EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

شروعی دوباره




درووووووووووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر، خوبین


خب خب دید که مورد لطف قرار گرفتیم و مجبور به جابجایی شدیم

خب از اونجایی که ما E.L.F هستیم کم نیاوردیم و وب رو دوباره سرپا کردیم 

که البت بیشتر به عشق شوماها بود


خب توی این پست یه سری از فیک ها که در اپ میکردیم رو تا اخرین اپ میزارم

رمز فیکها همون قبلی ها هس که فرستاده بودم ... تغییری نکرده

به امید خدا فیکهایی که تموم شده توی همون پست ثابت میزارم که حیروون نشید

بابت اشتباهی که توی لینک نفرین شده واقعا معذرت میخوام الان 30 پارتش رو کامل گذاشتم... باز هم معذرت میخوام

سرنوشت اضافه شد


فیک های در حال اپ


امیدوارم حمایتهاتون رو ازمون دریغ نکنید

فعلا همین

تا دروووووووووووووووووودی دیگر

بدرووووووووووووووووووووووووووووووود

نظرات 36 + ارسال نظر
باران جمعه 8 دی 1396 ساعت 00:10

سلام وقتت بخیر عزیزم.. لطفا رمز فیک ها رو برام بفرست.. نفرین بهم گفتی ... اسیر و بقیه رو بگی ممنون میشم ... قربون دستت
Baran.delawaz@gmail.com

درود عزیزم
وقت شما هم بخیر
براتون ایمیل کردم

ziki پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 00:52

وایییی فیک متفاوت و جالبیه دمتون گرم

اخخخخخ کیو عشقم چقد درد کشیدست اینجا و همینطور هاعه چشمای نازش باید همیشه مخفی بمونه


مرسی و خسته نباشی و همینطور دمتون گرم بازم

درسته کیو و هائه خیلی مظلوم هسن
خواهش عزیزم
سلامت باشی

kimi جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 13:38

داستان عشق ما رمزیه؟

نه عزیزم
رمزی نیس

kimiمىسىىىى یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 21:55

kimi پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 23:14

اگه مىشه رمز فىک نفرىن رو برام بفرس ممنونم

Kimitab.44@gmail.com

براتون ایمیل کردم عزیزم

negar شنبه 18 مهر 1394 ساعت 20:35

سلام ببخشید ممنون میشگ اگه رمز داستان عشق ما و اسیر رو بهم بدید و رمز اسطوره ی رمز رو که قبلا درخواست داده بودگ به دستم نرسید اگه زحمتی نیست رمز اون رو هم میخوام
www.negar158@gmail.com
دستت درد نکنه

درود عزیزم
داستان عشق ما رمز نداره خانومی ...
براتون دوباره میفرستم

marmar سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 12:20

سلام..سلام..من تازه با شما و فیک زیبای نفرین اشنا شدم...
میشه خواهش کنم رمز این فیکو به منم بدین...خواهش...تولوخودا...
قول میدم منم هوادار خوبی باشم..مرسییییی

keramatimarzieh@yahoo.com

درود عزیزم
خیلی خوش اومدی
براتون رمز پست رمزها رو فرستادم
رمز فیک ها اونجا هس

시데 یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 21:47

Hiii...
Man mikham asir ro bekhoonam...
ramz mikham pls*_*

درود عزیزم
برات ایمیل کردم
.....
اگه زحمتی نی ایمیلت رو چک میکنی؟؟
چون برات ایمیل سند نشد

سحر سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:17

سلام عزیزم.من فیک اسیر رو خوندم خیلی قشنگ بود ازتون ممنونم بابت ترجمه قشنگ و روونتون
بی صبرانه منتظر ادامش هستم

درود عزیزم
ممنون ... چند پارتش رو دوست عزیزم زحمتش رو کشیده و واقعا ممنونم ازش
حتما بزودی ادامه میزارم

مهشید سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 12:27

09190914655
ممنوون ^^

برات اس کردم
خواهش خانومی

مهشید سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 12:25

سلااام عزییزم
من فیک نفرین رو انگلیسیشو خونده بودم
نمی دونستم ترجمه مییشهههه
وااای خیلی ذووووق
انقدر دوس دارم فیکیو می خونم بعد ترجمشو میبینم هس
خیییلی فیکش محشره اصن عااالیه .... دلم واسه دونگهه خیلی میسوزه خیلی گناه داااره ... ملوسکیه اینجا *_*
هییوک هم اصن مااااه ... صبوور ... مهربون ... ♡_♡
ولی با تک تک لحظه های فیک من احساساتشونو می تونستم لمس کنم ... خیلی فیکشو عالی نوشته ... محشره واقعا
من الان قسمت 1-30 رو میخوونم ... اگر میشه به من رمز رو بده ^^

درود خانومی
چه جالب
عزیزم... اره زیادی ملوسکه .. هیوکی که حرف نداره
باشه عزیزم
برات میفرستم رمز رو

ms.fishy دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:52

سلااااااااااام من این فیکو تازه شروع کردم 30 قسمت اولشو خوندم خیلی فیکه قشنگیه ..
مشتاق شدم ادامه اشو بخونم خیلی قشنگه ..
یعنی تو آخر قراره این نفرین باهاشون باشه ????
به هیچ وجه نمیشه باطلش کرد ????
خیلی دردناکه کسی بتونه ببینه ولی همیشه چشماشو ببنده ..
دونگهه ی عزیزم چقدر درد کشیده ..
خوش حال میشم رمزه این فیکو بهم بدین
این شماره ی منه خوش حال میشم رمزو بهم بدین 09157170916
البته آیدیه لاینم هم هست .. ms.fishy

درود عزیزم
اره واقعا خوبه این فیک... خب قسمتهای بعدیش رو بخونی متوجه میشی
اره واقعا خیلی دردناک و سخته
الهی دونی
رمز پست رمزهارو برات فرستادم الان
ببخش دیر شد واقعا

sss501 جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:48 http://<a href=

salaaaaaaaaaaaaaaam mitra jun
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer30 k kam nemiyarin aslan mage elf kam miyare taa cheshe felfelkonaaaaa koooooooor she.
.
khaste nabashiiin.
ficaye tamum shode mesle going to die ro koja mizari vase down. ??

TNT چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:25

sana دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 14:36

mishe ramz fic behem bedin

رمز کودوم فیک رو میگی ثنا؟؟؟
گریه نکن دخمل

kimia_S2HK پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 16:19

به بهههههه
سلاااااااااااام عزیزم
خوبید همتون؟؟؟
گم کردمتون ی مدت خخخخخ
نبودمم خودم ...
هعییییییییییییییی خسته نباشید و بهتر از قبل ادامه بدید
فایتیییییییینگ

دروووووود عزیزم، ممنون
شوما خوبین
الهی ...
به همراهی شوماها به امید خدا
فایتینگ

sara سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 13:27

سرنوشت و خوندم خیلی عالی بود چقدر بد شانس بود این شیوون بین این همه مدرسه کدوم اومد
ایش این خانم پارک مزاحم
این هیچول انقدر با شیوون خوش میگذرونه بعدم میگه وقت صرف کنم
گناه داره این شیوون اخه اخرش دل شیوون نشکنه
مرسی عزیزم

اره والا میبینی ... بدشانس تر از خودش دیه نی
خانوم پارک ... باید ناااااااااااااااااااابودش کنیم
چولاس دیگه
شایدم شکست
خواهش عزیزم

yeganeh سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 10:23

Ramzo dg:|

هااااااا؟
من چندتا یگانه میشناسم نیدونم کودومش تویی که
من که مشخص هس اکانتم
پیام بده بهم

Yeganeh دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 16:14

sarneveshtam mikham!
kolan harchi ramze mikham:|

Yeganeh دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 16:12

mage to mitra to telegram nisti??
hamunja befrest dg:|

اره خودمم
چیو همونجا بفرستم؟؟؟

yeganeh یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 22:07

Ma aya az khndan fic asir mahrumim???
Age na ramz midi??

نه عزیزم چرا محروم؟؟
مگه رمز نداری؟؟
اگه نداری ایمیل یا شماره بده برات بفرستم

sara یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 09:18

نفرین و اسیر و داستان عشق ما رو تو وب قبلی تا اینجا خونده بودم البته نظرم داده بودما
اون یکی رو نخوندم بودم که یه قسمت ش مونده بود اونو نمیزاری

درود سارا جون
چرا میزارمش اونو بزووووووووووووودی
هم اون قسمت اخرش هم کامل برا دانلود

طاهره یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 02:25

یداا نفرین که از قسمت اول نیست.از 21-30هستش.از اول بزارینش لطططفا.حتما حتما کامل بزارینش

بیانه
درستش کردم

طاهره شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 23:25

سللام خیلی خوشحالم که دوباره وب برگشته.عاشقتونم. راستی رمز اسیر چیه که باید بزنیم واس دانلودش؟
بازم مرسی که برگشتین

درود عزیزم، ممنون
مگه رمز رو نداری عزیزم؟

YEGANEH شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 20:20

تبریک میگم وب جدیدو
همین

ممنون

زهرا س شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 17:54

ممنون
چند روز بود هی میگفتم چرا این وبو بستن؟!!

خواهش
نبستیم که
حذفمون کردن

shadi شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 16:15 http://superkyumin137.mihanblog.com/


من واقعا حرفی ندارم
فایتینگ دویل

اوووووووووووه چی شده حرفی نداره
ممنون

سونیا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 15:31

دست و جیق و هورااااااااااااااااااااا...
فایتینگ بچه ها..اورین..
خر ذوق شدم میترایی

جییییییییییییییییییییییغ
هوراااااااااااااااااااااااااااااا
ممنون عزیزم
بلانسبتت

Motahareh شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 15:28

چه جالب! ولى من رمز هیچ فیکى رو ندارم=|

چیجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطوووو نداری؟

sunshine شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 15:10

اینجا رو دوست دارم...
منتظر ادامه ی فیکا هستم...
والبته فیکای جدیدی که قولشونو دادی بذاری...

اره خوبه اینجا
کدوم فیکااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sogand شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 12:55

وای تبریم میگم کاره خوبی کردید

ممنون

saye شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 12:12

سلام خیلی خوشحالم دوباره امدین هورا
فیک زیبای پنهان هم قسمت اخرش رو میزارین اینجا ایا؟

درود عزیزم
ممنون
اره عزیزم تمام فیکا ادامه میدیم

sara... شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 11:47

سلام...خوبه وب جدید....رمزافیک هاروواسم میفرستی؟؟؟

درود عزیزم
ممنون
چشم برات ایمیل میکنم

*مهتا* شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 10:37

سلاممممممم عزیزه دلمممممم
خسته نباشین و ممنووووووووووووووووون

درووووووووووووووود کاپل جونم
ممنون عزیزم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

Mansoreh شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 10:18

تبرییییییییییک واسه جابه جایی امیدوارم دیگه مورد این جور لطفااا قرار نگیرید
ماااااا
با شما هستیم تا اخرش
هوووووووووورااااااااا
خخخخ
خیلی حماسی شد

ممنون ... امیدواریم
ممنون که هستین

saeed شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 10:02

آخ جوون
آخ جووون
آخ جوووون
آخ جووووووووووووووووووووووون



من الان خیلی ذوق کردم نمیدونم چی بگم

الهی ...
فدای تووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد