EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

زیبای پنهان پارت 18 - پایان




دروووووووووووووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر، خوبین


خب خب امروز رووووووووووووووووووز خیلی خوب و عالیه برای تمام الف ها

بهله سالگردمون هس دیگه

خب بخاطر همچین روز بزرگ و مهم و خوبی

منم دخمل خوفی بودم و اخرین پارت این فیک رو اوردم

خب امیدوارم خوشتون بیاد

چشام داره درمیاد ( تاالان داشتم میترجمیدم، 3.30 صبحه )

خب رمزش همون قبلیه

تمام قسمتهاش رو برای دان تا فردا میزارمش ... فقط اینکه رمزش تغییر میکنه به احتمال زیاد

و اینکه از طرف نویسنده و کسی که اجازه ترجمه گرفته 

اجازه نداریم جایی بزاریمش واقعا متاسفم... اگه جایی ببینم گذاشته شده حتما برخورد میکنم ( جدی دارم میگم)

همممممممممم فعلا همین ... 


پارت اخر


تا دروووووووووووووووووووووودی دیگر

بدروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

نظرات 41 + ارسال نظر
سحر شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 12:49

سلام عزیزم.با اجازه داستانو خوندم.مرسی بابت ترجمه قشنگ و روونت

درود عزیزم
خواهش خانومی
من فقط چند پارت اخرش رو ترجمه کردم
تمام زحمتش رو سمیرا جون کشیده بودن
ممنون ازت

سحر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 01:29

سلام میترا جون.خوبی? عزیزم من دوست دارم فیکتو بخونم پس اگه اجازه میدی دانلود کنمنظر هم همینجا برات میزارم اجازه هست?

درود عزیزم
باعث خوشحالیم هس
اجازه لازم نی که عزیزم

selma دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 20:44

عزیز رمزش رو واسه منم می فرستی

ببخش دیر عزیزم
الان برات فرستادم

Mojhan دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 00:15

مرسی خیلییییی فیک بامزه ای بود^^
هیچول خیلی باحال بود
وای اون دخترا خیلی اخرش خوب ضایع شدن!
بازم ممنون عالیییی بود

Mojhan شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:31

سلام!
من اولین باره میام اینجا من این فیک رو کلا نخوندم اگه میشه لطفا رمز دانلودش رو بهم بدید؟

درود عزیزم
خیلی خوش اومدی خانومی
چشم براتون ایمیلش میکنم رمز رو

طاهره چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:50

عششششششقم کامل خوندمش خییییلی عالی بود.
این مینی چرا میزد خودشو ایقد ذلیل میکرد.خدا خیر بده چولی رو که بداد این بچه رسید شکل درست و حسابیا کردش.
ولی کیوی عزیزم همیشه با جذبه و اقتداره.
خیللی دوس داشتم که کیو مینی رو همه جوره دوس داشت بیشتر دوس داشتم که مینی بالاخره اعتماد بنفسشو بدست آورد
کلتا خییییییییلی دوسش داشتم مرسی گلم

طاهره دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 21:55

عزیزم میشه لطف کنی رمز رو برام بفرستی؟؟؟چبل چبل چبل

اره عزیزم
الان برات میفرستم

jr charisma دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 06:42 http://nuest-jr-story.mihanblog.com

سلام میترا جون منم رمز میخوام اگه بهم بدین ممنون میشم

درود عزیزم
چشم تو پست ثابت میزارم برات

لی سوجین دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 01:25 http://tarafdar9grohkpop.mihanblog.com

مرسیییییییییییییییییییییییی عزیز جان برادر ولی با کلی مشغت

خواهش

Yeganeh یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 19:22

میشه به منم رمزشو بدی؟

چشم عزیزم
برات تو تلگرام میفرستم

tarane یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 15:25

ممنون عزیزم .
داستان قشنگی بود.
مینی خیلی ناز و بامزه بود. مینی خجالتی
هیچول هم خیلی به مینی کمک کرد. اگه نبود این دو تا به هم نمی رسیدن .
بازم ممنون عاااالی بود.

خواهش عزیزم
اره خیلی ناره مینی
اره والا
نقش مهم رو چولا داشت
خواهش عزیزم

sara83 یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 08:31

خیلی عالی بود همین که مین خوشگل شد تازه دیدش
خوب بود مدتی دنبالش گشت دلم خنک شد اولش سونگمین خیلی محلش نمیزاشت با اینکه دوستش داشت
عجب نقشه ای کشید اگه هیچول نبود مینی لو رفته بود
هیچول اینجا خیلی دوست داشتنی و مهربون بود
برم پدر دخترارو در بیارم دخترای ....
وایییییییی اخرش خیلی با حال بود دخترارو
مرسی عزیزم خسته نباشی خیلی عالی بود

اره خب دیه
اره دل منم خنک شد ... یهو به دستوپاش نیفتاد
چولا هس دیه
چولا همیشه دوست داشتنی و مهربونه
قرار بود یه گروه تشکیل بدیم برا ادب کردنشون ولی....
اره دیدی؟؟؟؟ اویزون شده بودن
خواهش خانومی

Snow Princess شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 22:12

وای خیلی داستان خوشملی بود !
خسته نباشی عزیزم دستت درد نکنه !

داستانش ملوس بود
سلامت باشی عزیزم

simsim elf شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 14:07

سلام خسته نباشید
رمز زیبای پنهان و میخوام واسه دانلود
ممنون میشم واسم بفرستید
رمز این پست و دارم واسه دانلوده کاملشو میخوام

درود عزیزم، سلامت باشی
چشم برات ایمیل کردم

mahshid شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 12:40

سلام... من خوندمش کامل وااااای عاااااااااالییییییی بووووود خیلی خوب خیلی دوسش داشتم
ممنون میترا جون

درود عزیزم
خوبه دوستش داشتی
خواهش عزیزم

Mahsa جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 21:35

سلام من تازه واردم میشه به منم رمز بدی
٠٩١٢٢٧٧١٧٥٦

درود عزیزم
خوش اومدی
چشم الان برات میفرستم

*مهتا* جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 21:22

سلاممممممم میتراجوووووووونی
هییییی مینی ملوسسسسسس من که از اینجا هلاک شدم چه برسه به اون کیو دوییل
خیلی خیلی قشنگ بود فیکش ممنووووووووووووون عشقم

درود عزیزوم
اره والا میبینی چی شده
خواهش عزیزم

tarane جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:02

سلام عزیزم.
اگه امکان داره میشه به منم رمز دانلودش رو بدین ؟
خیلی خیلی ممنون.

درود عزیزم
فرستادم براتون

Snow Princess جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 13:31

سلام !
عاغا میشه به منم رمز دانلود رو بدین ؟!
فکر نکنین سایلنت بودما ! کلا نخوندمش از اول !
09386947596

درود عزیزم
بهله عزیزم
برات الان میفرستم

mahshid جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 10:43

سلام... عزیزم من خیلی دلم میخواس که این فیکو بخونم ولی خب از اولش که نخونده بودم گفتم صبر کنم تا برا دانلود بزاریش... میشه حالا رمز دانلودشو برام بفرسی
09370582024 ممنون

درود عزیزم
باشه عزیزم
برات میفرستم
خواهش عزیزم

sara جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 09:03

رمز دانلودش چیه

رمز رو بهت دادم عزیزم

saye جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 03:09

سلام عزیزم رمز زیبای پنهان برای دانلودش چیه میشه برام بفرستی 09215774537به این شماره ممنون میشم

درود عزیزم
برات فرستادم

المیرا16 پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 00:50

سلام میتراییییی
خوبی؟؟
منم رمزززززززززز
ولی میشه به این شماره بفرستی؟
09391882012

دروووووووووووووود المیرا خوبی
یاااااااااااااااااا معلومه کوجایی
باشه برات میفرستم الان

mahsa چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 23:22

مرسی عزیزم عالی بودتوحرف نداری
عاشق هیچولم
جملات فلسفی کیوتولوزالمعده ام
توگفتی که ازایونهه ام میذاری پس کی???????
من هنوزبه حرفت امیددارم که بهش جامه عمل بپوشانی
بووووووووووووووووووووووووس

خواهش عزیزم
چولا نفسه
اره والا چه جملاتی هم که میگه
میزارم ... فقط این فیکهای کیومینی دستم تموم بشه میزارم
به امیدخدا حتما لباس تنش میکنم
بووووووووووووووووووووووووووووس

Mansoreh چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 19:40

واااو من رمزو پیدا کردم
خخخ
خیلی سخت بود ولی اگه پیداش نکرده بودم هیجوره یادم نمیومد
مینی ملوسم خیلی خوشجل شده بود کیو کف بر شد
مرسی عزیز این فیک عااالی بود دست درد نکنه
میشه کامنتی که شمارمو گذاشته بودم حذف کنی لطفا مرسیییی

اورین به تووووو عزیزم
خب بهم میگفتی بهت رمز میدادم
اره حسابی هنگ کرد
چشم حتما برش میدارم اونو
خواهش عزیزم

Mansoreh چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 18:22

وااای من رمز یادم رفته ای خدااا من رمز میخواااام
میشه ب من رمز بدی ایا اونی جونیم ؟؟؟

اوا تازه دیدم اینو
ببخش
تو گروه که هستم بهم میگفتی رمز میدادم

sheyda چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 11:59

مینی از این رو به اون رو شد
خیلی قشنگ بود.مرسی عزیزم

اره کلللللللللللللی تغییرات داشت
خواهش عزیزم
چرا اینجوری نیگام میکنی

sara چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 10:36

من اینو نخوندم به من کاملشو میدی قول میدم تظر بزارم

اره عزیزم
تا اخر هفته کاملشو برا دان میزارم

simsim چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 03:02

سلام
من رمز و فراموش کردم میشه یه بار دیگه واسم میل کنید

درود عزیزم
چشم
برات فرستادم

saye چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 01:24

سلام لطفا به شماره اگ رمز رو بفرسد واسه گیمیل ام نیومده 09215774537

درود عزیزم
اره الان دیدم نرسیده
چشم برات فرستادم

j m i w سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:05

سلام اونی منم رمزززززززززز
09306457711
mabha73@yahoo.com
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

درود عزیزم
الان برات فرستادم ایمیلت

خواهش عزیزم

saye سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 21:38

سلام رمز رو برام بفرست لطفا

درود عزیزم
چشم الان برات میفرستم

سارا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 21:33

منم رمز

گریه نکن عزیزم
برات فرستادم

sunshine سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 19:10

آخیییییی بالاخره اینم تموم شد...
دلم واسش تنگ میشه خو...
مررررررسی میترا جونم خیلی زحمت کشیدی بسی عاشقتمممم

راستی یه سوال الان که کیومین از اسم وب جدیدتون حذف شده یعنی دیگه اینجا کیومین نمیذارین؟؟؟
من بقیه ی اون فیکای فنکلاب قبلی رو میخواااااااااااااام...
اگه اینجا نمیذاری جای دیگه ای میذاریشون؟؟؟

بازم مرسی و خسته نباشی

اره تموم شد
دوستش داشتم خیلی...
خواهش عزیزم... منم همینطور

نه عزیزم ربطی نداره
همچنان تمام فیکهایی که قولش رو داده بودم میزاریم
و هیییییییییییییییییییییییییچ تفاوتی با قبل نداره
خواهش عزیزم

saye سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 18:32 http://s.m13749.sm@gimail.com

سلام میشه رمز روبرام بفرستی من گمش کردم لطفا

فرستادم عزیزم

سارا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 18:01

سلام منم رمز میخوام

فرستادم عزیزم

z سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 17:03

سلام
عااااااالی یعنی عاااااااااالیاااااااااا
خیلی خوب بود ....
دستت درد نکنه خانمی
بوووووووووووووووس گنده

درود عزیزم
خوب خداروشکر
سرت درد نکنه عزیزم
بوووووووووووووووووووووووس

sogand سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 16:57

وای چه قشنگ تموم شد بیبی یعنی من مرگ نوشته های اخرش شدم مرسی جیگرم

دیدی خوشبخت شدن رفت
اره جمله جالبی بود
خواهش عزیزم

سونیا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 16:45

یه بغل گنده..
عاغا عالی بودش میترایی..
منی که کیومین به ندرت میخوندم الان خوراکم کیومینه..
جاست هم برای تو ..
و ترجمه هات..
اینم مثل قبلیا عالی بود میترایی..
عاشقتم میدونی دیگه..
مرسی عزیزم..
خسته نباشی..
بوس گنده..
ماچ

بخخخخخخخخخخخخخخخل سونیا
فدات سونیا
ایول به تووووووووووووووووووو
محبت داری عزیزدلم ... خوب که نی
فدات خوشگله
اره ... منم همین حسو دارم بهت
خواهش عزیزم
سلامت باشی
بووووووووووووووووووووووووووووس

طاهره سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 14:41

اگه اجازه بدی من صبر میکنم تا کامل بزاریش یه جا از اول بخونمش.نظرمو هم بعد از اینکه خوندم حتما میزارم.پس صبر میکنم تا کاما یه جا بزاریش.مرسی گلم

باشه عزیزم
هرجور راحتی
خواهش عزیزم

sogand سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 14:29

میت بیبی رمزه این چیه میشه بهم بدی

بهت رمز که دادم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد