EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 32



هووووووووووووووورا یه قسمت دیگه داره به جاهای حساس و بی نهاین قشنگش نزدیک میشه


قراره هفته ای دوبار  آپ شه این فیک اما از اونجایی که با کمک سمیرا خیلی تو ترجمه جلو افتادم میکنیم هفته ای سه بار اما بعدش همون دوبار اپ میشه

برین دعا کنید نویسنده اش زود بیاد آپش کنه و گرنه کلهم جمیعن تو خماریش میمونیم

پس روزهای فرد نفرین داریم


باز هم تشکر ویژه از سمیرا جون بابت ترجمه برید ادامه ...


پارت 32

 


نظرات 32 + ارسال نظر
ziki جمعه 7 آبان 1395 ساعت 19:25

هییییی هاعه فیشیمون چه سریع چسب میشه خخخخخ الهی کیو باز داره سرخود عمل میکنه ای ای ای

مرسیییییییی

faezeh شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 18:11

سلام...وای من خیلی میدوستم این فیکو خیلی قشنگه .....مرسی عزیزم خسته نباشی

neda دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 11:48

عالی بود ممنون..

bita یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 10:57

مگه ماهیا رازدارن؟

Samira-JewELE دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:24

اعتراف میکنم اولش که کیو وارد داستان شد مث چی ازش میترسیدم و فحشش میدادم اما الان ...
کیو خیلی خوبه ^^ امیدوارم خوب بشه :||||||
چقدر گناه دارن نفرین شده ها ... کاشکی تهش خوب تموم بشهههههههههههههههههههههههه ...
هم دونگهه هم کیووووووووووووووووووووووووو ...
ممنونم باران جونم :**********

aramis یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 17:30 http://shineeangels.mihanblog.com

من کماکان در عشق دونگهه بسر میبرم...
کیو هم که اضافه شده..
الهی بمیرم واسه مینی... یعنی واقعا زده داغونش کرده؟؟
ممنون عزیزدلم..عالی بود

من نیز تووووووووووووووووووووو

کیوه م لاووووووووه

اره زده درب و داغونش کرده

باران یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 16:57

سلامممم عزیزممم . مرسی.
ای بابا هیوکی بیا دونی رو از کنار کیو بردار ببر.بچه بدآموزی داره..

Snow White یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 06:05

جیغغغغغغغ دونیجیغغغغغغغغ کیو
هیوکیییییییییی بیا گوش این کیو رو بپیچون می خواد یه خراب کاری بکنه من میدونم دست خودش نیست که افسرده اس عقلش کار نمیکنه حالا امیدوارم وسط خطر نره یا بدتر از اون خطر رو برنداره بیاره واسه دونی کیووووووووو من میرم به سونگمین لو میدم داری مخفی کاری میکنیمثلا الان ترسوندمش
بیخی من برم به مشکلاتم برسم هعییییییی
بای بای تا بعد

جیییییییییییییییییییییییغ

هیوک یه چیزی میدونست نمیخواست تنهاشون بذاره...

خخخخخ مین پوستشو میکنه
برو عشقم

لیندا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 16:20

یعنی چه رازی رو می خواد بگه ایا؟؟؟؟
من کنجکاو گشتم
مرسییییییییییییی

رااااااز مهم
لیندا نمیخوای ما رو از کف در بیاری؟

Motahareh شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:40

نههههه کیو بیا رازت و به من بگو دونگهه راز نگه دار نیس خخخخخخ الهى بچه م کیو چقدر تحت فشاره:( مرسى قشنگ بود

خخخخخ بیا بمن بگوووووووو

خعلی بیچاره

Mmm شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:18

اخخخخخخخ جووووووووووننن قسمت بعدیی.. ماااااااااااچچچچچچ مرسی بارانی جونمم بخللللللل

sogand شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:13

بیچاره مینوای خدا این کیو کجا میخواد بره مرسی جیگر

سوگنددددییی

کیو رو نمیشناسی آروم نمیشینه

Yeganeh جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 23:02

مرسیییییییییییییییی گلممممممممممم

*مهتا* جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 21:29

سلام عزیزه دلمممممم
هیییییی مینی ملوسکممممم
ولی خدایی برا کیو سختره به هر حال مینی میدونه حالتای کیو دست خودش نیست ولی کیو از اینکه به باارزشترین شخص زندگیش صدمه زده و ممکنه بازم بزنه خیلی سختشه
ممنووووووووووووووووون عشقه هارمونی

هارمونی

اره بنظر منم برای کیو سخت تره, اما بچم قویه

zara جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 20:34

وووووووویش باران اخه الان جای تموم کردن پارت بود ای خدا من از فوضولی خفه میشم.یاااااااااا چطوری دلت میاد اخه؟ تازه میخواستم دوتا بوست کنما ببین چیکار میکنی... زود بیا لااقل خب؟دوست دارم موقشنگ.بوووووووووووووووس گندهههههههههههه

خخخخخخخخ

الان من چطوریم , یکم انرژی بده بمن...

کوثر جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:34

کیوهه دوست دارم
البته به عنوان دوست
ممنووووووون عزیزم
خسته نباشی

کیوهه ایز مای لاااااو

قربونت عزیزم

دراگون جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 17:16

ها؟؟!!
من فک میکردم سمیرا بخاطر اینکه شما داری این داستانو آپ میکنی،کلا قید ترجمه شو زده!!
بهرحال...دست جفتتون ندرده!

سمیرا جون این قسمتها رو اماده داشت و لطف کرد داد بمن

خواخش میشه دراگون

m&e&d جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 13:47

سلام عزیز.من هنوز رمزرو نگرفتم,حقیقتش هنوز پست نکردین برام.شماره تلفن میذارم براتون اگه راحتین به شمارم اس بدین ممنون میشم.
9359362244

برات فرستادم عزیزم

دراگون جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 13:03

مرسی از ترجمه عالیتون

دست سمیرا جون درد نکنه

مهشید جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:51

الهی
کیو طفلی
مینی رو زده پوکونده
ازدست اینا

ینی چی میشه


مقسی جقرم
ی لحظه فکردم کیوهه است
خخخخ
قاطی ام


……………………

زده بچمو منفجر کرده اقا میبنی؟؟؟

خخخ . دلم برای کیوهه تنگیده

سونیا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:45

رازش چیه یعنی؟؟ هی وای من ماهی از راه بدر شد..
اوخی..میمی..وویدلم ریش ریش شدش..
مرسی بارانی نخسته..
بوس گنده..
ماچ

اره از راه بدرش کرد خخخخخخ

فدای تو

نگین جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:11

قربونش برم چه قد ترسیده

می تووووووووووووو

sara جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 08:52

مرسی عزیزم خیلی عالی بود ولی کم بود
مرسییییییییییییی

سه رو زدر هفته میشه دیگه

زهرا س جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 00:17

بیچاره مین :(
ممنون سه روز در هفته عالیه!

tarane پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:52

کیو و مینی بیچاره . خیلی برای همشون سخته .
رازش یعنی چیه ؟ یعنی دنبال راه حله ؟چه مرموز حرف می زد.
ممنون گلم عالیییییی بود.

خعلی سخنی کشیدن بچه هااام
مخصوصن مینی

قسمت بعد مشخص میشه

sheyda پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:34

چقدر دلم برای مینی سوخت
کیو با این حرفاش ماهیم رو اذیت میکنهنکنه ماهیم به حرفهای کیو گوش بده و از پیش هیوکی بره
بلایی سر کیو نیاد
مرسی عزیزم

کیو خعلی به هائه کمک میکنه
بهش جسارت میده

mino پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:17

چه قدر دوتاشون سختی میکشن . بیچاره مینی . ممنون عزیزم

خعلی خعلی سختی کشیدن
هنوزم تموم نشده

*marziyeh* پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:14

آخرشم این دویل مکنه بچه ماهی رو از راه بدر کرد!
حالا نکنه از فردا دسته دونگهه رو بگیره صبحا برن ماجراجویی؟؟؟

خب تجربه ثابت کرده این دوتا خیلی با هم زود مچ میشن و اون وقته که واویلااااااااااااا

خیلی خیلی خیلی مرسی

دقیقن
دونگول خعلی زود خام حرفاش میشه
حالا ببین کیو ازش چی میسازه

طاهره پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 22:49

وای خدا مینی خیلی گناه داره.کیو بیچاره چه عذابی میکشه که صدمه میزنه ناخواسته به عشقش.
یعنی راز کیو چی میتونه باشه؟من که خیلی هیجان زده ام بدونم.
مرررررررررررررسی گلم

رااااز مهمه خعلی مهمه
کیوی شکست ناپذیر

hana پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 22:46

vaaaaaayyyyyy yaniii raze kyu chiiiieeee???!!!
akhey bichare mini....cheghad vafadareeee
mersiii koliiii

مین نفسه نففففففس
کیو قدرشو بدووون

mahsa پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 22:22

این ی فکرایی داره.....
میخوادچیکارکنه??????
عزیزم دونگهه چقدعزیزه
مرسی عزیزم مثل همیشه عالی بود

کیوهه دیگه دست از تلاش برنمیداره

sunshine پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 21:45

من به صورت فشرده اونا پارت هاییش رو که واسه دان گذاشته بودیو خوندم تا رسیدم به اینجا
ولی رمزشو ندارم که
تو پست قبلیم درخواست دادم واسه رمزااااا ولی خو نیومده واسم...
الان به شدت تو خماری این دو پارت موندم
منم رمز موخوااااااام پلیززززززززز

برات میل میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد