EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

موسیقی مورد علاقه من

سلاااااام به چینگوهای گل خودم 

ماااااااا برگشتیم.... البته من هنوز کاملا برنگشتم!!!

همونطور که تو بلاگ قبلی گفته بودم بعد امتحانات کامبک خواهم داشت

این فیک رو به عخش شما که حمایتم کردید و منتظرم موندید گذاشتم

(خودتون میدونین منظورم دقیقا کیا هستن دیگه)

ممنون از عشقی که بهم نشون میدید و به خاطر شماهاس که الان اینجام

اینم بگم که این فیک چندشاتی میباشد و ....ان.سی هست

بفرمایید بخونید گلهای نی نی 


موسیقی مورد علاقه من

نظرات 65 + ارسال نظر
Melmel چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 16:38

سلام عزییییییییزم
مى شه واسه منم رمزو بفرستىییییی ی

niloofar پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:46

منم رمز میخوام

azarakhsh دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 01:14

ممنون ........
خیلی خوب بود ......
خوب یکم.....
ولی بازم ممنون .....

سلام گلی
فدااااات
تک شات های من انسی هستن همشون!
خوهش میشه

azarakhsh یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 01:10

سلام من تازه با این وبلاگ اشنا شدم .................وبلاگ خیلی قشنگی دارید ...............من می خواستم این تک شاتی بخونم میشه رمز رو برام ایمیل کنین

سلام گلی
خیلی خوش اومدی
فدای تو
رمز رو برات فرستادم

nini یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 02:34

سلام عزیزم
تازه با اینجا اشنا شدم تازه ورودیم
گفتم با تک شاتیا شروع کنم رمز رو برام میفرستی؟

سلام گلی
خوش اومدی
رمز رو برات سندیدم

sss501 یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 16:20 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

ina ja munde bud

sss501 یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 16:11 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

salaaaaaaam
belakhare mailamo va kardam bade 1 moddat
avaaal babate ramz mamnoon
chon azunja k fishyam baz yadam rafte bud behem dadish mamnoon.

eyyyyyyyyyy jaaaaaaaaaaaan amooo maahiiiiiiiiiish
motmaen budam ba oon tutfarangiyaaa ye nesbati ba hyuki dare ..kh dayeee she ke
eyyyyyyy jaaaaaaaaaaan

meeeeeer30
koomaooooooooooo

سلام گلی
قابلی نداشت
فدااااات
خخخخخخخ منم عمو ماهی میخوام
بلی
خوهش میشه عسیسم

sss501 جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:33 http://8pic.ir/images/3t3m7xuzxq5je68nwsyt.gif

salam aziiizam khoshaaalam k 2 bare yaftametun
tebghe mamool oomadam soraghe 1 shote eunhaem

evaaa ramz dare natunestam bekhunamhaaaaaalam gerefte shod

سلام گلم
منم خوشحالم که دوباره میبینمت
رمز رو به ایمیلت سندیدم

sarah دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 19:56

امممممم...
سلام دوستم..
ایاع میشه به منم رمز بدی؟؟

سلام عزیزم
معذرت میخوام که انقدر دیر جواب میدم
من نمیدونم شماره یا ایمیلی ازت دارم یا نه
اگه برام بسندی تو اولین فرصت رمز رو بهت میرسونم

نگین چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 13:33

خیلی چشبید

خخخخخ
چینجا؟؟؟
خوشحالم

الینا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 01:43

مرسییییی

خواهش میکنم عزیزم

min ji سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 10:22

وااااااااااااااااااااااااااااااااای ممنون....دووووست داشتم....

قربونت عزیزم
خواهش میشه

min ji دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 22:14

سلام چینگو.........میشه به منم رمز بدی...توی لاین بفرست....دستت درد نکنه..

سلام عزیزم
فرستادم برات

hasti شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 20:56

سلاااااااام
اووووووووونی خیلی مررررررررسی که رمزو بهم دادی
خیلی خیلی قشنگ بووووود....
همه ی داستاناتووون قشنگه البته

سلاااام عزیزم
خواهش میشه گلی
ممنووووون
لطف داری

Sisdarling جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 20:47

Bacharo pokoond!edooome edooome

هیوکی است دیگر... میزند میپوکوند
خخخخخ
یه محض اینکه بتونم مینویسم ادامش رو عزیزم

Sisdarling جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 14:51

Hooooooorrrraaaaaaaaaa yaftameton! ! ramz mikhaaaaaaaaaaaaaaam

رمز رو به ایمیلت سندیم گلی

arshin پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 14:25

مرسی..
هیوکی بچه رو جر داد که...
نینی ادومه بده...خیلی قشنگ بود..

هیوکی .....
سعی میکنم عزیزم.
بخخخخخخل

arshin پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 13:24

من رمززززززززززززززززززز

فرستادم برات گلم

parastoo چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 19:13

بیچاره فیشی نصف شددد خخخ ماشالله هیوکی چه میکند..مرسی گلی خیلی خوب بود

هیوکی است دیگر
میزند ماهی مردم را نصف مینماید
قابلی نداشت عزیزم
ممنون بابت نظرت

parastoo چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 15:58

به منم رمز موووخوووام ٠٩٣٩۶٩۵١۶٧۶ لطفااا

برات فرستادم گلم

باران بهاری چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 13:20 http://www.eunhaeisthebest.mihanbog.com

نلی . پس کی بقیشو میزاری ، میخووااااام

باااابااااایییی
ایشالا میذارم ولی فعلا یکم سرم شلوغه
بخخخخخل

j m i w چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 00:05

الهی دونگهه نصف شد.....
خخخخ ولی تو مهد کودک ..فکر کنم همه بچه ها الان پشت درن
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

دونی داغون شد بنده خدا

خواهش میشه

m&e&d سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 12:13

بابا اینا خیلی منحرفن هردوشون ,اولین روز ملاقات ,اونم تو مهد کودک ؟؟؟؟؟ وای مخم داره سوت میکشه,هیوک تو دیگه چرا؟؟؟؟؟/

خخخخخخ
پیش میاید دیگر
ایونهه اند دیگر، جا و مکان نمیشناسند
هیوک است دیگر...

zara سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 11:26

وااااااااااااای نی نی.دایی قربونت این چقد خوب بوووود.ای جونه دلم.وای عاااااااااااااالی بود اصلا چیزی فضایی.مرسی عشقه دایی خییییییییییییییییلی تشکر.خسته نباشی گلم بووووووووووووووس گندههههههههه خییییییییییییییییلی ممنونم

خدانکنه دایی
عخشی تو
خوشحالم که پسندیدی
فداااای تو

zara سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 01:50

خب منم رمز میخوام دیگه.چطوری بخونمش خب.فوضولشم.بده تو تلگرام رمز بده.پلیییییییییز.بوووووووووووووووس گندههههههههه.یاااااااااا نگی تو کدوم زارایی ها.عادم تو دنیا یه زارا بیشتر نداره.فقققققققط یه دایی زارا. منتظرما.

سلاااااام دایی
بخخخخخل
رمز رو برات سندیدم

aramis دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 22:45 http://shineeangels.mihanblog.com

خخخخخ چه میکند این هیوکی...
البته درسته که ماهی ماله خودشه ولی خب...
امون نمیده...
ممنون دوست جون..
بابت رمز هم خیلی ممنونم

هیوکی است دیگر ....

فدای تو
خواهش میشه

m&e&d دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 22:38

ممنون بابت فرستادن رمز عزیزم.من رمز بقیه فیکارو هم میخوام .لطفا

خواهش میشه چینگو
درباره رمز بقیه فیک ها زیر پست خودشون درخواست بده که برات رمز رو بسندن

mahjoni دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 17:24

عالییییییییییییییییییی بوووووووود مطمعنم خیلی قشنگ میشه..ولی چرا انقد زود اینجوری شد خخخخخخخ دوس راشتم...خسته نباشی

منووووونم
چندشاتیه گلم. باید زودتر بهم میرسیدن
سلامت باشی

m&e&d دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 14:42

سلام عزیز ,خوشحالم که برگشتین,این فیک جدیده ایا؟ اگر ایونهه اس ممنون میشم رمز بدی

سلام چینگو
ماهم خوشحالیم که برگشتیم و از خوشحالیه شما خوشحال تریم
ایونهه اس
فرستادم برات

Snow Princess دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 14:40

با چه سرعتی به نتیجه رسیدن !!!!
فیشی معصوم ما رو باش !!!
دستت درد نکنه فیشی جونم !

چند شاتیه عزیزم. باید زود میرفتن سر اصل مطلب
خخخخخ
قلبووونت

sheyda دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 12:11

نامردا همه دست به دست هم دادن تا ماهی معصومم از دست بره
میمون بد جنس میذاشتی یه روز از آشناییتون بگذره بعد میزدی ماهیم رو ناکار میکردی
اگه ماهیم قهوه رو خودش نمیریخت تو چه جوری میخواستی به خواستت برسی؟
البته ماهیمون هم کم میل نبود آخه کی به یه غریبه اجازه میده که بهش پماد بزنه
خیلی روان و ساده نوشته شده بود .آدم اصلا گیج و سردرگم نمیشد و کاملا هم قابل لمس بود
بیصبرانه منتظر ادامش هستم
مرسی عزیزم

خشن نشو
عشقکم این فیک چندشاتیه. نباید وقت رو تلف میکرد که
هیوکی است دیگر، میگردد برای دادن ترتیب دونگهه چاره می اندیشد
اووووه ممنوووون
ایشالا بعد از امتحانا عزیزم

sara دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 11:12

این یونگی عجب بچه ملوسیه خوشم اومد ازش
عجب زیرک این هیوک یه ثانیه مخ بچرو زد چه از فرصتم سوء استفاده کرد زد بچرو ناکار کرد
نزاشت حداقل یک ساعت از اشناییشون بگذره اونم کجا مهد کودک بچه ها چشم و گوششون باز شد
البته دونی هم همچین ار راضی هم راضی تر
خیلی عالی بود مرسی نینی منتظر ادامش هستم

لی یونگ بین اسم من به کره ای هست
هیوک است دیگر، پای دونگهه که وسط باشد دست کیو را از پشت میبندد.
ایونهه تو مهدکودک اینکار رو نکرده بودن که به سلامتی اونم اوکی شد.

قلبوووونت
ایشالا بعد امتحانا

sheyda دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 01:03

پس من چی؟چرا به من رمز ندادی

ببخشید گلی
فیشیه و فراموشکاریاش
برات فرستادم

باران بهاری یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 21:29 http://eunhaeisthebest.blogsky.com

فرزند ...
بیا بغلم
خوب نیلو
خدایی کارت خوبه ... بهت افتخار میکنم

بااااباااااییییی
بخخخخخل گنده
ممنونم، دخمل توام دیگه

aramis یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:30 http://shineeangels.mihanblog.com

سلام دوست جون..
وب جدید مبارک..
میشه رمزو به منم بدی آیا؟
ممنون میشم

سلام چینگو گلی
ممنوووون عزیزم
رمز رو برات سندیدم

hana یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 15:41

vaaaaaaaaaaaaaaaayyyyy....
aliiiiii bodddd.....
manke mordam az khande avalesh az daste donge....
montazere edamash hastimmm

فدااااااای تو

ایشالا بعد امتحاناتم ادامه اش رو میذارم چینگو

طاهره یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 15:27

اوووه عالی بود.شروعش حرف نداشت.زودی زودی ادامه شو بزار.دلم میخواد سریعتر بخونمش.
ولی خودمونیم ها تو همون دیدار اول کارو یه سره کردن. عجب پسرای زبلی هستنا.
کی بود در زد؟آخه نمیزارن یه نفس راحتی بکشن.الان هائه با این وضع چیکا کنه؟؟اوووف از ترس سکته نزنن خوفه

چینجا؟؟
خوشحالم که راضی بودی
دیگه چندشاتیه دیگه. نمیشه وقت تلف کرد
ایشالا تو پارت بعدیش میخونی

mona یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 15:12

unni nnini aliiiiii bod montazere edamashim bi sabraneeeeeeee

عزیزم
قربونت چینگو
ایشالا بعد امتحاناتم ادامه اش رو میذارم.

Snow Princess یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 14:28

فیشی جونم رمز !

فرستادم برات گلم

*marziyeh* یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 13:04

سلاااااااااااااام نیلوفر جونی.
خوبی؟
با امتحانا چطوری؟

عزیزم اگه ایونهه است میشه رمزشو به منم بدی جیگر؟لطفا.

سلام گل من
ممنونم
سلام دارن خدمتت
بهله که ایونهه اس
برات فرستادمش

hana یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 12:39

saaaaaalllllaaaaammmm....tabrik vase bazgashte dobaratooonnnnnn.....manam ramz mokham

سلام چینگو
فدااات
رمز رو برات ایمیل کردم

eununu! یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 12:12

اخ جووونم فیک ایونهه.نینی جونم منم رمز میخوام

رمز رو به جیمیلت فرستادم عزیزم

Yeganeh یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:59

یکم ملایمترم بود بد نمیشد
بچه مو داغون کرد
من که اصلا نفهمیدم اینا که نوشته بودی یعنی چی
بعدا واسم توضیح بده
مرسییییییییییییییییییی

هیوکیه دیگه

دونی بیچاره شد
بهههههله میدووووونم میییییشناسمت
تئوری توضیح بدم دیگه؟؟؟

دریا یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:29

میشه لطفا رمز برم بفرستی؟

فرستادم چینگو

sogand یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:21

بچمو کشت کهوای نی نی مرسی جیگر فیکه خونمون کم شده بود


قلبوووونت عزیزم
قابلت رو نداشت

sogand یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 10:55

نینی منم رمز موخام

برات سندیدم عسیسم

Yeganeh یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 10:49

منم رمز میخوام
میدی؟؟؟

برات فرستادم گلی

☆NarGeS☆ یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 10:46

سلاااام دوست جونی...به منم رمز بده که تو کفم حسااااابی

سلام چینگو
برات فرستادم رمز رو

z یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 10:31

سلام هوارتا ممنون ک رمز رو بهو دادی.....
چقدر عالی بود ..... از ابتدا این شکلی بودم من
چه خوب که ادامه داره
خیلی خوب بود خسته نباشی عسیسم

سلام گلم
ممنون، خوشحالم خوشت اومده

فداااای تو

minkim یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 10:12

نینی رمز بوده:)

فرستادم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد