EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 31



سلام به همه جینگولای خووودم...

دلم کلی براتون تنگیده بود , معذرت میخوام که اینهمه  ادامه اش طول کشید .

با توجه به اینکه سمیرا جون قسمتهایی رو که ترجمه کرده بود سخاوتمندانه در اختیار من گذاشت باعث شد کلی جلو بیافتیم و با کمک اون انشاله هفته ای دو بار آپ میشه نفرین . مرسی سمیرا عاشقتم ...

بقیه فیکا هم انشاله فعلا هفته ای یبار آپ میشن تا بعد امتحانا تمام و کمال در اختیارتون باشم...

در ضمن قسمتهای اول تا سی رو هم برای دان گذاشتیم...

 پارت 31



نظرات 78 + ارسال نظر
sana دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 19:18

سلام من ثنا هستم
تازه شروع به پیگیری اینجا کردم و اینکه قسمت اول تا سی ام رو توی همین هفته خوندم
رمز رو میخواستم برای خوندن قسمت های بعدی

درود عزیزم
براتون ایمیل میکنم لینک پارتهای قبلی و جدید و دوقسمت بعدش که توی وب قراره داره میتونید بخونید

ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 19:21

اخی الهیییی من فدای کیووو بشممم :
هییییییییییععععع
مرسییییی

ziki پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 00:47

سلام خسته نباشی فیک جالبیه و هیجان انگیزه
میشه رمز قسمت های بعدو بهم بدی ممنون

Kimmitra:
درود عزیزم
براتون ایمیل کردم

ASRIN دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 17:41

سلام...بابت فن فیک های قشنگتون واقعا ممنون داستان جالبی بود ....ممنون واسه سی قسمت اولی که گذاشتید ...خسته نباشید می تونم ازتون خواهش کنم رمز قسمت های بعدی رو برام ایمیل کنید بی صبرانه منتظر خوندن ادامه داستانم....مرسی بوس بوس....

padma جمعه 6 آذر 1394 ساعت 21:27

رمزو ب من نمیدین؟

Kimmitra
درود عزیزم
برات ایمیل کردم خانومی

padma یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 16:50

سلام خیلی دوس دارم این فیکو. رمزو ب منم میدین؟

Mahsa یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 00:40

سلام
میشه رمز فیک نفرین رو واسم تو تل بفرستین
Ahsahosseini

Kimmitra
درود عزیزم
براتون فرستادم عزیزم

saha سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 13:39

خیلی خوووبهههههههه

توکسا سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:35

سلام.من پارت یک تا سی رو دان کردم خوندم خیلی باحالهههههه با تشکر از مترجم عزیز به خاطر ترجمه عالیش...واسه رمز قسمتای بعدی من پسورد ایمیلم یادم نیست میشه تو تلگرام رمزارو بگیرم؟؟؟؟plz

Kimmitra
درود عزیزم ... خواهش خانومی
اره عزیزم میشه تو تلگرام رمزا رو بگیری

Mahtab دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 00:54

سلام خیلی فیک قشنگیهههه میشه رمزشو برام بفرستین؟ ممنون

Kimmitra
درود عزیزم
براتون رمزشو ایمیل کردم

hasti پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 14:51

اوووووووووووونی سلااااااااااام
من تازه شرووووع کردم فیکوووو همینجوری قسمت قسمت برم جلو برات نظر می زاااارم
خیلی فیک قشنگهههههه مررررررررسی
دوووست دااارم اوونی
من برم قسمت بعدی

faezeh شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 18:10

سلام خوبی ....ممنون میترا جون ممنون بایت رمز خیلی لطف کردی ...دستت درد نکنه خدافز

faezeh سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 17:33

سلام میترا جون از اشنایی باهات خوشبختم ...اما این ایمیلی که.واسم فرستادی رمز نیست که.... اگه میشه رمزو واسم دوباره بفرستی خیلی ببخشید که باعث زحمتت میشم ....

Kimmitra
درود عزیزم .. ممنونم
واقعا؟ ولی برا من درست میزنه که
ولی چشم برات ایمیل میکنم دوباره
نه بابا چه زحمتی
شوما ببخش که اینجوری شد

faezeh سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 15:34

سلام خوبیید خسته نباشید اقا ما خیلی خوشمان اومد از این فیک ...اصلا میمیرم واسه این چیزای عجب غریب و خرافی ...ایونهه که دیگه جای خود داره دونگی خیلی مظلومه اینجا..... اممم بابت اون 30 پارت اول اینجا تشکر میکنم مرسی خیلی زحمت میکشید ....یعنی واسه این که بقیه شو بخونم دارم از فضولی میمیرم ....اها یادم رف بگم من تازه واردم ...اگه لطف کنید رمز فیک نفرینو واسم بفرستید خیلی ممنون میشم ....این شماره ام 09398030094 اینم ایمیلم rezayi.faezeh97@yahoo.com به هر کدوم که واستون راحتتره بفرستید .. خدافز

Kimmitra
درود عزیزم
میترا هستم ... یکی از نویسنده های اینجا
خوبی، نخسته خانومی
اره واقعا فیک جالبیه و نانازه دونی اینجا
خواهش عزیزم .. وظیفه اس
خیلی خوش اومدی به جمعمون .. باعث خوشحالیه که دوست جدید داریم
چشم عزیزم برات ایمیل کردم
بسلامت خانومی

شیوا یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 14:27

قربونت گلم مرسی ب دستم رسید

شیوا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 15:29

عزیزم چرا رمزو نمیدی پس؟؟؟!

Kimmitra
درود عزیزم
رمز رو برات فرستادم
ببخش دیر شد

Hadis پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 12:23

سلام عزیزم این داستانه عالیه میشه به منم رمزو بدی دارم دیونه میشم میخوام سریعتر تمومش کنم بوس بوس

شیوا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:00

سلام عزیزم من تتازه با این وب اشنا شدم و فیک تورو خوندم البت دانلود کردمو باید بگم خیلی قشنگ بود
میشه لطفا رمز بقیه رو بدی بقیه اشم بخونم مرسی گلم

min ji چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 03:56

اواااااااااا یادم رفت تو نظر قبلی شماره مو بزارم....شماره م اینه....09201058519

min ji چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 03:54

سلام چینگویی ....خوبی.....؟این اولین داستانی که ازت خوندم.....خیلیییییییییییی خووووبه....الانم منتظر رمزم....میشه به منم بدی....؟فقط تو رو خدا سریع همش دوست دارم ببینم بعدش چی میشه....

زهرا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 20:09

سلام عالی بود مرسی میشه به منم رمزبدی09134033105
الاهی دونگهه وکیوهیون

فلفلی سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 15:05 http://frappe.mihanblog.com/

عاقا این قسمت یک تا سی کجاس دقیقا؟
موخوام بوخونم پیداش نمیکنممممممممممممممم

توی پست شروع دوباره هس
اینم ادرسش
http://eunhaeisthebest.blogsky.com/%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%BE

neda دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 11:34

عااااااالی بود ممنون..

شیلای دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 10:51

سلام عزیزم میشه رمزشو به منم بدی لطفا.
۰۹۱۹۸۹۰۵۹۶۵

الینا سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 15:24

و این که رمز بقیه فیک ها رو هم می خوام لطفا
مرسی

درود عزیزم
برات فرستادم
رمز نفرین، سرنوشت، اسیر
بقیه فیک ها باید تو اخرین پست خود فیک از نویسنده بخوای عزیزم

لیلا دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 01:59

بابت رمزخیلیییی ممنون!

haefishy دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 01:08

سلام..میشه اگه میتونید رمزو ب منم بدید؟؟
09165487038

درود عزیزم
برات فرستادم

bita یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 10:32

به خاطر رمز خیلییی ممنون.....
خیلی ناز بود

لیلا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 01:52

به من رمز نمیدین؟!!‏

درود عزیزم
برات ایمیل کردم خانومی

bita جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 17:26

سلام...من تازه این وب اومدم و این اولین فیکیه که مخونم..قسمت 1تا30 خوندم...خیلی قشنگ بود...ممنون میشم رمزو بهم بدی
09393867523

درود عزیزم
برات ایمیل کردم
ولی بازم میفرستم برات

لیلا چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 02:46

سلام خسته نباشید!من تازه اینجارو یافتم!میشه رمز این فیک به منم بدین؟!ممنون

m جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 00:11

سلام عزیز,برام هنوز رمزو نفرستادی؟ اگه با میل سختتون هست شماره تلفن بذارم براتون,

sunshine چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 21:04

خودم هیچ ایده ای ندارم که چرا این فیک از زیر دستم در رفته...
واقعا چرا من اینو نخوندم؟؟؟؟؟؟
کیومینم داره عایا؟
قسمت های اولشو دان کردم ولی هنو نخوندم اخه کنکور دارم فرصت نشده

اگه میشه رمز این پارتو واسم میل کنید پلیززززز
مرسی عشقمممم

eununu! چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 20:10

باران اونیییییی جوووونم قسمت یک تا سی رو کجا بر دان گذاشتی؟!من چشام کار نمیکنه پیدا نمیکنم

bluemoon چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 19:45

عزیزجان کجا لینک دانلودش رو گذاشتی؟ همون قسمتای فیکای تموم شده؟!!...چرا من نتونستم پیدا کنم!!!
لطف میکنی رمزشم برام بفرستی؟

Motahareh سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:42

مرسى رمز رسید رمز همین فیک هایى که داره اپ میشه:((( طوتاشو واسه دانلود گذاشته بودید

رمز هر فیک رو از نویسنده یا مترجنش بگیر اگه جواب ندادن بهت اونوقت بهم بگو من برات میگیرم عزیزم

نگین سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:14

آخییییی کیو بیبی

کیو نفسه

لیندا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 20:13

وایییییییییییییی بارانی خوشحالم که دوباره برگشتی
دلم برات تنگولیده بوووووووووووود
فیک و ترجمه ت هم مثل همیشه عاااااالی
اگه تونستی زود زود بیا
بوووووووووووووووووووووووووووووووس
بببببببخخخخخخخخخخخخخلللللللللللللل
ممممممممماااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچ

لیندااااااا پس کی میخوای تو انتظار ما رو به پایان برسانیییییی

عاشقتم بووووس

سونیا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 16:49

و بلاخره انتظار به پایان رسید..
عاغا من خیلی ماهیه تو این فیکو دوس دارم..
خیلی نازه..
هیوکشم همینطور..
در کل درد دارهداین فیک..
مرسی بارانی با این که کار داری بازم گذاشتی..
نخسته بارانی..
بوس گنده
ماچ..

یییس به پایان رررسید خخخخخ

فدات شم ببخشید منتظر بودین

sogand سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 14:27

وای ببین کی برگشتهسلام عزیزم خوش اومدی ممنون که داری دوباره ادامشو میذاری من خیلی این فیکو دوست دارم

سوووگنددددی عشخ من
من تو رو بیشتر دوز دارم

m&e&d سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 11:31

ببحشید چون شماره تلفنم دست بچه ها ی وب هست فکرکردم شمام دارین.معذرتparmis5757@gmail

چشم الان برات میفرستم

ChoiHoney سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 11:30 http://blueelfs.mihanblog.com

من فیک ژرفای سمیرا رو میخوندم و این فیک رو بهمون معرفی کرد از قسمت 1-30 رو الان خوندم واقعا ترجمت روون و خوبه خیلی ممنون
اگه ممکن به منم رمز رو توی نظرات خصوصی وبم بدین سایلنت نیستم قول میدم کامنت میدم
بازم ممنون

چشششم الان برات میفرستم

طاهره سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 11:20

سلام .یعنی این نت لعنتی دو روزه بازی درآورده یه ساعت هم وصل نشده روهم. دیشب که هیچ داشت دیونم میکرد.بابدبختی فیکا رو خوندم. نفرین از اول تا اینجا خوندم.یهنی اولای فیک دونی حسابی گوناهی بود.خداروشکر هیوک اومد نجاتش داد وضعش بهتر شد ولی خب بازم ندیدن خیلی طفلی رو آزار میده.
اما خدایی اوضاع کیو خیلی خرابه هیچ راه کنترلی نداره حداقل دونی با چشبند درست میشه ولی کیو
مینی عجب عاشقه .بچه ذلیل شده ولی دست بردار نیست.هیوکم که دیگه ته بامراماس تو این فیک.
کی عاشق هم میشن؟؟؟؟منتظرم خیلی
خیلی خوف بود چینگومرسی

قلبونت
تف تو نت ، برای کی اعصاب گزاشته
هیوک ایز انجل هیر
کیو خعلی قویه
فدات که خوندی نظر دادی

Snow White سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 05:13

سلاممممممم من خوندم خوندم
راستی قسمت یک تا سی رو دان کردم آخ قلبم....خیلی داستان تاثیرگذاری نوشته هاااا....بدجور احساسی و قشنگه....الان مردم واقعی بدترن والا....به آدمهای سالم رحم نمیکنن نفرین شده اش پیش کش....مثلا آمریکا از آدمی مثل دونگهه برای کشتن مظلومان جهان استفاده میکرد....دیوونن دیگه
دلم برای دونگهه داستان جزغاله ولی خوش شانس هم بوده که یه فرشته پیداش کرده....هیوکی خیلی بهش محبت داره.....همه ی شخصیت ها تا اینجا که جالب بودن...این پدره حق داشت ناراحت باشه ولی از دست اون جادوگر کوفتی نه دونی کوچولو!!!!!
از همه دردناک تر مرگ اولین حامی و برادر دونی یعنی دونگهوا بود دلم می خواست خون گریه کنم ...من خیلی احساساتی ام خب...خیلی درد داشت....مخصوصا واسه دونی.....دونی واقعی هم که با اون فیلم و نی نی و چیبس و کیس ما رو به کهکشان دیگری فرستاد

اررره دونگهه که در دق کردن ما ید طولانی داره
لجن به قلب ما فک نمیکنه
خوشحالم خوشت اومد

zara سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 01:43

وای الهی بگردم برا دونگهه ای جون دلم نگرانی هیوک.نفسه کیو.وااااااااااااای این فیکه خییییییییییییییییلی خوبه.من مرگش.باران عشقم.جون بابا مرسی بازم برگشتی.من اینقد منتظر این فیک شدم داغون رفتما.له له شدما.خییییییییییییییییلی حس بدی بود.همش منتظر بودم بعد یه هو همون روز اپ زرتی فیلتر شد.فقط مونده بودم مو بکنم حرسم خالی میشه یا شیشه بشکنم.اوووووووووووف خداروشکر سالم برگشتین.دوستون دارم.یاااااااااا نری حاجی حاجی مکه ها؟من منتظر قسمت بعدما.بوووووووووووووووس گندههههههههه جیگرتو

عشششششششششششششششششخم
شرمنده منتظرتون کذاشتم
چشششششششششششششششششم
دوتا بوس میخوام

زهرا س سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:52

ممنون
از قسمت اول خوندم واقعا قشنگه

اره خیلی قشنگه
خوم به شخصه عاشق این فیکم

کوثر سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:46

وااااای خوشحالم
ممنووووون بابت رمز

m&e&d سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:38

ممنون که دوباره برگشتین تشکر ویژه هم از شما هم از سمیراجون لطف میکنی رمزو برام بفرستین

چجوری رمز بدم دختر خوب
میلت رو بده بهم

*marziyeh* سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:34

سلاااااااااااااااااااااااااام خوبی؟
وایییییییییییییی چخده خوشحالمممممممممممممممممم

اصلا انتظار نداشتم ببینمت
راستشو بخوام بگم به سمیرا گفتم باهات صحبت کنه اگه نمیخوای ادامه بدی اون ادامه بده
متاسفم جدا
ولی نمیدونم چرا حس میکردم نمیخوای ادامه بدی

دستت درد نکنه
مرسیییییییییییییی جیگر

قربووووونت
سمیرا که حسابی لطف کرده با کمک تو ترجمه

Motahareh دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 22:58

سلام عزیزم خواننده ى جدیدم! فیک ترجمه ست؟ واقعا موضوع جالبى ه ولى چرا کامنت هارو جواب نمى دید؟:( من رمز بعضى فیک هارو که مى خوام بخونم ندارم به هر حال این داستان خیلى قشنگیه دوسش دارم مخصوصا که درباره اتفاقات و احساسان هائه مى گه ادم واقعا باهاش ارتباط برقرار مى کنه! مرسى ممنون

عزیزم خوش اومدی
رمز کدوم فیک ها رو میخوای
نفرین همون رمز قبلیه اگه نداریش برات میلش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد