براتون میفرستم
ممنون از شما

은해 دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 14:23

سلام میشه رمز فیک اسطوره رقصو برام بفرستین؟؟؟
شمارم 09012681396

Kimmitra:
درود دوست عزیز
اگه ایمیل بهم بدید خیلی بهتره برای ارتباط و فرستادن رمزها
سعی میکنم بفرستم رمز رو

Raha شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 23:57

سلام من تازه با وب و فیکاتون آشنا شدم.
از فیک نفرین خیلی خوشم اومده میشه رمزش رو برام بفرستین؟

Kimmitra:
درود دوست عزیز
خوش اومدی ...
رمز رو براتون ارسال کردم ....

maryam چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 22:55 http://moeindownload

ممنون حواسم نبود دیدم رمزو بابت فرستادن رمزهم متشکر دستتون طلا

خواهش عزیز

maryam چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 22:48 http://moeindownload

رمز فیک اسطوره رقص

Kimmitra:
رمز رو فرستادم عزیز

maryam جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 13:35 http://moeindownload

با سلام وبلاگ خوبی دارین چندتا از فیک ها روخواندم قشنگ بودن میخواستم اگه میشه رمز زو برای منم بفرستین اگه زحمتی نیست و امکانش هست maryamjelodari5@gmail.com

Kimmitra:
درود دوست عزیز
خواهش میکنم زحمتی نیس
رمز چه فیکی بفرستم براتون؟؟
....
رمز پست رو براتون فرستادم

سارا شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 19:43

سلام خوبین ؟ مرس از وبلاگ خوبتون اگه امکانش هست رمز رو برای منم بفرستین

Kimmitra:
درود عزیزم
ممنون ازتون
رمز چی رو براتون بفرستم عزیزم؟
..........

براتون رمز پست رو فرستادم

الی پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 21:25

سلام عزیزم
خسته نباشید.. میشه لطفا رمز دانلود فیک اسطوره رقص رو برام بفرستید؟
ممنونم

Kimmitra:
درود عزیزم
چشم ... میفرستم براتون
ببخشید که دیر جواب دادم
....
عزیزم انگاری ایمیلی که گذاشتی مشکل داره
چون ارسال نمیشه ایمیلم براتون

kyacv یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 23:42

سلااام عزیزانم
میشه فقط نویسنده سرزمین انسان ها یه پست بذاره که ببینیم تکلیف فیکش چیه ؟؟؟
اصلا نمیتونه ادامه بده اوکی اما بیاد راجع بهش بگه که چی قراره بشه
اگر حتی دیگه حوصله ادامه دادن هم نداره یا هر چی بگه که دیگه منتظر نمونیم
ممنونم ازتون

Kimmitra:
درود دوست عزیز
چشم حتما بهشون میگم
دسترسیشون به نت خیلی کم و به سختی هس برا همین نتونستن هنوز پستی بابت این فیک بزارن
ولی بازهم چشم بهشون میگم ، و سعی میکنم حتما یه اطلاعیه ای در مورد این فیک بزارم
ممنون از شما بابت صبرتون

Gisoo شنبه 2 تیر 1397 ساعت 19:03

سلام خسته نباشید
میشه رمز اسطوره رقص رو برام بفرستید؟!ممنون
Gisoo.k86@yahoo.com

Kimmitra:
درود ، سلامت باشین
چشم براتون ارسال کردم
ببخشید بابت تاخیر

الی یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 21:36

سلام خسته نباشی عزیزم
من تازه به وبلاگتون اومدم میشه لطفا رمز فیک ها رو بهم بدید
متشکرم

Kimmitra:
درود عزیزم ... سلامت باشی
خیلی خوش اومدی
ببخشید دیر جواب دادم
براتون ارسال کردم

Azade چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 16:10

سلام دوست عزیز درود برشما

Kimmitra:
درود بر شما دوست عزیز

Hana سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 08:45

سلام می شه برا منم رمز فیکارو بفرستین ممنون

Kimmitra:
درود عزیزم
چشم ... رمز پست فیکها رو میفرستم
ببخشید که دیر جواب دادم

Fate_GD یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 09:23

سلام ، بی زحمت میشه برای منم رمز پست رمز رو بفرستی..مرسی
Fatemehmob80@gmail.com

Kimmitra:
درود دوست عزیز
ببخش ک دیر جوابتون دادم
چشم میفرستم براتون

모비나 جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 10:15

mishe ramze fanficaro bem befresin?>~< @jacksonwang852g7 id telegramame

Kimmitra :
باشه براتون میفرستم
و ببخشید که دیر شد ... نبودم این مدت

mobina جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 10:02

سلاام

Kimmitra :
درود

مهشید سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 00:14

عزیزم سرزمین انسان ها سرنوشتش مشخص نشد ؟
کاش فیکایی که رها میشن از اول گذاشته نشن
یا زمانی که فیک کامل بود برای آپ اقدام بشه ک اگر مشکلی هم برای نویسنده پیش اومد کاملشو قرار بده که خواننده های ثابت اینجوری منتظر نمونن خودشم خیالش راحت بشه ک تا اخرشو گذاشته

Kimmitra:
درود عزیزم
هنوز نه ... نویسنده عزیزمون نت ندارن و هیچ جوره نمیشه ازشون فیک رو گرفت برای دانلود
ولی همینکه بتونیم و بشه حتما فیک رو اپ میکنیم .. بابت این تاخیر معذرت میخوام
درست میفرمایید ... حتما این نکته رو بیشتر روش دقت و تامل میکنیم
ممنون از شما

Sara83 چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 20:36

سلام ادامه سرزمین انسان ها چی شد پس

درود عزیزم
نیلو .. نت نداره ... برا همین اپ نشده
همینکه نت دار بشه میزاریمش
ببخش که منتظر شدی ...

عرررررررررر....
نفرین شده خیلی باحاله!
ولی رمزشو ندارم

Kimmitra:
درود عزیزم
بابت دیر جواب دادنم معذرت
علتش رو بهتون گفتم
بازهم ببخشید

نازی جمعه 19 آبان 1396 ساعت 00:26

سلام رمز های فیک هاتون رو می خواستم و همچنین لینک تلگرامتون رو اگه دارین لطف می کنید؟

Kimmitra:
درود عزیزم
براتون ایمیل میکنم
توی تلگرام چنل برای وب نداریم
اکانت تلگرام من هس توی اخرین پست

Melmel جمعه 19 آبان 1396 ساعت 00:00

سلام عزیزم
می شه رمز فیک اسطوره رقص رو برام میل کنى ؟؟؟؟
مرسیییی

Kimmitra:
درود عزیزم
چشم براتون میفرستم
خواهش

Melmel یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 00:01

سلام عزیزم
مى شه رمز فیک اسطوره رقص رو برام بفرستى ؟؟؟ ممنونم

Kimmitra:
درود عزیزم
ببخشید دیر شد
براتون ایمیل کردم

Melmel شنبه 13 آبان 1396 ساعت 09:49

سلام عزیزم

Kimmitra:
درود

m&e&d جمعه 28 مهر 1396 ساعت 20:22

سلام
میشه لطفارمز پست رمز رو به این شماره بفرستی.
ایمیلم اعتبار نداره
09359362244

Kimmitra:
درود عزیزم
چشم براتون میفرستم

parichehr شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 16:11

سلام دوست عزیز و خسته نباشید بابت سایت خوبتون؛
عزیزم شرمنده میخواستم فیک ژرفا رو دان کنم ولی ارور 402میده لطف میکنید رفع مشکل کنید، سپاس

Kimmitra:
درود عزیزم
دشمنتون شرمنده و ممنون بابت اطلاع رسانی
چشم درست میکنم
باز هم ممنون

ماریا جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 21:59

سلام ممنون از وب خوبتون میشه رمز زیبای پنهان و اسطوره رقص رو واسم بفرستین؟؟ممنون
اینم ایمیلم
Mariakim83@yahoo.com

Kimmitra:
درود عزیزم
ممنون ازشما
چشم براتون ایمیل میکنم

fishy جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 15:26

عزیزمremoteقرار نیست ادامه پیدا کنه ؟؟؟؟؟؟خیلی دلم میخاد بقیشو بخونم

Kimmitra:
درود عزیزم
هممون دوس داریم بقیش رو بخونیم
ولی هنوز تموم نشده انگاری ( اگ بجز اون سه سیزن منظورتون باشه)
همینکه نویسنده تمومش کرد و به دستمون رسید میزاریمش وب
بابت صبوریتون ممنون

fishy جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 15:20

بالاخره رمز اسطوره رقصو پیدا کردم .کوماووو نینی فیشی گلم .

Kimmitra:
خب خودای شیوون شکر

ماریا چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 12:26

سلام خسته نباشید ...ممنون از وب و داستان های قشنگتون...میشه رمز زیبای پنهانی رو به منم بدین..ممنون میشم

Kimmitra:
درود عزیزم
ممنون از حضورتون
چشم براتون ایمیل میکنم

Negar شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 22:01

اوووه...

hadis جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 23:32

slm mishe ramzo b mnm bdid

Kimmitra:
درود عزیزم
رمز چی ؟

fishy پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 23:53

اخرش من نفهمیدم چ بدی بهتون کردم .برای بار چندم خاهش میکنم رمز فیک هارو ب منم بدید لطفا. اینم شمارم 09135910889

Kimmitra:
درود عزیزم
اینجوری نگید .. این مدت نبودیم
وگرنه ... زودتر بهتون رمز میدادیم
براتون ایمیل کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد